626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jacobs » 18 gru 2007, 18:32

Lukas007 napisał(a):Mój grill jest od cronosa

no właśnie piszę :>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Lukas007 » 18 gru 2007, 18:44

To jaki grill według Was by tu lepiej pasował, ten co mam, czy ten czarny z chromowaną obwódką?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 18 gru 2007, 18:47

Niewiem czy jest to gril od cronosa, byćmoże.. w każdym razie ja widzisz jaki mam.. z dwóch szerokich żeber.. byćmoże twój to też seria, ale troche sporo by tego wypuszczali jednocześnie :|

Ja patrzę tak wizualnie.. (o ile niechcesz przemalować jej na czarno :P ) ..to zrobiłbym coś z tym frontem, żeby to urozmaicić.. bo wygląda troche mdło :)
A te felgi takie piękne i tarcze i cala praca w mazde włożona.. a czegoś cholera brakuje.. pomyśl nad jakimś detalem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 18 gru 2007, 19:28

z dwóch szerokich żeber


Według Ciebie taki by bardziej pasował?

Cięzko jest coś dołożyc do Mazdy w takim kolorze, nie jest biała, nie jest srebrna tylko kremowa. Chromowana atrapa będzie źle wyglądac na takim nadwoziu, bo do czego ma chrom pasowac, do beżu?

Mi mój grill się podoba i nie chcę go zmieniac bo ani ten co masz Ty, ani ten chromowany nie będzie wcale ładniejszy i nie doda smaku i elegancji.

...a może wypolerowac (na lato oczywiście) ramki halogenów, co sądzicie?

A największego smaku od frontu dodały by xenony, ale najpierw musiałbym znaleśc spryskiwacze reflektorów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 18 gru 2007, 21:37

Lukas007 a taki jak ja mam ?? seryjny z '92 ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez MadziaForever » 18 gru 2007, 21:49

No właśnie Pajko ma identiko jak ja, to już masz jakieś porównanie jak to w twoim kolorze wygląda.. mi się wydaje że agresywniej..
ale wiadomo, każdy żyd swój towar chwali a ty do swojego grila pewnie przywykłeś :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 18 gru 2007, 22:00

Grill Pajko mi nie podchodzi, dla mnie za dużo Mazd 626 GE jakie widuje na ulicach i na necie go ma. Jeżeli mój grill jest od Cronosa to bardziej mnie to cieszy niż martwi, wkońcu to lepsza (produkowana na USA, więc napewno bardziej luksusowa) wersja, a na dodatek wzór grilla mi się podoba, jest barzdziej elegancki, niż ten dwużebrowy. Zmiana grilla nie wchodzi w grę, a co powiecie na temat pochromowania ramek od halogenów? Czy ktoś z Was wie jak dostac spryskiwacze reflektorów (tak na przyszłośc, pod xenony).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 18 gru 2007, 22:19

Spoko..
ale wiesz dlaczego ja ostatecznie sie na halogeny niezdecydowałem.. jak zobaczyłem że one są takie obłe to straciłem chęć.. wstawiając seryjne halo, pozbawiasz zderzak tych naturalnych wklęśnięć.. One wręcz go zalepiają.. zderzak robi się taki obły.. nielubie takich kompromisów, że coś kosztem czegoś..
Fajnie by było jakby te halogeny były mniejsze i weszły tam głębiej pozostawiając jednocześnie te leje wokół.
Wiesz o czym mówie?
ale cóż mazda miała taki pomysł a nie inny na tamte lata i koniec kropka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 18 gru 2007, 22:28

W tych zaślepkach co miałem kiedyś, a Ty masz teraz, są uchwyty i można tam zamontowac mniejszy halogen, ale ja chciałem oryginał i mam. Jak bym chciał udziwniac auto wizualnie to nie inwestował bym w wydech, dolot i... tylko zajął bym się body-kitem i było by "ciekawie", ale nie oryginalnie. Coś za coś, ja postawiłem na styl "wilk w owczej skórze". Co prawda wilk nie ma 200KM, ale i tak lepiej objechac auto "odpicowane", ale wolniejsze, niż polec "odpicowanym" autem ze starym Golfem z KL'em pod maską :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pajko » 18 gru 2007, 23:05

Lukas007 napisał(a):jak dostac spryskiwacze reflektorów


byly wersje z czyms takim np Globego GE KL GT miala
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Gib » 19 gru 2007, 01:09

Jak bym chciał udziwniac auto wizualnie to nie inwestował bym w wydech, dolot i... tylko zajął bym się body-kitem i było by "ciekawie", ale nie oryginalnie. Coś za coś, ja postawiłem na styl "wilk w owczej skórze". Co prawda wilk nie ma 200KM, ale i tak lepiej objechac auto "odpicowane", ale wolniejsze, niż polec "odpicowanym" autem ze starym Golfem z KL'em pod maską


a więc jednak robisz auto na street :D tyle razy Cię zapraszają na lotnisko jakoś nie widziałem jeszcze jednej nawet odpowiedzi że sie stawisz i wszystkim pokażesz. Rób z tym autem co chcesz, ono nie będzie ani szybkie ani jakoś specjalnie śliczne, ma swoją klasę ale X6 to to niestety nie jest.
Druga sprawa wiesz że samymi przytoczonymi modami wydechu i dolotu prawdopodobnie podwoiłeś jej wartość, oczywiście teoretycznie bo przy ewentualnej sprzedaży nie liczyłbym na to że kasa sie zwróci.
Jaki bodykit masz na myśli bo ja nawet nie potrafiłem świateł znaleźć innych do madzi, dokładki to chyba tylko z GT, chyba że o czymś nie wiem, nie zgłębiałem tematu zbytnio.
Co masz na myśli mówiąc stary golf? mk.1 mk.2, te faktycznie są już stare ale coś mi się wydaje że te które się chcą ścigać wcale batów od twojej madzi takich strasznych nie biorą, różnie bywa. Mk.3 najstarsze to chyba 91 więc są prawie równo stare jak nasze mazdy.
No i na koniec Golf z silnikiem KL, nie znam się co prawda na Golfach ale KL to mi się z 2.5 V6 mazdy kojarzy co innego KR ale do tych narazie nie podchodź, za mało modów jeszcze zrobiłeś.

Auto wybitnie dofinansowane tylko nie wiem czy to nie marnowanie kasy.

Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 19 gru 2007, 11:43

i tak lepiej objechac auto


Czy ja napisałem, że robie swoją Mazdę na street, chodziło mi o podejście do tuningu. Golf mk.2 nie wygląda na szybszego od mojego auta, ale z silnikiem o mocy ok 150KM jest szybszy. To nie oznacza, że mam się ze wszystkimi ścigac.

samymi przytoczonymi modami wydechu i dolotu prawdopodobnie podwoiłeś jej wartość


Co Ty się martwisz moimi pieniędzmi, ja Cie nie rozliczam z tego co robisz przy aucie, a to, że podwajam wartośc auta...Mazda nie jest i niegdy nie była na sprzedaż, więc kwestia pieniędzy jest drugożędna. Za to ile moje auto jest warte giełdowo + mody, nie kupiłbym samochodu który: b. mi się podoba wizualnie, dobrze i szybko się nim jeździ i na dodatek pali przy spokojnej jeździe 6.5l i jest niezwodne. Teoretycznie mógłbym wymątowac z mojej 626 dolot i wydech (bez kolektora) i wstawic go do 626 KL młodszej o 5 lat i dołożyc na kolektor. Tak samo przełożyc fele, hamulce. Więc kasa z modów jest w częsci odzyskiwalna. Ale to tylko teoria, bez zamiarów na realizacje.

Jaki bodykit masz na myśli bo ja nawet nie potrafiłem świateł znaleźć innych do madzi


kliknij tu to sobie zobaczysz, nie jest ładny, ale do mazdy

tu też "ładny" body kit


Tylko dwa znalazłem, więc dużo tego nie ma, ale dla chcącego coś się zawsze znajdzie. To jest właśnie ten przykład. Czym woleli byście jeździc: Mazdą 626 w średnim stanie bez udziwnien na zewnątrz, ale za to z KL lub KL-ZE w idealnym stanie, mod maską, czy mazdą z silnikem o mocy 90KM ze spojlerami i wydechem, który sugeruje moc 4 – krotnie większą?

Nie robiłem i nie robie wyścigówki czy streetracera, tylko usprawniam seryjny silnik bez ingerencji w jego mechanikę. Gdyby zależało mi na bezkompromisowych osiągach zamontował bym turbo i cieszył się spalaniem 18l/100km przy ostrej jeździe. Ja poszedłem inną drogą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 19 gru 2007, 14:09

Jeśli twoja Mazda pali 6,5 L to gratuluje, ja swojej nie katuje i teraz zimowo dochodzi do 12 ale ja smigam na krótkich odcinkach zwykle do tego w mieście lecz nie to jest tutaj przedmiotem dyskusji. Chodzi o to że ja tu nie widzę za bardzo sensu w tych przeróbkach, sianka poszło troche a w sumie auto nie jest szybsze (teoretycznie) od zwykłej 626 KL. Oczywiście to twoje sianko i nie mnie osądzać na co je wydajesz, ja po prostu wyrażam swoją opinię, ponieważ mogę stanąć kiedyś w podobnej sytuacji i widzę że to się nie opyla.

Jeszcze jedno ważne pytanie. Czy ta 626 to jest twoje pierwsze auto?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 19 gru 2007, 15:41

Zwykła 626 KL jest szybsza (lepiej przyspiesza do setki) o ok. 0,3 – 0,5s (jeżeli jest w idealnym stanie, ale wątpie, że seryjne egzemplarze tak trzymają serię, ale może). Moja Mazda pali 6,5 na trasie. W cyklu mieszanym w zimie pali 7-7,5l/100km, a KL będzie palił przy tym samym stylu jazdy 13-14l/100km i gdzie Ty widzisz sens?

sianka poszło troche a w sumie auto nie jest szybsze


Seryjny egzemplarz z silnikiem FP o mocy 105KM ma do 100km/h 11.8. Moje auto po przeróbkach ma 9 – 9.2. Czyli jepiej o ok. 2,6 – 2,8. To jest dla Ciebie mała zmiana? Po co prowadzic dalej bezsensowną gatkę o pieniądzach skoro na tym forum są ludzie, którzy ładują w swoje samochody więcej ode mnie. Ja mam te mody po to, żeby mi się przyjemnie jeździło, tyle, koniec tematu pieniędzy.

Czy ta 626 to jest twoje pierwsze auto?


A co, na to Ci to wygląda? Nie, to nie jest moje pierwsze auto <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 19 gru 2007, 16:30

Gibson ewidentnie nieczuje tematu :D
Ja jak zasiadłem za sterami 626 to poczułem poprostu że ten samochód to część mnie :]
jakbym pedały miał wrośnięte w nogi a ręce w kierownice <list>

Jest to mój 4 wózek, prawko mam już 9lat więc teoretycznie samochód powinien być dla mnie narzędziem pracy (tak było z polo, i z brawą) i myśle że tak mazde odbiera Gibson.. nieczuje jej jak ja VW.
A właściciel tego tematu owszem.
Że łatwiej wstawić mocniejszy silnik (i taniej pewnie) niż dłubać tam przy wydechu to jasne.
Każdy robi jak uważa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 19 gru 2007, 17:02

Co do Gibsonga i moich modów, to każdy ma swoje odczucia i nie mi osądzac kto robi dobrze, a kto źle, po prostu każdy robi tak jak uważa, ważne żeby miał z tego przyjemnośc :)

PS. Dziękuje za głosy oddane w ankiecie. Na pewno pomoże mi to dokonac właściwego wyboru :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 19 gru 2007, 20:29

Mój mam nadzieje ostatni post w tym temacie, po pierwsze napisałem że nie jest szybsza od KLa a nie że jest tak samo szybka jak była, przeczytaj sobie jeszcze raz. Do setki to może i jest sekunda czy pół, ale już dalej do 160 to może być i 5 sekund.
Druga sprawa, skąd wiesz ile paliłby KL i jak przyspiesza?
Co do mojego stosunku do Mazdy, uważam że to świetne auto szczególnie za te pieniądze co za nią zapłaciłem ale nie żebym był jakoś szczególnie zachwycony jej choćby zachowaniem na drodze czy gabarytami gdy przyjdzie w mieście szukać miejsca do parkowania, pewnie że to moja wina bo takie auto chciałem i kupiłem ale moje następne auto będzie chyba jednak ciut mniejsze lub wyraźnie mocniejsze. Nie mam nic do 626 GE, ale nie jestem też jakimś wyznawcą kultu, poprostu patrzę na każdą złotówe, którą wydaje.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 19 gru 2007, 20:42

ale już dalej do 160 to może być i 5 sekund.


Tak pół godziny i pięc sekund <lol>

nie widzę za bardzo sensu w tych przeróbkach


Ja zrozumiałem przez to wydech i dolot, nie ma sensu, więc mało dały, a tak nie jest. No, ale zrobic z 1,8-2,5 litra bez ingerencji w silnik nie jest łatwo, więc nawet się o to nie staram. Moje auto ma prawie dwukrotnie niższe spalanie i gorsze o 0.3-0.5s przyspieszenie. Tyle na temat porównań z KL'ami.

nie jestem też jakimś wyznawcą kultu


No, że ja doprowadzam samochód do takiego stanu żeby mi się nim dobrze jeździło i sprawiało mi to przyjemnośc to już jestem kultystą <lol> Twoje wypowiedzi czasem mnie dziwią, jak to skąd wiem ile miałby do setki i ile paliłby KL? Od tego są dane techniczne. Widzę, że nigdy się nie zrozumiemy ponieważ Ty swoje auto traktujesz przedmiotowo, ja nie.

Mój mam nadzieje ostatni post w tym temacie


Dziękuje i pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 19 gru 2007, 21:34

Lukas007 napisał(a):Moje auto ma prawie dwukrotnie niższe spalanie


hmmm dasz rade, żeby Ci spaliła 4 litry na trasie?? :) bo Klka spali 8, a nawet mniej jak sie postarać..

Myśle, że jakbyś jechał po mieście za KLką a kierowca by jechał powiedzmy " nie wolno " to Twoje FP by musiało się tak napocić, żeby spaliło więcej :P to tyle ode mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Pyton162 » 19 gru 2007, 22:17

a na jakiej podstawie piszesz ze masz przyspieszenie gorsze od kl o 0,3 – 0,5 s , mierzyles profesjonalnie przyspieszniew tak jak mierzy to fabryka ze masz takie porownania
Pyton162
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy