Pit napisał(a):Przy takiej kwocie turbienie K8 chyba ma sens tylko hobbystyczny, bo dokładnie to samo czeka Cię przy turbieniu KL'a bądź KLZE.
Min. uturbiłem K8 dlatego, bo nie ma drugiego uturbionego K8 w Polsce, ale teraz jeśli będę wkładał większy silniki (a zapewne to nastąpi) to wyciągnę tylko ten i wsadzę drugi mając już przygotowaną instalacje turbo jakieś przeróbki zapewne będą ale już nie takie jak na początku
Pyton162 napisał(a):dzis na kresce w zg 2 razy w plecy od toyoty trolla
k8 turbo sprzęgło do wymiany
No niestety na starcie szpera w Corolli robi swoje i Troll odchodzi mi przy ruszaniu, że sprzęgło do wymiany to jasna sprawa chociaż najsłabszym ogniwem w tym momencie jest docisk, który nie radzi sobie z dużym momentem obrotowym.
Ale z drugiej strony przecież wszystkich aut objeżdżać nie można, wystarczy że mam przewagę nad większością samochodów poruszających się po naszych drogach, szczególnie przy wysokich prędkościach
I.T napisał(a):pisales ze masz Ball Bearinga turbo? pytanie czy napewno poniewaz ich sie nie da regenerwowac. A jedyna maszyna do wywazania tych turbo jest w Japoni.
Poprzednia turbinka napewno była na łożyskach kulkowych, bo sam ją rozbierałem i patrzyłem co w niej siedzi a to, że była nieregenowalna to teraz wiem, szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym dopiero po jej kupieniu Z resztą to już przeszłość, teraz jest turbinka od Volvo i jestem z niej bardzo zadowolony