Chiptuning silnika L3-VDT

Postprzez fazer72 » 7 mar 2010, 13:00

Regiz, jak chcesz to możemy się jakoś spotkać i zobaczysz jak "idzie" twoja równolegle z moją. Tylko jak się troszkę cieplej zrobi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez nash13 » 7 mar 2010, 21:59

Ty masz mape Fazer? gdzie robiles?
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez janek777 » 7 mar 2010, 23:39

W 44tuning twierdza ze nie traci sie gwarancji po ich operacji. Mierzylem wczoraj przyspieszenie do 100 to wyszlo 10,52s . Ta elastycznosc mam zmierzyc na manualu ( 4 bieg) ?? Ja mam automat.
Początkujący
 
Od: 23 lut 2008, 12:51
Posty: 9
Skąd: Giżycko
Auto: Cx-7

Postprzez kryystian » 7 mar 2010, 23:57

janek777 napisał(a):Mierzylem wczoraj przyspieszenie do 100 to wyszlo 10,52s

<oczy>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez regiz » 8 mar 2010, 00:35

fazer72 napisał(a):Regiz, jak chcesz to możemy się jakoś spotkać i zobaczysz jak "idzie" twoja równolegle z moją. Tylko jak się troszkę cieplej zrobi.

Można tak zrobić swoją drogą, ale mnie ciekawiło na konkretnym egzemplarzu pomiar przed i po, jaka jest zmiana. Bo wiadomo, egzemplarz egzemplarzowi nie równy. A masz czipa właśnie z 44t?

janek777 napisał(a):W 44tuning twierdza ze nie traci sie gwarancji po ich operacji. Mierzylem wczoraj przyspieszenie do 100 to wyszlo 10,52s . Ta elastycznosc mam zmierzyc na manualu ( 4 bieg) ?? Ja mam automat.

Oni mogą sobie twierdzić, a mi się nie spieszy :)
Jak jest automat to równie dobrze może być pomiar od zera przez kilka biegów, bo powinno wyjść podobnie. Chodziło mi tylko o to, żeby zrobić dwa pomiary dla tego samego zakresu prędkości z czipem i bez.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2006, 22:02
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Auto: 6 MPS '07

Postprzez fazer72 » 8 mar 2010, 08:36

No mam mapę od nich właśnie. Gwarancji nie tracisz na sterownik, bo jak pojedziesz do ASO i podłączą Cię do kompa to jakieś bzdury im pokazuje. Znaczy bzdury wg ASO, bo pozmieniane przez 44 parametry nie zgadzają się z oryginalnymi parametrami z kompa. Jak oddajesz auto do ASO to trzeba zaznaczyć, że nie życzysz sobie aktualizacji softu (wara od wtyczki OBD).
Ja mam mapę robioną rok temu, a wtedy jeszcze do końca nie rozkminili kompa. Teraz ponoć mają to lepiej ogarnięte. Kiedyś jak mierzyliśmy przyspieszenia z Maliną, to do 100 wychodziło bardzo podobnie, ale ta modyfikacja nie ma na celu poprawy czasów do 100.
Zawsze możemy podłączyć moją "hamownię" i porównać mój i Twój wykres, a potem Twój po modyfikacji do tego przed. Tylko tak jak pisałem wczesniej, niech się trochę ociepli bo przy minusach to lipa trochę jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez janek777 » 11 mar 2010, 21:36

Dzis auto odebralem z 44, pierwsze wrazenia pozytywne. Przed tuningiem auto mialo 221KM i 331Nm po tuningu ma 250Km i 392Nm. Powiedziano mi ze moc po przeprogramowaniu moze byc na poczatku troche mniejsza i po przejechaniu gdzies 1500km powinno byc wiecej. nie patrzac na parametry moge powiedziec ze jest o niebo lepiej albo jeszcze wiecej. Samochod o wiele lepiej przyspiesza , szybciej reaguje na gaz (przyspieszenie zmiezone stoperem do 100 ponizej 9s). A teraz najprzyjemniejsza sprawa spalanie wedlug wstepnych obliczen ponizej 10l na trasie. Dokladnie powiem jak wyjade do konca, wczesniej nie bylo mniej niz 12,5 ( automat AWD)
Początkujący
 
Od: 23 lut 2008, 12:51
Posty: 9
Skąd: Giżycko
Auto: Cx-7

Postprzez pc131 » 15 mar 2010, 11:43

Co za trasa i jaki styl jazdy dał ci spalanie poniżej 10L?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez nash13 » 15 mar 2010, 23:15

Janek co ty masz za silnik? 9sek do 100km/h? co to za wynik bo czegos nie jarze tutaj (chyba ze to w milach)
Raczej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 22:25
Posty: 128
Skąd: Warszawa
Auto: speed 6

Postprzez Alph » 16 mar 2010, 09:16

Witam,

Kolega chyba ma amerykańca z autoamet i wtedy początkowo przyśpieszenie jest w granicach 11,5 s.

Osobiście jeździłem amerykańcem, a teraz mam manual i jest niebo, a ziemia. W zawieszeniu też mega różnica:–)
Pozdrawiam

Maciek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2005, 14:15
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX 7 EU,
Mazda 2,

Postprzez janek777 » 17 mar 2010, 10:31

Myslicie ze europejczyki maja po 8s do setki ?? Ktos z was mierzyl ?? pewnie jeden na 10. Dane techniczne a rzeczywistosc to co innego. Mi nie zalezy na stacie ze swiatel jak najszybciej ale na komforcie jazdy, majac wyzszy moment obrotowy ma sie wrazenie ze auto jest leciutkie i rwie do przodu. Druga sprawa ze mierzylem stoperem a blad pomiaru stoperem to lekko sekunda.
Początkujący
 
Od: 23 lut 2008, 12:51
Posty: 9
Skąd: Giżycko
Auto: Cx-7

Postprzez domin1979 » 17 mar 2010, 10:42

janek777 napisał(a):Myslicie ze europejczyki maja po 8s do setki ?? Ktos z was mierzyl ??
Nie myślimy tylko wiemy. Ja mierzyłem i spokojnie da się uzyskać 8 s. W teście Auto Moto zmierzyli nawet 7.5 s. Mierzy się GPS-em.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez BEN » 17 mar 2010, 11:25

janek777 napisał(a):Myslicie ze europejczyki maja po 8s do setki ?? Ktos z was mierzyl ??


Wiemy. Mierzyliśmy. jeszcze jakieś pytania? ;P ;P ;P hahaha hahaha hahaha hahaha
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez janek777 » 17 mar 2010, 11:57

Na tej stronie podaja ze automat ma 7.6s http://autos.aol.com/cars-compare?cur_p ... =&mileage= wiec nie wiem jaka maja mazde. Mozecie tez sobie przeczytac ten artykul.http://www.44tuning.pl/tuning-w-44/chip ... ancji.html Kazdy lubi co innego. Ja sie wyszalalem 180 konna honda co i 220 konna mazda 6. Teraz mam rodzinne autko ktore bez automatu sobie nie wyobrazam i mam swiadomosc ze manual moze miec lepsze psyspieszenie ale ile sie trezeba przy nim namachac :)
Początkujący
 
Od: 23 lut 2008, 12:51
Posty: 9
Skąd: Giżycko
Auto: Cx-7

Postprzez mazi22 » 23 mar 2010, 16:15

Bardzo nie polecam robienia chip-tuningu u panów w Tuningu44 w Opolu. w prawdzie ja robiłem forda kugę, ale chcę ostrzec przed tą firmą, ponieważ nie było mowy po wykonaniu usługi, żeby usunęli moje reklamacje. Na początku zapewniają, że są specjalistami i dlatego cena jaką trzeba zapłacić za usługę jest o wiele wyższa niż u konkurencji, a potem okazuje się że brzydko mówiąc schrzanili robotę. Spalanie nie spadło w ogóle, mimo zapewnień że spadnie od 0,5-1 litra na 100km, a poza tym wydaje dziwne dźwięki przy przyspieszaniu i trzęsie, co zdaniem panów jest naturalne! NIE POLECAM!
mazi22
 

Postprzez pytelek » 10 kwi 2010, 10:45

Czy jest ktoś kto robił u nich wersję EU i to najlepiej niedawno?
Biję się z myślami czy oddać autko w ich ręce.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2010, 14:55
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Kąty Wrocławskie
Auto: Cx-7 2.3 260 KM 09' EU

Postprzez ztarap » 17 kwi 2010, 00:20

Kusi mnie to... Jak się ostatecznie uporam z moimi tylnymi piastami (viewtopic.php?f=130&t=69872) i będę pewny, że nie jeżdżę szmelcem, to pewnie się zdecyduję...
Pozdrawiam,
Zbyszek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2008, 00:27
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 GT FWD

Postprzez mirek_krk » 18 kwi 2010, 22:31

Robiłem sterownik w 6 MPS w firmie tuning44. Na hamowni Vtech Kraków wyszło 295kM i 390 Nm. Przyspieszenie od 0-160 bez zmian czyli u mnie najlepszy wynik z 3 pomiarów to 15,89s temperatura powietrza 20 stopni , identycznie jak przed modyfikacją. Odblokowali podobno 4,5,6 bieg ale tego nie sprawdzałem. Europejskie wersje tną przyspieszenie przy około 5800 obrotów. Po modyfikacji silnik kręci się do samego końca bez uczucia spadku mocy. Jest bardziej elastyczny w pełnym zakresie obrotów. Ale niestety do 160 km/h. brak pozytywów w czasie przyspieszania.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 21:35
Posty: 32
Auto: 6 MPS

Postprzez DISItune » 19 kwi 2010, 20:11

no przy takich "efektach" to bym im zaproponował żeby sobie to i owo zremapowali <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez mirek_krk » 22 kwi 2010, 22:16

mazi22 napisał(a):Bardzo nie polecam robienia chip-tuningu u panów w Tuningu44 w Opolu. w prawdzie ja robiłem forda kugę, ale chcę ostrzec przed tą firmą, ponieważ nie było mowy po wykonaniu usługi, żeby usunęli moje reklamacje. Na początku zapewniają, że są specjalistami i dlatego cena jaką trzeba zapłacić za usługę jest o wiele wyższa niż u konkurencji, a potem okazuje się że brzydko mówiąc schrzanili robotę. Spalanie nie spadło w ogóle, mimo zapewnień że spadnie od 0,5-1 litra na 100km, a poza tym wydaje dziwne dźwięki przy przyspieszaniu i trzęsie, co zdaniem panów jest naturalne! NIE POLECAM!


Firma tuning44 jako pierwsza w Polsce robiła cokolwiek z MPSem. Nie sądzę aby cytowana wypowiedź była prawdziwa, jeździłem na poprawki 2 razy i wszystko odbyło się w cenie. Gdybym zażądał zwrotu pieniędzy i wgranie oryginalnego oprogramowania sądzę, że nie było by problemu. Gość w Opolu jest OK. Mój błąd przy rozmowie o osiągach to pytanie o moc i Nm, a nie o faktyczne przyspieszenie do 100 lub 200 km/h.
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 21:35
Posty: 32
Auto: 6 MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9