Mazda MX-5 '06 NC 2,5 Turbo
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Dziekie za mile slowa i wrzucone fotki fajne sa pojedynki z tym nissanem 240sx, idziemy łeb w łeb z lekkim wskazaniem na niego, lubie takie pojedynki, motywują
4 łap bedzie ale jako dupowóz do zabawy tylko rwd 1/4 mili nie jest moim priorytetem. Zawsze chcialem aby Nc była 100% ulicznym autem ktore jest i szybkie na prostej i skuteczne w zakretach.
W miare sie udało
Co do ruszania to 60ft na poziomie 1.8 sek to jak dla mnie rewelacyjny wynik jak na uliczne opony i rwd moglbym to pewnie jeszcze ciut poprawic usztywniajac most z budą ale nie wiem, czy chce wiecej wibracji.
4 łap bedzie ale jako dupowóz do zabawy tylko rwd 1/4 mili nie jest moim priorytetem. Zawsze chcialem aby Nc była 100% ulicznym autem ktore jest i szybkie na prostej i skuteczne w zakretach.
W miare sie udało
Co do ruszania to 60ft na poziomie 1.8 sek to jak dla mnie rewelacyjny wynik jak na uliczne opony i rwd moglbym to pewnie jeszcze ciut poprawic usztywniajac most z budą ale nie wiem, czy chce wiecej wibracji.
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):Zawsze chcialem aby Nc była 100% ulicznym autem ktore jest i szybkie na prostej i skuteczne w zakretach.
Gratuluję sukcesu w realizacji planu – wyszło wybornie
Fiveopac napisał(a):4 łap bedzie ale jako dupowóz
I słusznie, do tego jeszcze jakieś 2 kółka do pykania 10-tek na 400m i będzie komplet Pewnie jakbyś zaczął dłubać w motach to 8 na 400 by pękło
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Pyton162 napisał(a):cos czuje że następny projekt będzie miał naped na 4 łapy . Mazda robi robotę
mało jest 4wd bez dachu
Dzieki za fotke faktycznie impreza fajna, tylko szybko i nieoczekiwanie sie skonczyla bo dobila godz 24 i klasa open przejechala tylko raz i to jeszcze nie cala nei moglem dogadac sie z fotokomorkami bo nawalilem prawe same FS ale poza tym klimat imprezy zachowany
Subaru odholowalem na stacje beznynowa i dzis zostanie odebrane lawetą. Na 90% przeskoczyl rozrzad
Less roof, more fun
No falsow szkoda Five , ale niestety start byl mozna powiedziec z gorki i 3/4 samochodow staczalo sie na zoltym pomimo tego, ze ustawialismy 10-15cm rzed fotokomorkami i kazdemu przypominalismy o hamulcu to fs byla naprawde duza ilosc..
pozdr
pozdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
Hans napisał(a):No falsow szkoda Five , ale niestety start byl mozna powiedziec z gorki i 3/4 samochodow staczalo sie na zoltym pomimo tego, ze ustawialismy 10-15cm rzed fotokomorkami i kazdemu przypominalismy o hamulcu to fs byla naprawde duza ilosc..
pozdr
To prawda tam jest trochę pod górkę i na pewno to utrudniało . ale nie biorąc pod uwagę fs to czasy robiłeś na prawdę na wysokim poziomie. Wieczorami jeździmy z przeciwnej strony i jest dużo lepiej
- Od: 24 sie 2010, 23:24
- Posty: 83
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f Sportrive Bj
Tak, dokladnie Miło powspominac, choc jak zwykle w klasie awd/rwd na 200m szalu nie robiłem no i pamietam, ze lało jak z cebra, na szczescie po poludniu juz bylo ok nawet jakis filmik sie uchował:
Less roof, more fun
Chyba w temacie jest błąd w nazwie czy na pewno LF
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Nynuch ma swoje w miejscu gdzie było to jest inne serce
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):Nynuch ma swoje w miejscu gdzie było to jest inne serce
Jakze moglbym wyrwac mu bijace serce wyrwalem inne, nei bijace
Przy nieocenionej pomocy kolegi Nynucha udalo sie splodzic cos ciekawego.
Oto prezentuje pierwsza w PL MX-5 NC 2,5L Turbo
(nie ma co wybałuszać oczu, silnik poza frontową pokrywą rozrzadu wyglada z zewnatrz prawie identycznie )
Silnik seria, ale korby ma duzo mocniejsze niz seryjne w 2.0 co nie omieszkam sprawdzic przy pomocy Mike'a z Moto-east.
W weekend zwiedzilem tym frankesteinem kujawy-pomorze-podlasie i z powrotem – w sumie 1200 km. Na razie zero problemow.
Mimo iz muskalem gaz aby nie wejsc w doladowanie to jestem totalnie zszokowany jak ten silnik radzi sobie z ta budą. Dosc powiedziec, ze przy 50 kmh wrzucam 6 bieg i juz go nie wyrzucam. Potworna elastycznosc. Taki silnik powinien byc pod maska od fabryki. Silnik 2.0 fajnie sobie radzil z poruszaniem tylkiem tego auta ale przy 2.5 mam wrazenie, ze bedzie mega palaczem gumy i stawiania bokiem.
Dzis wgralem siodmą mape od moto-east i jest ogien na 1 barze.
Oczywiscie software nie jest taki zwykly, tylko racerom tj. wbudowane juz w oprogramowanie orginalnego kompa procedury startowe, flat shifty i przegazowki przy redukcjach
Fun, fun , fun!
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):onyx napisał(a):ktoś już sprawdził ile korbki z 2,5 znoszą bo nie chciałbyś przecierać szlaków po raz kolejny
Sie wygna to bedzie wiadomo Moto east twierdzi, ze przyjmuja 1.3 bara.
to zaladuj 1,2 zostaw margines bledu, zwlaszcza ze hamburgery czesto oceniaja pewne sprawy zbyt pochopnie – nie mam tym zamiaru nikogo urazic
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości