Wielka Brytania – spotkania regionalne
67igor1 napisał(a):place okolo 110 GBP w dwie strony
hmmm. No ja kupilem na grudzien prom za £60 w dwie strony. No ale racja tunelem 35 min, a promem dwie godzinki.
Wszystko zalezy co komu bardziej odpowiada
67igor1 napisał(a):bede juz prawie w Niemczech
Prawie robi wielka roznice
P.S. Sorki za post pod postem
glowasiek napisał(a):oj jemu chodzilo pewnie ze w porownaniu z Calais
jak wyjezdzasz z tunelu, to do Dunkierki jest 32km ... i to autostrada...
prawie = (Francja + Belgia) i cos tam z Holandii
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam,
67igor1 podsunął mi dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
Jakieś dwa tygodnie temu stałem się właścicielem Mazdy 5 TS, na którą przesiadłem się z trzynastoletniej Mazdy 626 ("piątka" ale jeszcze sprzed faceliftingu, za to w bogatej wersji SE z dwulitrowym silnikiem benzynowym). "Staruszkę" kupiłem dosłownie tylko "na chwilę" i użytkowałem od stycznia tego roku, ale w ciągu tych kilku miesięcy zdążyła ze mną zrobić coś koło 10tyś mil i dwa razu zawieźć mnie do Polski . Z wyrobionymi pierścieniami na dwóch tłokach i z padającą klimatyzacją . Ale rewelacyjnie mi się nią jeździło, a do tego dla portfela była zaskakująco łaskawa. Przesiadka z Nissana X-Trail, który na trasie brał lekko 11-12, gdzie Mazda zaspokajała się 8 litrami, przy dosyć ciężkiej nodze. Wiem, że nie ta liga, ale jednak.
I teraz kupiłem "piatkę" z 2005 roku. Wybór na pewno podyktowany zamiłowaniem do japońskiej motoryzacji, benzyniaków, doświadczeniem z 626 a także w dużej mierze rodzinnym zapotrzebowaniem. Chociaż autko już wcześniej zwróciło moją uwagę, bo niby minivan, a jednak wygląda raczej jak troszeczkę większy hatchback. Silnik 1.8, który narazie odbieram dosyć pozytywnie, chociaż pewnie najbliższy urlop pokaże co można z niego wyciągnąć przy pełnym obciążeniu. Muszę go jeszcze przetestować pod względem spalania. Auto poflotowe. Ma to swoje wady i zalety. Przejechało 87tyś mil. Wyposażenie z pewnością niezbyt bogate, ale już zacząłem powoli modernizować je na swoje potrzeby. Dzisiaj odstawiłem samochód na serwis i pewnie jutro będę dużo mądrzejszy, co wymaga szczególnej uwagi. MOT ostatni na żółto ze względu na kończące się klocki hamulcowe i lekko cieknący tylny amortyzator. W wątku grupy użytkowników Mazdy 5 forumowicze trochę moich wątpliwości rozwiali i mam pewien przegląd najpilniejszych kosztów – w złotówkach, bo w Polsce Madzia jakieś ewentualne naprawy przejdzie. Potrzebuję na pewno dodatkowy kluczyk i wygląda na to, że w Polsce będzie to tania operacja bo tutaj w Maździe za "basic" zaśpiewali 160funtów, a za cały z pilotem 200 .
Z ogólnych wrażeń to rozsuwane drzwi, co przy zabawie z dziecięcym fotelikiem jest patentem nieprzecenionym. Siedzi się wysoko, co z kolei w Polsce będzie jak znalazł. Siedem miejsc zapewnia dużo więcej swobody. I ogólnie bardzo przestronne i wygodne autko. Mam nadzieję, że również przewidywalne.
Wygląda na to, że będzie to dosyć długa przyjaźń
Jeżeli będę miał coś mądrego do dodania na forum to postaram się odezwać.
Szkoda, że zlot ma swoje miejsce tak daleko ode mnie (południe Anglii)
Tymczasem pozdrawiam
67igor1 podsunął mi dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
Jakieś dwa tygodnie temu stałem się właścicielem Mazdy 5 TS, na którą przesiadłem się z trzynastoletniej Mazdy 626 ("piątka" ale jeszcze sprzed faceliftingu, za to w bogatej wersji SE z dwulitrowym silnikiem benzynowym). "Staruszkę" kupiłem dosłownie tylko "na chwilę" i użytkowałem od stycznia tego roku, ale w ciągu tych kilku miesięcy zdążyła ze mną zrobić coś koło 10tyś mil i dwa razu zawieźć mnie do Polski . Z wyrobionymi pierścieniami na dwóch tłokach i z padającą klimatyzacją . Ale rewelacyjnie mi się nią jeździło, a do tego dla portfela była zaskakująco łaskawa. Przesiadka z Nissana X-Trail, który na trasie brał lekko 11-12, gdzie Mazda zaspokajała się 8 litrami, przy dosyć ciężkiej nodze. Wiem, że nie ta liga, ale jednak.
I teraz kupiłem "piatkę" z 2005 roku. Wybór na pewno podyktowany zamiłowaniem do japońskiej motoryzacji, benzyniaków, doświadczeniem z 626 a także w dużej mierze rodzinnym zapotrzebowaniem. Chociaż autko już wcześniej zwróciło moją uwagę, bo niby minivan, a jednak wygląda raczej jak troszeczkę większy hatchback. Silnik 1.8, który narazie odbieram dosyć pozytywnie, chociaż pewnie najbliższy urlop pokaże co można z niego wyciągnąć przy pełnym obciążeniu. Muszę go jeszcze przetestować pod względem spalania. Auto poflotowe. Ma to swoje wady i zalety. Przejechało 87tyś mil. Wyposażenie z pewnością niezbyt bogate, ale już zacząłem powoli modernizować je na swoje potrzeby. Dzisiaj odstawiłem samochód na serwis i pewnie jutro będę dużo mądrzejszy, co wymaga szczególnej uwagi. MOT ostatni na żółto ze względu na kończące się klocki hamulcowe i lekko cieknący tylny amortyzator. W wątku grupy użytkowników Mazdy 5 forumowicze trochę moich wątpliwości rozwiali i mam pewien przegląd najpilniejszych kosztów – w złotówkach, bo w Polsce Madzia jakieś ewentualne naprawy przejdzie. Potrzebuję na pewno dodatkowy kluczyk i wygląda na to, że w Polsce będzie to tania operacja bo tutaj w Maździe za "basic" zaśpiewali 160funtów, a za cały z pilotem 200 .
Z ogólnych wrażeń to rozsuwane drzwi, co przy zabawie z dziecięcym fotelikiem jest patentem nieprzecenionym. Siedzi się wysoko, co z kolei w Polsce będzie jak znalazł. Siedem miejsc zapewnia dużo więcej swobody. I ogólnie bardzo przestronne i wygodne autko. Mam nadzieję, że również przewidywalne.
Wygląda na to, że będzie to dosyć długa przyjaźń
Jeżeli będę miał coś mądrego do dodania na forum to postaram się odezwać.
Szkoda, że zlot ma swoje miejsce tak daleko ode mnie (południe Anglii)
Tymczasem pozdrawiam
paolomario napisał(a):67igor1 podsunął mi dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
witamy nowego kolege
A spoty sa w roznych miejscach wiec napewno cos sie znajdzie.
Oby autko sprawowalo sie nienagannie i do zobaczenia na spocie
paolomario napisał(a):67igor1 podsunął mi dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
a prosze bardzo
my takze witamy... spoty mamy w roznych miejscach, ale z naciskiem na okolice M.K , a to z powodu wszystkich forumowiczow... musielismy wybrac okolice, gdzie prawie kazdy moze dojechac, czyli gdzies w srodku...
mam nadzieje, ze na wrzesniowy, to juz bedziesz z nami...
wszystkie informacje o spotach sa w poscie nr 1 (na pierwszej stronie)... wlacznie z nastepnymi datami spotow , a w samym temacie podajemy miejsce i czas najblizszego...
paolomario napisał(a):...tak daleko ode mnie (południe Anglii)
czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika? bedzie wiadomo skad jestes
Ps. a z M5 bedziesz zadowolony
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
zielony110 napisał(a):A spoty sa w roznych miejscach wiec napewno cos sie znajdzie.
Powoli odfajkowujemy listę koniecznych wyjazdów do Polski typu wesele-chrzciny i został nam jeszcze jeden wrześniowo-październikowy, ale potem z żoną z chęcią zaczniemy znowu zwiedzanie Zjednoczonego Królestwa. Wychodzi na to, że nadeszła pora na północną część UK Z pewnością na któryś spot się zorganizujemy.
paolomario napisał(a):Z pewnością na któryś spot się zorganizujemy
no jak macie ochote to zapraszam na Gokarty
Szczegoly tutaj:
viewtopic.php?f=77&t=121830
A w Winchester bylem dwa razy Fajne male miasteczko tylko studentow duzo
paolomario napisał(a):Z pewnością na któryś spot się zorganizujemy.
20-21.08.2011 – weekend ; obok Lake District
04.09.2011 – niedziela – ?
16.10.2011 – niedziela – Rogue Racing Aylesbury – gokarty
do wyboru do koloru
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
paolomario napisał(a): Wyposażenie z pewnością niezbyt bogate, ale już zacząłem powoli modernizować je na swoje potrzeby.
Patent z zaglowkami
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
To Aylesbury to w sumie rzut beretem ode mnie (porównując do Lake District), tylko że akurat na tą niedzielę mamy zabukowany prom powrotny z Polski (jedziemy 25 września)
Chociaż nie mówię jeszcze "szkoda", bo może jednak się zjawimy. Planujemy wyciągnąć rodzinkę na urlop do Anglii to wtedy wrócimy wcześniej. Z pewnością będę sprawę monitorował.
Zwłaszcza, że Oxford może by człowiek wreszcie przy okazji zwiedził
Odebrałem właśnie Madzię z serwisu. Olej, filtry, świece i przednie klocki wymienione. Mówił mój mechanik, że jednak trochę czasu od ostatniego serwisu minęło, a świece to pewnie w ogóle wymieniane nie były – na nowych zdecydowanie szybciej odpala. No tak to jednak jest z flotowymi autami.
Co najpilniejszego do roboty to tylne amortyzatory, bo jeden to jednak naprawdę zdrowo cieknie i pewnie przed wyjazdem zechcę to zrobić.
Od razu pytam: nie wiecie gdzie mógłbym takie amortyzatory zamówić tanio? Sam mechanik mi proponował poszukać w necie bo on mimo zniżek u swojego dostawcy spodziewa się kwoty około 60 funtów za jeden i sugeruje, że warto poszukać i trochę zaoszczędzić. Wiadomo, że takie rzeczy to parami się wymienia. Może macie jakichś sprawdzonych i tanich swoich dostawców?
Ale ogólnie diagnoza bardzo zadowalająca i autko w dobrym stanie ogólnym. Co cieszy
Kochane funciaki w dalszą modernizację wolę włożyć Zagłówki to z myślą o żonie teraz zamontowałem, bo strasznie jej się te nasze wyprawy dłużą (chociaż polecam audycje Sensacje XX wieku z Radia Zet w mp3 – rewelacja, trasa nam znacznie szybciej ucieka). Dzidzia jeszcze za mała, ale w przyszłym roku już pewnie jakieś bajki będzie oglądać. Ja sobie jakiś sprzęt w konsoli centralnej też pewnie zamontuję. Narazie mam dosyć fajnego RipSpeed'a, ale w wersji jednokieszeniowej 1DIN. Mam już zastępczy panel z opcjonalną kieszenią, ale poczekam jeszcze i jeśli fundusze pozwolą to coś z dużym wyświetlaczem 2DIN zamontuję. Szkoda mi po prostu rozbebeszać to wszystko bez potrzeby.
A jak się opony skończą to pewnie od razu z felami wymienię, bo teraz stalówki z kołpakami.
Chociaż nie mówię jeszcze "szkoda", bo może jednak się zjawimy. Planujemy wyciągnąć rodzinkę na urlop do Anglii to wtedy wrócimy wcześniej. Z pewnością będę sprawę monitorował.
Zwłaszcza, że Oxford może by człowiek wreszcie przy okazji zwiedził
Odebrałem właśnie Madzię z serwisu. Olej, filtry, świece i przednie klocki wymienione. Mówił mój mechanik, że jednak trochę czasu od ostatniego serwisu minęło, a świece to pewnie w ogóle wymieniane nie były – na nowych zdecydowanie szybciej odpala. No tak to jednak jest z flotowymi autami.
Co najpilniejszego do roboty to tylne amortyzatory, bo jeden to jednak naprawdę zdrowo cieknie i pewnie przed wyjazdem zechcę to zrobić.
Od razu pytam: nie wiecie gdzie mógłbym takie amortyzatory zamówić tanio? Sam mechanik mi proponował poszukać w necie bo on mimo zniżek u swojego dostawcy spodziewa się kwoty około 60 funtów za jeden i sugeruje, że warto poszukać i trochę zaoszczędzić. Wiadomo, że takie rzeczy to parami się wymienia. Może macie jakichś sprawdzonych i tanich swoich dostawców?
Ale ogólnie diagnoza bardzo zadowalająca i autko w dobrym stanie ogólnym. Co cieszy
Kochane funciaki w dalszą modernizację wolę włożyć Zagłówki to z myślą o żonie teraz zamontowałem, bo strasznie jej się te nasze wyprawy dłużą (chociaż polecam audycje Sensacje XX wieku z Radia Zet w mp3 – rewelacja, trasa nam znacznie szybciej ucieka). Dzidzia jeszcze za mała, ale w przyszłym roku już pewnie jakieś bajki będzie oglądać. Ja sobie jakiś sprzęt w konsoli centralnej też pewnie zamontuję. Narazie mam dosyć fajnego RipSpeed'a, ale w wersji jednokieszeniowej 1DIN. Mam już zastępczy panel z opcjonalną kieszenią, ale poczekam jeszcze i jeśli fundusze pozwolą to coś z dużym wyświetlaczem 2DIN zamontuję. Szkoda mi po prostu rozbebeszać to wszystko bez potrzeby.
A jak się opony skończą to pewnie od razu z felami wymienię, bo teraz stalówki z kołpakami.
Witam gościa z Zamościa!
Części poszukaj najpierw na ebayu bo róznice czasem sa kolosalne, a potem Eurocaroarts lub Parkers lub okoliczne duze sklepy w mieście jeżeli jakieś są
pozdro
Części poszukaj najpierw na ebayu bo róznice czasem sa kolosalne, a potem Eurocaroarts lub Parkers lub okoliczne duze sklepy w mieście jeżeli jakieś są
pozdro
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
melass napisał(a):Witam gościa z Zamościa!
Hehe... Witam Ziomka
melass napisał(a): Części poszukaj najpierw na ebayu bo róznice czasem sa kolosalne, a potem Eurocaroarts lub Parkers lub okoliczne duze sklepy w mieście jeżeli jakieś są
pozdro
Na ebay'u trafiłem na... jedną ofertę z amortyzatorami do M5
Na Parkers'ie znalazłem za to coś konkretnego.
Bo w większości sklepów internetowych trudno trafić na konkretne ceny i muszę wysyłać "kwotację". Z dużych sklepów w okolicy to mam Halfords
Ale z przeglądu asortymentu, to chyba różnica w cenie nie będzie zbyt duża, więc zostawię całą sprawę w gestii mechanika.
melass a w Zamościu na spotkaniach się udzielałeś? Widzę, że towarzystwo w ostatnie piątki miesiąca organizuje się na spotkania pod parkiem i mi akurat wypadłby z końcem września. Fajnie jest?
Witam,
Mi rowniez 67igor1 podsunął dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
Mam na Imie Krystian, jakies 2 tyg temu kupilem Mazde 6 2.0 w haczbbaakuu. Auto super choc problem z obrotami cos mi wskazowka faluje i czuc wibracje. Jak juz mowilem Mazda jest super mialem kiedys Hondzinke Civic tez wymiatala nastepnie Renault Laguna. NIGDY WIECEJ FRANCOZOW!!! Mam nadzieje ze Mazda bedzie grzeczniejsza i sprawniejsza.
Ok to tyle, mam ochote kiedys sie wybrac na spot moze na te gokarty. zobaczymy
pozdro wszystkim
Mi rowniez 67igor1 podsunął dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
Mam na Imie Krystian, jakies 2 tyg temu kupilem Mazde 6 2.0 w haczbbaakuu. Auto super choc problem z obrotami cos mi wskazowka faluje i czuc wibracje. Jak juz mowilem Mazda jest super mialem kiedys Hondzinke Civic tez wymiatala nastepnie Renault Laguna. NIGDY WIECEJ FRANCOZOW!!! Mam nadzieje ze Mazda bedzie grzeczniejsza i sprawniejsza.
Ok to tyle, mam ochote kiedys sie wybrac na spot moze na te gokarty. zobaczymy
pozdro wszystkim
- Od: 27 lip 2011, 08:40
- Posty: 5
- Skąd: Krakow / Dartford UK
- Auto: Mazda 6 GG1 2.0 TS silver 2006 141KM
pasiurka napisał(a):NIGDY WIECEJ FRANCOZOW!!!
oj wiem cos o tym...
pasiurka napisał(a):choc problem z obrotami cos mi wskazowka faluje i czuc wibracje.
masz fotorelacje w GG/GY
no i witamy, witamy... i zapraszamy na spoty
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
pasiurka napisał(a):Mi rowniez 67igor1 podsunął dzisiaj linka do tego wątku, więc korzystając z zaproszenia chciałbym się przywitać
no witamy, witamy w naszym gronie.
pasiurka napisał(a):mam ochote kiedys sie wybrac na spot moze na te gokarty. zobaczymy
im nas wiecej tym lepiej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy, Przedstawiciele Regionów, Zarząd