626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Lukas007 » 11 wrz 2008, 19:26

gratulacje wyników i oby tak dalej usmiech i dołączam sie do podziękowań za wykresy


Dziękuję :)

wystarczy zmienić skok tłoka


W jaki sposób ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Jacek176 » 11 wrz 2008, 19:29

Lukas007 napisał(a):
wystarczy zmienić skok tłoka


W jaki sposób ??

Np. wymieniając wał korbowy i korbowody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Lukas007 » 11 wrz 2008, 19:36

Dzięki za odpowiedz ;) Pomyślę nad tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 11 wrz 2008, 21:50

Nawet nie np. tylko właśnie skok tłoka, a tym samym pojemność między innymi, zmienia się przez wykorbienie wału lub długość korby.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez piwo » 11 wrz 2008, 22:17

Jacek odnosnie picia to ja sie nie wypoowiadam.jak dla mnie wykres byl przeklamany z jednej prostej przyczyny.on mial inna skrzynie biegow i inne przelozenia.pewnie nawet tego nie uwzgledniono na hamowni.pewnie powiedzial ze ma bp i koniec.wiec ....a modyfikowanie mniejszych i lzejszych silnikow ma sens.mniejsze spalanie,mniejsza waga to lepsze prowadzenie,lepsze wybieranie dziur,lepszy hamulce,lepsze przyspieszenie.jedyna wada jest koszt.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4746 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukas007 » 25 wrz 2008, 18:48

Mała aktualizacja na stronie pierwszej. Zapraszam do oglądania :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 21 paź 2008, 18:45

Lukas007, wałek ZE poszedł na śmietnik? Kombinujesz dalej coś? ;)

Zdjęcia zacne, podoba mi się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Lukas007 » 21 paź 2008, 19:01

wałek ZE poszedł na śmietnik?


Leży w szafie i czeka na lepsze czasy. Ja go już raczej nie założę ponieważ, jego charakterystyka mi nie odpowiada, co nie oznacza jednak, że nie działa, bo 13KM to chyba dobry wynik ;)


Jeżeli ktoś byłby zainteresowany kupnem – byłbym skłonny go sprzedać :)


Kombinujesz dalej coś?


Nie wiem, czy jest sens coś przy nim robić. Jeździ się naprawdę dobrze, a świadomość tego, że kolejne mody nie dadzą za wiele, nie zachęca do inwestowania. Przynajmniej jeżeli chodzi o silnik, no może wyjątkiem było by założenie dołu od FS'a, ale i to nie dało by pewnie zauważalnych efektów. Może warto pomyśleć nad drugą, bardziej podatną na modyfikację, mazdą... :P


Zdjęcia zacne, podoba mi się.


Dziękować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 30 paź 2008, 17:57

Zapraszam na stronę pierwszą do obejrzenia nowego filmu :)

Auto jeździ już na zimówkach Pirelli, oczywiście w oryginalnym rozmiarze, więc warto było zobaczyć jaka jest różnica w przyspieszeniu w porównaniu do wariantu letniego (16x7 + TOYO 205/50 R16). Otóż różnica jest i to dość mocno wyczuwalna. Zwłaszcza elestyczność na IV i V biegu uległa znacznej poprawie. Średnica koła oryginalnego w stosunku do mojego zamiennika to w rzeczywistości 0, a nie 2,5% jak podaje przelicznik (koła postawione jedno za drugim pokrywają się – wysokość w 100% identyczna). Mimo mniejszej szerokości i wyższego profilu auto nie prowadzi się gorzej w zakrętach, pewnie to zasługa sprężyn, które bardzo usztywniły auto. Jeszcze jedna zauważalna różnica to masa – 16 z oponami TOYO są bardzo ciężkie w porównaniu do zimówek. Może warto więc zainwestować w jakieś lekkie 15-stki z nieco węższą oponą?

Jakby komuś się nie chciało, bądź nie udało, znaleźć filmu na stronie pierwszej – tu jest L I N K
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 31 paź 2008, 09:22

jakies 8 sekund do setki no ladnie.szok
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4746 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 31 paź 2008, 21:51

Lukas, zdradź jaką bo z nowszych to chyba jakieś TDI/MPS a tak to wszystko starsze, B6T, BPT, FT...B13T :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 1 lis 2008, 12:55

Chodzi Ci o inną mazdę, bardziej podatną na tuning, tak? Jeżeli tak, to MX-6 KL i 626 GE KL – z perspektywą SWAP'a na -ZE.
.
Ostatnio edytowano 1 lis 2008, 13:21 przez Lukas007, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 1 lis 2008, 12:56

tak właśnie o to mi chodzi.
edit:
hehehe myślimy o tym samym widzę, tylko czy KL jest bardziej podatna, wydaje mi się że tak samo, a roboty dwa razy więcej (2 kolektory, 2 głowice etc.)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 23 lis 2008, 16:55

Gibsong – chodziło mi o SWAP na KL-ZE przy założeniu, że w kwestji silnika, nie będę w nim robił nic, prócz wydechu, dolotui. Bez ingerencji w silnik, którego moc i tak byłaby wystarczająca, przynajmniej przez jakiś czas .... .... <diabełek>

Nie odbiegajmy jednak za daleko w przyszłość – nowe zimowe fotki.
Pozostałe zdjęcia znajdują się teraz na stronie pierwszej – zapraszam do oglądania i oceniania :)


Obrazek

.
Ostatnio edytowano 4 gru 2008, 20:48 przez Lukas007, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 23 lis 2008, 17:45

ale piekne.jej.ja tez chce taki aparat.ale jedno wyszlo nieostre. :P
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4746 (233/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gib » 23 lis 2008, 22:00

no to jak masz swapować to chyba do tej lepiej, potrzeba więcej gratów skrzynia łapy być może półosie zegary do tego silnik z kolektorami kompem przepływkami lambdami i wtedy powinno być bezproblemowo. Masz ABS i klime?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 23 lis 2008, 22:24

piwo – Miło mi, że podobają Ci się moje zdjęcia. Co do aparatu to uwierz, że nie chcesz takiego <lol>

no to jak masz swapować to chyba do tej lepiej, potrzeba więcej gratów skrzynia łapy być może półosie zegary do tego silnik z kolektorami kompem przepływkami lambdami i wtedy powinno być bezproblemowo.


SWAP to bardzo odległy temat także wstrzymajmy się od jakichkolwiek spekulacji. Jeżeli uda mi się kupić drugą mazdę na pewno będę o nią dbał tak, jak o tą którą mam teraz – te samochody po prostu są tego warte :)

Masz ABS i klime?


Wyposażenie jest przecież wypisane w pierwszym poście ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 23 lis 2008, 22:45

oki oki.
halogeny są żółte w serii czy przerabiałeś? bardzo fajnie wyglądają.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez MadziaForever » 24 lis 2008, 00:16

Super nowe filmy, kupe pracy w to włożyłeś..
wszystko jak zwykle na piątke u Ciebie widze, a co to za kable? niby jakieś mocniejsze?
pOZDRO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 24 lis 2008, 10:49

halogeny są żółte w serii czy przerabiałeś? bardzo fajnie wyglądają.


Takie kupiłem, fakt świetnie to wygląda, zwłaszcza z zestawiem HID 6000K w reflektorach. Może nawet pokusze się o włożenie w halogeny zestawu 3000K :D

Super nowe filmy, kupe pracy w to włożyłeś..
wszystko jak zwykle na piątke u Ciebie


Dzięki :)

a co to za kable?


Jeżeli chodzi Ci o parametry techniczne, cenę itp. to odsyłam na stronę pierwszą. Tam w spisie treści znajdziesz o nich pewne informacje. Jeżeli chodzi o moje odczucia, to za krótko na nich jeżdżę, żeby mówić o ich trwałości, na razie jest ok. Mocy pewnie nie dodają, chciaż wbudowane uziemienie podobno poprawia podawaną iskrę, na ile to prawda – nie wiem, bo nie mierzyłem na hamowni oddzielnie kabli, a oddzielnie głowicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron