Wiesz, co do doprowadzenia powietrza do starego filtra to najpierw było z seryjnego źródła. W dniu odbierania autka z EL-TEC'u doradzili mi żeby założyc lepszy nadmuch. Stary filtr jest na starych fotkach na stronie pierwszej. Jeśli chodzi o niedogodności związane z wyżej wymienionym ulepszeniem to nie ma problemów z zasysaniem wody (filtr trochę bardziej się brudzi), ale ciężko było przepchnąc rurę pod pas pod rejestracją (nie tam gdzie jest otwór na halogen, bo w końcu udało mi się znaleźc ramki do halogenów, więc wkrótce je założe i pstryknę pare fotek).
czy by jednak nie pójść Twoim śladem i odetkać troche dolot
Na pewno odczujesz różnicę, ale jeśli mogę Ci coś doradzic to montuj filtr w obudowie tak jak ja, bo nie jestem przekonany co do prowadzenia rury dolotu na dół aż pod kolektor (filtr będzie się bardziej brudził). Pamiętaj też, że krótki dolot i duże średnice kanałów dolotowych, to większa moc i lepsza praca na wysokich obrotach, a długi dolot i małe średnice to lepsza praca na niskich obrotach. Nie wiem jak zachowywał by się dolot długi z dużymi rurami, a jak krótki z małymi; ale wiem, że można z tym eksperymentowac na różne sposoby. Tak więc dolot dolotowi nie równy
Jeszcze jedno pytanko ode mnie:
Na podstawie tego wykresu, jake są według Was najlepsze obroty do bardzo szybkiego startu?