626 GE FS

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MadziaForever » 26 lut 2008, 11:05

Wygląda oryginalnie, tzn u mnie aku stał mniejwięcej tak samo przed modyfikacjami.
Polerka faktycznie by się przydała, ale tu już trzeba wziąść papier w łapę i drzeć ..i drzeć..
Sam Gibson wiesz jak jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gib » 26 lut 2008, 15:57

ja to robiłem dremelkiem a tylko wykańczałem papierem na koniec polerka pastą tez dremelem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 26 lut 2008, 16:56

Dzięki za pochlebne opinie o rozpórce. Co do polerowania pokrywy...nigdy nie było i nie będzie to auto do szpanowania na zlotach pięknym i lśniącym silnikiem. Ma przede wszystkim jechać i bezawaryjne pracować. Po co robić w 15-letnim silniku, który nosi ślady normalnej eksploatacji (kurz, konserwacja), jeden błyszczący element (prócz rozpórki, która była zrobiona z kwasówki, żeby nie rdzewiała). To tak jakby wstawić psu do pyska jeden złoty ząb, tylko po co :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pyton162 » 26 lut 2008, 17:54

ladnie to wygląda , ale czegoś na fotce nie czaje , gdzie ta rura od dolotu sie kończy , bo jezeli tak jak widac kolo aku to jak ona bierze zimne powietrze do BMC?
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 26 lut 2008, 17:58

bo jezeli tak jak widac kolo aku to jak ona bierze zimne powietrze do BMC?


Tak jest na razie, żeby nie ssał wszechobecnego brudu który leży na naszych "autostradach". Na wiosnę, będzie rura doprowadzona do przegrody (silnik, zderzak). Projekt montażu jest, przejściówka z kwasówki będzie niedługo, jakaś delikatna siateczka w otworze, aby liście i co grubsze śmieci mi się w BMC nie zadomowiły i wtedy będą aktualne fotki na pierwszej stronie.

Na razie jednak kasę zbieram na inną modyfikacje, ale i na uporządkowanie dolotu przyjdzie czas :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez promyczek001 » 26 lut 2008, 18:23

Lukas007 napisał(a): To tak jakby wstawić psu do pyska jeden złoty ząb, tylko po co :|


No wlasnie tak zrobiles z ta rozporka <lol> srednio pasuje do zapuszczonego silnika

a Teraz polerowac silnik... do roboty!! Ja mam po polerce silnik i ani oleju ani brudu nie widac wiec w lapke szczotka i w 2h wszystko bedzie jak nowe. a moze po prostu ci sie niechce?? :P
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Lukas007 » 26 lut 2008, 18:27

No wlasnie tak zrobiles z ta rozporka


Napisałem po co tak zrobiłem :]

a Teraz polerowac silnik... do roboty!!


Już biegnie :]

Ja mam po polerce silnik i ani oleju ani brudu nie widac


Pojeździsz trochę to będzie widać ;)

a moze po prostu ci sie niechce??


Jasne, że nie chce mi się marnować czasu na głupoty, są ważniejsze rzeczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 26 lut 2008, 21:17

no to przybrudź troche ten kolektor wydechowy bo wygląda jak drugi złoty ząb w dolnym rzędzie, ale zrobisz jak będziesz chciał. no i poco było zmieniać felgi z 15 na 16 jeśli nie dla lansu? nie powiesz chyba że to lepiej jezdzi na naszych drogach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 26 lut 2008, 22:03

poco było zmieniać felgi z 15 na 16 jeśli nie dla lansu?


Jak bym chciał do lansu to bym zmieniał na 18, a 16 i profil 50 to jeszcze w miarę rozsądne rozwiązanie.

nie powiesz chyba że to lepiej jezdzi na naszych drogach


Jak pojeżdżę to Ci powiem, ale lepiej by było jakbyś sam zobaczył

drugi złoty ząb w dolnym rzędzie


Wy jak dzieci, powiesz coś co im wpadnie w ucho, to będą tydzień powtarzać <lol>

przybrudź troche ten kolektor wydechowy


Co do kolektora, nie jest po to żeby cieszyć oko tylko spełniać swoją funkcję.

Widzisz Gibsong, wątpie, że kiedykolwiek się dogadamy, bo ja w swoim aucie coś zmieniam, a każdy ma do zmian indywidualne podejście. Moje auto robie tak, żeby sprawiało mi przyjemność, nie Tobie. Zajmij się więc czymś pożytecznym, a nie tylko ciągłym podchwytywaniem nowych wątków do sprzeczki. Oczywistym jest fakt, że jeżeli ktoś coś w aucie zmienia musi się liczyć z krytyką tak samo jak z pozytywami. Masz prawo wyrazić swoje zdanie, nawet krytyczne, ale proszę daruj sobie tą kiepską ironię, bo niestety słabo Ci to wychodzi <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 27 lut 2008, 19:34

Ciekaw jestem jak planujesz się wbić z tym dolotem do przegrody silnik-zderzak..
Ja Ci powiem szczerze też tak powtażałem cały czas że zasilenie pujdzie z lewego halogena, a jak się wziełem do roboty to wyszło na to że pas przedni w GE jest tak zrobiony że jest to [tiiit]..ko trudne stary..
Jak ktoś tego dokonał to prosze o foty na PW grzie i jak się przebić bez zwężki, bo mi to już teraz najprościej by było z pod samochody łapacz zrobić..
A niejest to najleprzy pomysł <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 27 lut 2008, 19:51

Wszystko jest, to znaczy dziura wycięta w przegrodzie, obok korka spustowego chłodnicy. Do tego będzie przyspawany kołnierz, który z kwadratu (takie jest wycięcie), będzie płynnie przechodził w koło (tak żeby elegancko nałożyć ori rurę BMC). Od zewnątrz we wlocie dam cieniutką miedzianą siatkę, żeby większe śmiecie mi naoliwionego CDA nie zaklajstrowały i powinno być dobrze.

No, ale to tylko jedna z koncepcji, którą wybiorę...najprawdopodobniej właśnie tą, bo doprowadzenie rury pod sam zderzak (doładowanie dynamiczne) powoduje straszne brudzenie się filtra. A tak, dolot airbox'a będzie w 100% odizolowany od silnika i zabezpieczony przed śmieciami zalegającymi nasze drogi.

Może wkońcu ten projekt doczeka się realizacji, na razie jednak ciągle brakuje na to czasu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Gib » 28 lut 2008, 11:28

wytykam Ci jedynie brak konsekwencji jeśli tobie sprawai frajde jeżdżenie z zasyfionym deklem to twoja sprawa, a co ja mam z autem robic ze swoim to ja wiem, niestety stoi pod blokiem więc felgi będą nierzucające się w oczy zbytnio i raczej 15 cali, narazie dostała gaz i to jest mod który być może zapracuje na inne modyfikacje albo chociaż doprowadzenie jej do stanu taki jaki mnie będzie zadowalał.
Zmieniasz auto wg własnych upodobań ale nie zatrzymujesz tego dla siebie, więc licz się z tym że nie każdemu wszystko się będzie podobać.
Żeby nie było że jestem tylko anty, to powiem że część zmian mi się podoba. <peace>
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 28 lut 2008, 12:02

Gibsong, każdy robi to co uważa za słuszne i niech tak pozostanie <ganja>
Ostatnio edytowano 8 mar 2008, 14:13 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MadziaForever » 2 mar 2008, 16:58

Mam do kupienia identyczne fele jak twoje tylko 15 :] ..ile twoje mają szerokości? niechce założyć zbyt szerokich opon.. a z przeliczeniem na oryginał jak to wygląda? przy felgach 16cali jak u ciebie balon powinien mieć 50?
to przy 15 pewnie z 60?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Lukas007 » 2 mar 2008, 17:04

MadziaForever, moje mają 7 cali szerokości, a opony 205/50 przy 16" są praktycznie idealnym zamiennikiem (nieco większe). Patrz również na ET, moje mają 35 i przy obniżaniu będą pewnie na styk z błotnikiem. Optimum to jednak ET=40. Co do 15" to idealny zamiennik to 195/55 R15. Najlepiej naciągnąć na fele 6,5"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 16 mar 2008, 15:16

Dziś rano dotarł do mnie kolejny, a zarazem ostatni, element układanki związanej z planami na opornie nadchodzącą wiosnę. Elementem tym jest widoczny na zdjęciu poniżej zestaw sprężyn Eibach Pro – Kit, oczywiście dedykowanych pod 626 GE 1,8. Gdy tylko zima opuści nas na dobre, postaram się to wszystko założyć i zobaczyć ile tak naprawdę jest warte.

Kilka fotek, zarówno samych sprężyn, jak i kilku innych elementów:

– sprężyny rzecz jasna :)
– komplet mocowań McPershon'ów
– tarcze i klocki

... na zdjęciach nie ma felg, ale nie ma obawy, one również niedługo zagoszczą na aucie. Podobnie jak tylne osłony tarcz hamulcowych, które są obecnie malowane ;)

Aktualizacja zdjęć strona 1. Po założeniu felg (narazie 15, ale tylko narazie), widać, że tył auta stoi o ok. 1 – 1,5 cm wyżej od przodu. Muszę przyznać, że efekt ten bardzo mnie zadowala, gdyż "klinowata" sylwetka nadaje autu dynamiki. Oczywiście prawdziwy efekt będzie widoczny po obniżeniu, ale i teraz wygląda znośnie. To "podniesienie" tyłu związanie jest z wymianą amortyzatorów z tyłu, przednie były sprawdzane i są jeszcze w b. db. stanie.

P.S: Co do malowania zacisków, jednak zostaną srebrne, głównie ze względu na gust właściciela i 3/4 puszki srebrnej farby, która została po ostatnim malowaniu. Mimo wszystko bardzo dziękuje za głosy oddane w ankiecie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Rekin » 30 mar 2008, 01:19

Ile kosztowały tarcze ? to na przód ? Ps. pozdrówka madzia bardzo mi się widzi ładne sesje foto <jupi>
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Lukas007 » 30 mar 2008, 12:06

Ile kosztowały tarcze ? to na przód ?


Tarcze są na przód i na tył, a kosztowały 300 USD.

madzia bardzo mi się widzi ładne sesje foto


Dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Rekin » 30 mar 2008, 12:55

Lukas007 napisał(a):
Tarcze są na przód i na tył, a kosztowały 300 USD.



Wow sporo ale tarcze sa niebanalne i pewnie mają niezłe osiągi , też muszę coś kupić do swojej GE ale tańsze co polecacie na przód ? tarcze + klocki ?
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Lukas007 » 30 mar 2008, 13:03

Jak chcesz tanio to kup Mikody, wyniesie Cię to jakieś 350 – 400zł komplet, był link do ich strony kilkanaście postów wcześniej (na 1 stronie w spisie treści masz tarcze + klocki, tam będzie link).

Ostatnio kupiłem kilka diod LED, które docelowo miały trafić w miejsce obecnych postojówek, aby w przyszłości ładnie to współgrało z ksenonami. Szkoda tylko, że diody nie były białe, tylko niebieskie, przez co do lamp się nie nadają (z ksenonami 6000K tylko białe). Żeby się nie zmarnowały, założyłem je w kilku nieoświetlonych dotąd (prócz drzwi) miejscach. Muszę przyznać, że na żywo wygląda to całkiem fajnie. Jakby ktoś nie odczytał zdjęcia to LED'y poszły na: lampki w drzwiach(4), podświetlenie tablicy tył(2), schowek(1), oraz nie ukazane na zdjęciach podświetlenie bagażnika(1).

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy