Zwichrowane tarcze hamulcowe – Toczenie tarcz i wymiana klocków
Panowie mam pewne dane .......
długo walczyłem zeby znaleźć pomoc samemu sobie ( my z amerykańcami musimy radzić sobie sami)
a aktualnie próbuje sam rozwiązać problem z tarczami , ja spróbuje z tarczami sportowymi nacinanymi i drążonymi mają być bardziej odporne lepiej chłodzone itd, rozmawiałem z moim mechanikiem i zgodził się ze mną ale dodał że koniecznie z nowymi klockami nie fabrycznymi bo za twarde i one grzeją tarcze ( mam nadziej że mi to pomoże bez wymiany osłony kurzowej i łożysk) tymczasem załączam to z czego będę korzystał.......... Pozdrawiam
Brake Rotors MAZDA Cx-7 USA
Blank, Cross-Drilled and/or Slotted
AutoEXE Front Big Brake Kit
Front only
P/N- MLY500
ACDELCO Durastop
Front
P/N- 18A2467
Rear
P/N- 18A2466
NAPA Premium Blank Rotors
Front
P/N- NB 48880524
Rear
P/N- NB 48880523
NAPA Ultra Premium Blank Rotors
Front
P/N- UP 880524
Rear
P/N- UP 880523
RAYBESTOS
Front
P/N- 980524
Rear
P/N- 980523
R1Concepts E-Line (Blank, Slotted, Drilled, Slotted&Drilled)
Front
P/N- 121.45076
Rear
P/N- 121.45077
R1Concepts Premium Rotor (Blank, Slotted, Drilled, Slotted&Drilled)
Front
P/N- 120.45076
Rear
P/N- 120.45077
Rotora
Blank Front
P/N- R.45076
Blank Rear
P/N- R.45077
Slotted Front
P/N- R.45076.1S/R.45076.2S
Slotted Rear
P/N- R.45077.1S/R45077.2S
Drilled and Slotted Front
P/N- R.45076.1C/R.45076.2C
Drilled and Slotted Rear
P/N- R.45077.1C/R.45077.2C
długo walczyłem zeby znaleźć pomoc samemu sobie ( my z amerykańcami musimy radzić sobie sami)
a aktualnie próbuje sam rozwiązać problem z tarczami , ja spróbuje z tarczami sportowymi nacinanymi i drążonymi mają być bardziej odporne lepiej chłodzone itd, rozmawiałem z moim mechanikiem i zgodził się ze mną ale dodał że koniecznie z nowymi klockami nie fabrycznymi bo za twarde i one grzeją tarcze ( mam nadziej że mi to pomoże bez wymiany osłony kurzowej i łożysk) tymczasem załączam to z czego będę korzystał.......... Pozdrawiam
Brake Rotors MAZDA Cx-7 USA
Blank, Cross-Drilled and/or Slotted
AutoEXE Front Big Brake Kit
Front only
P/N- MLY500
ACDELCO Durastop
Front
P/N- 18A2467
Rear
P/N- 18A2466
NAPA Premium Blank Rotors
Front
P/N- NB 48880524
Rear
P/N- NB 48880523
NAPA Ultra Premium Blank Rotors
Front
P/N- UP 880524
Rear
P/N- UP 880523
RAYBESTOS
Front
P/N- 980524
Rear
P/N- 980523
R1Concepts E-Line (Blank, Slotted, Drilled, Slotted&Drilled)
Front
P/N- 121.45076
Rear
P/N- 121.45077
R1Concepts Premium Rotor (Blank, Slotted, Drilled, Slotted&Drilled)
Front
P/N- 120.45076
Rear
P/N- 120.45077
Rotora
Blank Front
P/N- R.45076
Blank Rear
P/N- R.45077
Slotted Front
P/N- R.45076.1S/R.45076.2S
Slotted Rear
P/N- R.45077.1S/R45077.2S
Drilled and Slotted Front
P/N- R.45076.1C/R.45076.2C
Drilled and Slotted Rear
P/N- R.45077.1C/R.45077.2C
- Od: 7 sie 2008, 20:51
- Posty: 5
- Auto: mazda cx 7 AWD 2007r USA
Jak wcześniej pisałem miałem wymieniane tarcze już dwa razy.Osłony tarcz też oczywiście były wymienione.Efekt jest mizerny i przy hamowaniu z dużych predkości tarcze niestety nie dają rady.Mazda dała d... w tym temacie totalnie.
Trzeba chyba wziąść sprawę w swoje ręce.
Rozmawiałem dzis z człowiekiem który ma duzo do czynienia z Mazdami i pytałem czy zna jakąs firme tuningową co by do Cx-a zapodac jakies konkretne tarcze +klocki. W przyszłym tygodniu obiecał że ktoś się ze mną skontaktuje z bodajże firmy EBC i prawdopodobnie może zaproponować do Cx-a jakieś rozwiązanie.Czekam niecierpliwie bo wolę już kupić jakieś tuningowe heble i miec świety spokój.
Muszę sie tylko upewnić czy przy takim upgradzie heblów nie strace gwarancji.
Trzeba chyba wziąść sprawę w swoje ręce.
Rozmawiałem dzis z człowiekiem który ma duzo do czynienia z Mazdami i pytałem czy zna jakąs firme tuningową co by do Cx-a zapodac jakies konkretne tarcze +klocki. W przyszłym tygodniu obiecał że ktoś się ze mną skontaktuje z bodajże firmy EBC i prawdopodobnie może zaproponować do Cx-a jakieś rozwiązanie.Czekam niecierpliwie bo wolę już kupić jakieś tuningowe heble i miec świety spokój.
Muszę sie tylko upewnić czy przy takim upgradzie heblów nie strace gwarancji.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Nie, masz prawo zgodnie z GVO stosować części zamienne.
Też jestem ciekaw, pisałem do EBC ale mi nie odpisali. Do tej pory znalazłem jedynie Brembo Racing w niedorzecznej cenie...W przyszłym tygodniu obiecał że ktoś się ze mną skontaktuje z bodajże firmy EBC i prawdopodobnie może zaproponować do Cx-a jakieś rozwiązanie.Czekam niecierpliwie bo wolę już kupić jakieś tuningowe heble i miec świety spokój.
Mam cichą nadzieję, jako że minęły już 3 lata odkąd pojawił się Cx-7, że wreszcie coś się pojawi z aftermarketu.
Cierpliwie czekam, póki co przeszkadza mi to jedynie powyżej 120 km/h.
domin1979 napisał(a):Też jestem ciekaw, pisałem do EBC ale mi nie odpisali. Do tej pory znalazłem jedynie Brembo Racing w niedorzecznej cenie...
Mam cichą nadzieję, jako że minęły już 3 lata odkąd pojawił się Cx-7, że wreszcie coś się pojawi z aftermarketu.
Cierpliwie czekam, póki co przeszkadza mi to jedynie powyżej 120 km/h.
Na stronie EBC nic nie wskazuje na to że mają heble do Cx-a . Pozostaje mieć nadzieje że coś zaoferuja jak nie teraz to może niedługo , jak się ze mna skontaktuja to będe wiedział.
Możesz podać gdzie i w jakiej cenie znalazłeś Brembo ?
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Panowie, są zestawy na eBay'u:
=> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-CX-7-07-08-(F&R)-Brake-Disc-Rotors-Ceramic-Pads_W0QQitemZ390106612259QQcmdZViewItemQQimsxZ20091016?IMSfp=TL0910161810008r21704
=> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-MAZDA ... 5005r12465
...a ten ostatni komplet (R1) voytecku miał w Millenii i sobie chwalił. Co do przesyłki, jeśli nie ma opcji Worldwide, zawsze zostaje pośrednik (np. kupwusa.com).
=> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mazda-CX-7-07-08-(F&R)-Brake-Disc-Rotors-Ceramic-Pads_W0QQitemZ390106612259QQcmdZViewItemQQimsxZ20091016?IMSfp=TL0910161810008r21704
=> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-MAZDA ... 5005r12465
...a ten ostatni komplet (R1) voytecku miał w Millenii i sobie chwalił. Co do przesyłki, jeśli nie ma opcji Worldwide, zawsze zostaje pośrednik (np. kupwusa.com).
To my wiemyGloby napisał(a):Panowie, są zestawy na eBay'u:
Jedynie to na 99% do wersji US, a jest to co innego niż EU niestety.
Aha, a tu lista tarcz/klocków do US-a:
http://www.mcx7.com/showthread.php?t=4422
Może ten namiar Wam się przyda. Na Hipol.pl są podane zamienniki Ashika do CX-7 (katalog elektroniczny): http://db.ashika.it/ashika/pol/dettVeic ... mit=Szukaj
Nie mam wiedzy na temat jakości, ale może warto spróbować z takim zestawem.
Nie mam wiedzy na temat jakości, ale może warto spróbować z takim zestawem.
- Od: 14 cze 2007, 09:31
- Posty: 21
- Skąd: W-wa
- Auto: M3 BK 1.6 MZ-CD, M2 DE 1.5 MZR
To by było to: http://db.ashika.it/ashika/pol/dettArt. ... 2&fr=23123
Szkoda, że to nic "lepsiejszego"
Szkoda, że to nic "lepsiejszego"
domin1979 napisał(a):To by było to: http://db.ashika.it/ashika/pol/dettArt. ... 2&fr=23123
Szkoda, że to nic "lepsiejszego"
No właśnie pytanie czy tarcze tej firmy załatwią problem ???????
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
domin1979 napisał(a):Wydaje mi się, że tu trzeba będzie czegoś mocniejszego z klasy "premium".
Tak tylko są auta znacznie cięższe od Mazdy Cx-7 i nie mają takich problemów.
Zastanawia mnie polityka Mazdy czyli wymieniać cały czas tarcze na gwarancji bez rozwiązania problemu.Jest to pierwszy mój samochód a miałem ich bardzo dużo z którym serwis nie może sobie z tym poradzić.
Mazda baaardzo straciła w moich notowaniach.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Facet w serwisie twierdził, że musieli to przetestować bo inaczej nie pakowaliby się w wymianę tylu elementów na swój rachunek. Ale jak widać dalej lipa. Bardzo katujesz hamulce?Lucass napisał(a):Zastanawia mnie polityka Mazdy czyli wymieniać cały czas tarcze na gwarancji bez rozwiązania problemu.
Miałeś dostać coś od EBC, udało się coś znaleźć?
Zero katowania heblów , o czym tu mowa Zazwyczaj jeżdżę jak emeryt.Przy wysokich prędkościach np.160 przy pierwszym lepszym hamowaniu kierownica już trzęsie.
Jadąc ok 130km/h kierownica lekko drży beż żadnego hamowania. Tarcze były ostatnio wymieniane jakieś 1500km temu i już się zwichrowały
Mam wrażenie że tarcze które wymieniali już dwa razy + osłony dają jeszcze gorsze objawy
Niestety nie dostałem odpowiedzi od EBC a więc super dbałość o klienta.
Jadąc ok 130km/h kierownica lekko drży beż żadnego hamowania. Tarcze były ostatnio wymieniane jakieś 1500km temu i już się zwichrowały
Mam wrażenie że tarcze które wymieniali już dwa razy + osłony dają jeszcze gorsze objawy
Niestety nie dostałem odpowiedzi od EBC a więc super dbałość o klienta.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
Mi wymienili tarcze + osłony w CX-7 po ok 35 tys. – oczywiście z gwarancji.
Mam teraz 45 tys i już po jakiś 40 pojawił się znów problem z wibracjami kierownicy.
1. powyżej ok 130km w jeżdzie telepie
2. podczas hamowania od 130 trzęsie czasem tak, że ciężko utrzymać
w poniedziałek jadę na przegląd i będę domagał się ponownej wymiany.
Mam teraz 45 tys i już po jakiś 40 pojawił się znów problem z wibracjami kierownicy.
1. powyżej ok 130km w jeżdzie telepie
2. podczas hamowania od 130 trzęsie czasem tak, że ciężko utrzymać
w poniedziałek jadę na przegląd i będę domagał się ponownej wymiany.
- Od: 17 lis 2009, 12:18
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda CX-7 2.3 260 KM 2008 EU
Ja też czekam ale jazda czasami jest bardzo irytująca.Najbardziej mnie denerwuje bezsilność w serwisie na ten problem. Przy okazji zbliżajacej się wymiany reflektora chyba zasugeruję im aby przetoczyli tarcze. Na jakiś czas to pomoże.
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Od: 20 kwi 2007, 10:43
- Posty: 213
- Skąd: Lodz
- Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11
W Stanach tarcz w bród: wiercone, frezowane, do koloru do wyboru u nas nic
Trochę chyba już tego jeździ po Europie a problem tarcz jest. Nie opłaca się żadnemu producentowi?
Trochę chyba już tego jeździ po Europie a problem tarcz jest. Nie opłaca się żadnemu producentowi?
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9