MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
SILNIK: baza KLZE 195KM/224Nm, obecnie custom tłoki KL, custom korby KL, głowice KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX40, FMIC, Blow off SSQV style
UKŁAD WYDECHOWY: DP 3'', wydech 2,5'', środkowy RM Motors, końcowy UPgrade Caliber 45s, wastegate Turbonetics Racegate 45mm, MBC ProPerfect
ELEKTRONIKA: MSI v3 MsExtra Code
UKŁAD ZAPŁONOWY: EDIS6 36-1 wheel, kable, świece NGK BKR7E-11
UKŁAD PALIWOWY: Walbro 255, wtryski sr20det 370cc, FPR Turbosmart
UKŁAD NAPĘDOWY:sprzęgło ACT spiek 4 łapki, skrzynia KL LSD
ZAWIESZENIE: H&R -45mm, amorki KONI Special D
UKŁAD HAMULCOWY: ABS, tarcze tył/przód, Mikoda+Ferodo Premier
ŚRODEK: seria, zegary boost, EGT, temp. oleju AG seria SM
CAR-AUDIO: zbędne
MOC: 300+
WAGA: 1125kg
INNE: short shifter, r888 225/50/16, OZ Racing F1
Tutaj znajdziecie całą historię auta http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=15901
Poniżej kilka wybranych zdjęć oraz filmików w chronologicznym porządku.
Niech moc będzie z Wami
Wykres na 1,0bar
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX40, FMIC, Blow off SSQV style
UKŁAD WYDECHOWY: DP 3'', wydech 2,5'', środkowy RM Motors, końcowy UPgrade Caliber 45s, wastegate Turbonetics Racegate 45mm, MBC ProPerfect
ELEKTRONIKA: MSI v3 MsExtra Code
UKŁAD ZAPŁONOWY: EDIS6 36-1 wheel, kable, świece NGK BKR7E-11
UKŁAD PALIWOWY: Walbro 255, wtryski sr20det 370cc, FPR Turbosmart
UKŁAD NAPĘDOWY:sprzęgło ACT spiek 4 łapki, skrzynia KL LSD
ZAWIESZENIE: H&R -45mm, amorki KONI Special D
UKŁAD HAMULCOWY: ABS, tarcze tył/przód, Mikoda+Ferodo Premier
ŚRODEK: seria, zegary boost, EGT, temp. oleju AG seria SM
CAR-AUDIO: zbędne
MOC: 300+
WAGA: 1125kg
INNE: short shifter, r888 225/50/16, OZ Racing F1
Tutaj znajdziecie całą historię auta http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=15901
Poniżej kilka wybranych zdjęć oraz filmików w chronologicznym porządku.
Niech moc będzie z Wami
Wykres na 1,0bar
Ostatnio edytowano 6 maja 2011, 12:54 przez lukster, łącznie edytowano 11 razy
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Super nie ma to jak cichociemne autko Widzę, że masz więcej miejsca przez to, że klimę wywaliłeś ja swoją zostawiłem i trochę ona komplikowała życie ale jak się popieści to się wszystko zmieści Gdzieś kiedyś czytałem, że będziesz coś kombinował z lepszym chłodzeniem silnika (jakieś dodatkowe nawiewy powietrza czy coś w tym stylu) masz już jakiś pomysł, bo zapewne Tobie tak samo jak i mi temperatura jaka panuje pod maską spędza sen z powiek Nie myślałeś żeby wsadzić filtr powietrza w prawe nadkole – sam tak zrobiłem i muszę przyznać, że jest tam idealny box na stożek trzaba tylko jeszcze wyciąć mały dolot powietrza w zderzaku i będzie super
Gratulacje Panie Kolego
Gratulacje Panie Kolego
- Od: 25 lip 2007, 18:24
- Posty: 163
- Skąd: Lubin/Wrocław
- Auto: Mx-3 K8-t
Mam zamiast jednego seryjnego wentylatora 2 wiatraki takie jak od klimy zdrutowane aby chodziły na prędkości HIGH Nie narzekam na temperaturę oleju, max 100st przy pałowaniu, normalnie 85-90st. Najlepszym patentem jest uniesienie maski na zawiasach jakieś 2cm ale nie wyglada to zbyt fajnie i dopóki nie muszę unikam tego rozwiązania, zobaczymy upały.
Co do stożka to ssie okropnie gorące powietrze. Dopiero wczoraj ogrnąłem czujnik IAT i będę mógł obserwować temperaturę w dolocie. Może okazać się że FMIC daje radę schłodzić na tyle, że nie będę musiał kombinować. Jeśli nie, to n nadkole jak mówisz
Co do stożka to ssie okropnie gorące powietrze. Dopiero wczoraj ogrnąłem czujnik IAT i będę mógł obserwować temperaturę w dolocie. Może okazać się że FMIC daje radę schłodzić na tyle, że nie będę musiał kombinować. Jeśli nie, to n nadkole jak mówisz
Ostatnio edytowano 5 cze 2009, 15:33 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
no panie, to pojechałeś
gratulacje i nie mogę się doczekać jak to na jakimś zlocie obmacam
jak można to piszę się na przejażdżkę, już kilka litry PB odleje
gratulacje i nie mogę się doczekać jak to na jakimś zlocie obmacam
jak można to piszę się na przejażdżkę, już kilka litry PB odleje
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2351 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Najlepsze jest w tym aucie to, że wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko. Mam nadzieję, że nic w tym kierunku nie będziesz zmieniał. Jeden z moich ulubionych mx'ów w tym klubie. Gratuluje włożonej pracy i czekam na mega spot, żeby zobaczyć na żywo
loockas napisał(a):wygląd pozostał seryjny. MX w tym kolorze z pakietem V6 wygląda bosko
Przy dość specyficznej linii mx3 łatwo coś spieprzyć. W stylistyce zmian nie będzie, poza drobnym sticker tuningiem jak mnie najdzie
radekkm napisał(a):uuu Tys jest wielkim wojem beda piesni o Tobie spiewac
Oby nie pieśni żałobne po złamanej korbie Wczoraj wideband zapięty w kuper i 5h orania obwodnicy celem ustawienia trochę przelanego 0,5bar.
Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
A gdzie się wybierają bo ja do V-tech jadę. Mają hamownię 4x4 dzięki temu można wygenerować większe obciążenie i w efekcie otrzymać bardziej wiarygodny wynik
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Po wystrojeniu na 0.5 bara wczoraj na Grunwaldzie 2 razy pomyliłem dźwięk startujacego KLoZEeTa z dźwiękiem motocykla. Teraz dopiero MX ładnie się odpycha i lekko gubi trakcje na 3 biegu – bajka
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
- Od: 9 cze 2004, 20:05
- Posty: 83
- Skąd: Pruszcz Gd
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+
Skończyło się na stabilnym 0,46 z peakiem przy 4600 na 0,5 , jest fajnie zeby Jak znajdę czasu to podjadę się zbadać na hamownię
No szykuje sie masakra Szybko zasuwaj na hamownie i szykuj auto na borsk
Less roof, more fun
Są media
Komentarz waldiego mówi sam za siebie 18+
Komentarz waldiego mówi sam za siebie 18+
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Adamos napisał(a):rywalizacja z 200sx Piotra?
Czekam czekam i nic
Chyba zczikenował i kłamie że sprzęgła nie ma a s14 pewnie dawno jeździ
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości