626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez oblivion » 25 sty 2009, 19:33

Tak wydechowy, jakoś nie dotarło do mnie że nie masz osłony ;)
Ja swoją będę malował, zastanawiam się nad kolorem, chyba na czarno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez BAJ00 » 25 sty 2009, 20:02

Super efekt i dzwięk tez ma fajny
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2008, 01:54
Posty: 36
Skąd: BIAŁA PODLASkA
Auto: Tesknie za Mazdą

Postprzez Lukas007 » 26 sty 2009, 18:21

Super efekt i dzwięk tez ma fajny


Dzięki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 26 sty 2009, 18:48

na otwartym stożku ładniej by chodzil ale wiadomo ze wtedy by sie nagrzewał , sam zrezygnowałem u siebie z otwartego stożka na rzecz air-boxa i dziwek sie znacznie zepsul
silniczek masz piękny
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 26 sty 2009, 19:33

Dziękuję :)

Osobiście uważam, że airbox to jedyne rozsądne rozwiązanie w przypadku silników FS/FP. Filtr zamontowany blisko przepustnicy mocno się nagrzewa, a jeżeli spuścimy go na dół (gdzie ja osobiście nie widzę dla nie go miejsca) będzie się brudził. Poza tym nie wiadomo jak silnik zareagował by na "długi" dolot. Obecne rozwiązanie się sprawdza, więc nie będę tego zmieniał. Popracuje tylko nad doładowaniem dynamicznym (trzeba będzie założyć rurę 67mm zamiast 77mm, aby przepchnąć ją przez przegrodę, prostopadle do zderzaka). Dźwięk jest moim zdaniem bardzo ładny i charakterystyczny, zwłaszcza na żywo, bo na podstawie filmu ciężko to ocenić.
.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Siwus » 1 lut 2009, 22:38

Śliczna 626. Wogóle nie widać upływu czasu na niej. Niezłe modyfikacje i dużo pracy, czasu i serca temu poświęcone, nie wspomnę już o portfelu. Naprawdę przyjemne autko. Będę częściej tu zaglądał:) pozdrawiam!
pracoholik
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 00:31
Posty: 1634 (0/5)
Skąd: Włocławek
Auto: Chrysler Sebring '01 2.7V6

Postprzez Lukas007 » 2 lut 2009, 18:53

Dziękuję za miłe słowo :)

Pozdro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez barren » 3 lut 2009, 02:56

dawno tu nie zaglądałem ale widzę że twoja 626 dalej trzyma klasę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Lukas007 » 7 lut 2009, 14:17

Dzięki barren ;)

Dziś kolejny etap w porządkowaniu komory silnika. Malowanie uchwytów i ogólne czyszczenie ze smaru i konserwacji. Póki co kilka poglądowych fotek. Ogólne zdjęcia komory silnika zrobię jak już dojdzie do mnie nowy aparat, bo ten jest ... ehh :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 7 lut 2009, 14:58 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 7 lut 2009, 14:55

jakie są objawy zużycia aparatu? odczuwasz wypadanie zapłonów?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 7 lut 2009, 14:59

Gibsong, o lustrzance mówiłem :]
.
Ostatnio edytowano 7 lut 2009, 15:10 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 7 lut 2009, 15:03

<lol> nie skumałem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 7 lut 2009, 15:09

Spoko, ale z zapłonowym też nie jest do końca wporządku bo wycieka z niego olej. Kiedy miałem zalany 15W50 wyciek był minimalny, teraz na rzadszym jest już trochę gorzej. Silnik nie bierze ani grama a olej ucieka, wstyd. Nie jest to jednak wyciek spod simeringu na wałku (od strony silnika) tylko spod kopułki. Coś musi więc przepuszczać tam olej (bo z tego co wiem nie powinno go tam być). Da się ten aparat rozebrać i wymienić jakiś uszczelniacz, czy raczej zacząć szukać nowego w całości ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Solo » 7 lut 2009, 15:13

Kłaniam się,

gruuubo to wygląda, bardzo gruuubo.
Pozdrawiam,
Maciek

www.tabor24.pl l maszyny i pojazdy użytkowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Pajko » 7 lut 2009, 18:32

Lukas007 kolejna profi robota !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Lukas007 » 7 lut 2009, 18:52

Jeszcze jedna fotka, tym razem odmalowany, zadrutowany podpierak maski <lol>

Obrazek
...przy okazji odmalowana w kolor nadwozia śruba mocująca
Obrazek

.
Ostatnio edytowano 7 lut 2009, 19:24 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Iktorn92 » 7 lut 2009, 18:53

Swietne dopieszczone GE tylko podziwiac ! Tak trzymaj piekne auto! Pzdr.
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez Lukas007 » 7 lut 2009, 19:25

Solo napisał(a):gruuubo to wygląda, bardzo gruuubo.


Pajko napisał(a):kolejna profi robota


Iktorn92 napisał(a):Swietne dopieszczone GE


Miło mi to słyszeć, dzięki chłopaki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez dyszel » 7 lut 2009, 19:34

Nie no u ciebie hasło: Diabeł tkwi w szczegółach, sprawdza się w 100% – Brawo ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez Hugo » 7 lut 2009, 19:40

Fajnie, ale to co pomalowałeś na srebrno pomalowałbym na czarno.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy