626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Dziewczopol » 2 paź 2007, 20:04

Mam pytanko do Lukas007 czy ten sedan Twój w kolorze budyniu to niemiecka taryfa?

Jaką farba tak pomalowałeś te zaciski?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Lukas007 » 2 paź 2007, 20:23

czy ten sedan Twój w kolorze budyniu to niemiecka taryfa


Z tego co wiem, to nie <lol>

Jaką farba tak pomalowałeś te zaciski


Srebrny DEKORAL do malowania metalu (można nakładac go na rdzę)
a piastę prysnąłem farbą wysokotemperaturową w spray'u
Ostatnio edytowano 6 paź 2007, 20:33 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 4 paź 2007, 11:15

Niestety nie mogę przeprowadzic chiptuningu ze względu na sterownik. Podobno jego konstrukcja nie pozwala na tą modyfikację :(

Tak więc prace nad silnikiem zakończone <jupi>

Teraz tylko ładne felgi, może lepsze hamulce (głównie dla wyglądu) i tyle...
...mam tylko nadzieję, że Mazda będzie mi służyc jeszcze długie lata ;)
Ostatnio edytowano 6 paź 2007, 20:33 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez pawelMX6 » 4 paź 2007, 11:20

A moze walki od Rewara? :D

Nie wierzylem w te twoje 9sek. do 100 ale po moim mierzeniu takim na szybko mam podobnie, wiec co do tego zwracam honor :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 4 paź 2007, 18:59

A ja dodam jeszcze to:
Znalazłem różnicę pomiędzy moją GE a tymi dwiema co to je cały czas szarpię w mojej mieścinie.. To rocznik Panowie! Chodzi o genijalne zestrojenie skrzyni biegów.. Od 95r. coś zmienili w silnikach (moment został przełożony o kilka setek obrotów czy cośtam) ponieważ te 1,8 po 95r. mają 90KM :| i skrzynia dostała nowe wytyczne..
Niejest to gadka o niczym, odczułem to na własnej skórze :( i zmieniłem skrzynie na taką z rocznika 97 (przymus) ..Z całym szacunkiem do właścicieli mazd GE FS/FP po 95r ta skrzynia niewykorzystuje mocy silnika, straciłem na przyśpieszeniu 1,5s/100km
to jest jakiś bubel.
Lukas, Paweł.. nie zmieniajcie skrzyń dopóki kołaczą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 4 paź 2007, 19:07

a mi się zdawało że skrzynie były identyczne (kiedyś szukałem tabelki z przełożeniami do CarTestu) i z tego co widziałem to w benzynie nie było różnic między 1.8 i 2.0
Inna sprawa że skoro po 95 roku zmniejszyli moc o 15KM to chyba logicznym byłoby dać krótszą skrzynię do tego (żeby się jakoś zbierało)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 4 paź 2007, 20:03

Wydaje mi się, że czytałem gdzieś iż Mazda 626 1,8 o mocy 101KM i ta o mocy 90KM mają identyczne czasy przyspieszeń do setki :|

Oczywistym zdaje sie byc fakt, że skrzynia w modelu o mocy 90KM była krótsza .

Ja mam model z 92' i nie wiem z jakiej paki moim autkiem jechałem 190km/h po A4 :|
Katalogowy max dla tego modelu to 180km/h (przy 190km/h było dopiero 5500rpm, a odcięcie miał przy 6300rpm). Użyłem słowa "miał" bo teraz po "odetkaniu mazdy z dwóch stron" odcina przy 6700rpm.

Zdaje się, że teraz katalog staje się nieadekwatny do mojej mazdy <lol>
Ostatnio edytowano 4 paź 2007, 20:08 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 4 paź 2007, 20:05

Tak ale w obrębie tych samych lat. bo 1,8 miał najpierw 105, po 95r. 90KM a 2,0 zawsze 116KM

W praktyce okazuje sie że nie są identyczne, taka z tego 90konnego FPeka konkurencja do 116KM mazdy FS jak z koziej pupy trąba.
Tu już niechodzi o długość przełożeń.. teoretycznie ta nowsza skrzynia powinna być więc dla mnie szybsza..
Kluczową jednak rzeczą jest jednak ....by tam gdzie kończy się bieg ...silnik trafiał w swój największy moment obrotowy.
Sory lukas za OT ..ale to świadczy na plus twoim osiągom/ choć nadal twierdze że same 130KM w twoim 1,8 <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 5 paź 2007, 00:18

a to ci dopiero, kompik sam sobie chiptuning zrobił po odetkaniu wydechu i wdechu, przecież to kiedy jest odcięcie jest zapisane w ECU i jakiekolwiek samoistne zmiany nie mogły mieć miejsca. Na mój zdrowy chłopski rozum.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 5 paź 2007, 07:27

dokładnie Gibsong , ale Pan Lukas ma inna teorie co do tuningu , wiatraczek w dolocie gdzie na wszystkich forach dra z tego urządzenia lacha dal mu 15km więcej. Swoja droga chyba wrzuce temat auta Lukasa na pewne forum gdzie ludzie maja pojecie o tuningu i niech sie wypowiedza w sprawie wzrostu mocy tej mega szybkiej fury hahaha
Pyton162
 

Postprzez ravo » 5 paź 2007, 07:42

a mi sie marzy by lukas pojawil sie w Rykach :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Lukas007 » 5 paź 2007, 13:40

wiatraczek w dolocie gdzie na wszystkich forach dra z tego urządzenia lacha dal mu 15km więcej


Jak byś umiał czytac to byś wiedział, że NIGDZIE nie napisałem o tym iż wiatraczek dał mi 15KM :P

Ta moc pochodzi z całości dolotu, czyli odpowiednich rur i filtra powietrza, a nie z wiatraczka. Wątpie, że ten wiatraczek podniósł moc Mazdy, silnik po prostu zaczął równiej pracowac.


Swoja droga chyba wrzuce temat auta Lukasa na pewne forum gdzie ludzie maja pojecie o tuningu i niech sie wypowiedza w sprawie wzrostu mocy tej mega szybkiej fury


Śmiało, nie krempuj się. Napewno moje auto bardziej nadaje się do pokazywania niż twoje :P

A tak poważnie to radzę Ci poczekac na wykres z hamowni , żebyś zaoszczędził sobie wstydu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez jacobs » 5 paź 2007, 14:08

Lukas007 napisał(a):A tak poważnie to radzę Ci poczekac na wykres z hamowni , żebyś zaoszczędził sobie wstydu.

Tylko, że możemy się nie doczekać.

Wielu już takich było.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Grzesiu » 5 paź 2007, 14:37

i gdzie ten wykres z hamowni? czas leci wykresu ni ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez MadziaForever » 5 paź 2007, 17:14

dane seryjne mazdy są delikatnie mówiąc ostrożne ..190km/h 1,8 to całkiem możliwe.
Zazwyczaj marki dodają sobie troche pary przy takich statystykach.. a mazda odwrotnie.. Konstrukcja jest precyzyjniejsza niż zakładano.

Prędkość do jakiej ja swoją rozbujałem (bez wiatru w plecy :] ..czyt. NASZE REKORDY.. :P ) to 119km/h wskazania licznika

Na LPG 190km/h Po czym wyłączył mi sie silnik hahaha jechałem zwykłą drogą 190km/h bez wspomy i silnika <lol> wiwat instalacje LPG ;)

Natomiast 130KM przy tych przeróbkach będzie możliwe jak podrasujemy wykres w PAINCIE ;)

Mimo wszystko gratuluje wozu.. w 9,7 / 10s do setki zejdziesz jak wszyscy a to git rezultat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez ravo » 5 paź 2007, 17:19

jacobs napisał(a):Wielu już takich było.

oj wielu wielu :)

ja stawiam flache ze auto pythona spokojnie objedzie ta ge ale to jest malo wazne, cche wykres !! hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MadziaForever » 5 paź 2007, 18:30

ravo napisał(a):
ja stawiam flache ze auto pythona spokojnie objedzie ta ge ale to jest malo wazne, cche wykres !! hehe


<lol> Cholera to tu tak łatwo można na flaszke zarobić :D
Podpuszczajcie go dalej... kto przyjmuje zakłady? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez pawelMX6 » 5 paź 2007, 22:24

MadziaForever napisał(a):Prędkość do jakiej ja swoją rozbujałem (bez wiatru w plecy :] ..czyt. NASZE REKORDY.. :P ) to 119km/h wskazania licznika

Raaakieta panie :P <ganja> <lol> zywy pocisk! <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez MadziaForever » 6 paź 2007, 12:40

hehe.. prawie jak maluch hahaha
219 miało być... <lol> ale już wiem że licznik kłamie :P Pewnie ze 205 było <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez xXx » 6 paź 2007, 12:54

Powiem wam, że gdy zdam sobie sprawę że moje auto przyśpiesza do 100km/h w 6 sekund to wydaje mi się, ze to jest wolno...

Co w takim razie robi się w 9 sekund ?? Pije się dodatkową kawę ?? <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy