Wyniki konkurencji

29-30 sierpnia 2015 r.

Postprzez Bartek1986 » 1 wrz 2015, 14:38

tekkenfan napisał(a):racja, patrząc na przejazdy z linii startu naprawdę ciężko było określić kto wygrał i dużą rolę odgrywał czas reakcji, o czym też się przekonałeś w finale :P


No w Outlaw w finale różnice były faktycznie małe :P
Samo ET: 0,052s na korzyść Chestera
ET+RT: 0,068s na moją korzyść <czarodziej>

Nie powiem, ciekawie było :)

Dopisano 01 wrz 2015 14:40:

A w półfinałach też mieliśmy: Ja, Chester o Capazo prawie identyczne czasy ET+RT i tylko fart sprawił, że akurat taki zestaw znalazł się w finale :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez jackkpl » 1 wrz 2015, 14:44

Bartek1986 napisał(a):
tekkenfan napisał(a):racja, patrząc na przejazdy z linii startu naprawdę ciężko było określić kto wygrał i dużą rolę odgrywał czas reakcji, o czym też się przekonałeś w finale :P


No w Outlaw w finale różnice były faktycznie małe :P
Samo ET: 0,052s na korzyść Chestera
ET+RT: 0,068s na moją korzyść <czarodziej>

Nie powiem, ciekawie było :)

Dopisano 01 wrz 2015 14:40:

A w półfinałach też mieliśmy: Ja, Chester o Capazo prawie identyczne czasy ET+RT i tylko fart sprawił, że akurat taki zestaw znalazł się w finale :)


No i o tym mowie. Sprzety jada podobnie, wiec znaczenie ma tutaj czas reakcji i umiejetne bicie biegow.

Five w finale mial ET 13.834 a ja 13.888 , czyli 50ms roznicy. Jego czas reakcji to 60ms. Naprawde male okienko mi zostawil, zebym mogl sie wstrzelic z RT <10ms i go opierdzielic :D.

RT trzeba sobie wyrobic na danym torze i to jest cala sztuka. Ja ruszalem przed zapaleniem zielonego, ale widocznie ruszalem i tak za pozno :D.

Co by nie mowic, i tak bylo fajnie pomimo zatartego w piatek kompresora w drodze na zlot. Jest to jedna z niewielu sytuacji, kiedy facet nie cieszy sie, ze mu stanal ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Bartek1986 » 1 wrz 2015, 14:51

No tej choinki to ja za żadne skarby nie mogłem wyczuć :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez nynuch76 » 1 wrz 2015, 16:23

uploadfromtaptalk1441117218441.png


Półfinał klasy doładowanej czas reakcji załatwił najszybszego mps jakiego widziałem. Różnica czasów dwóch par robi wrażenie.

Galaxy S.....Tapatalk
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez gadula » 1 wrz 2015, 18:35

jarek.ZE napisał(a):Na przyszłość:
– musimy kupić przetwornicę prądową, aby laptop się nie rozładował
– przydałby się także monitor, na którym wyświetlały by się wyniki
– oddzielić choć trochę kibiców od obsługi OESu
– lepiej podzielić grupy A i B

Dorzuciłbym jeszcze w miarę sztywne trzymanie się ram czasowych podanych na identyfikatorach :)
Przed nami cała zima :D
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2909 (3/25)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez jackkpl » 2 wrz 2015, 10:37

Mam prosbe, szczegolnie do czolowki z oesu. Napiszcie na jakich oponach jezdziliscie (o ile to nie tajemnica).

jackkpl – rx8 – przod kumho v700/ tyl psc2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez onyx » 2 wrz 2015, 10:39

Przetwornica była, nikt nie komunikował że jest zapotrzebowanie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez piwo » 2 wrz 2015, 11:12

Mariusz subarak federal 595 rs-r
piwo speedster tyl 225/45r17 ad08r, przod r888 195/50r16
przemek speedster tyl ad08r 225/45r17
fivepack mx-5 toyo r1r
Ostatnio edytowano 3 wrz 2015, 15:50 przez piwo, łącznie edytowano 2 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4752 (239/131)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Paweł » 2 wrz 2015, 11:40

jackkpl napisał(a):szczegolnie do czolowki z oesu

Dla kontrastu, z 6. miejsca generalki:

Paweł – Megane – przód/tył Atlas Sport Green 235/40R18
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez kamilwlkp » 2 wrz 2015, 13:58

Kamilwlkp- Mazda mx-6- napęd na przod
Opony przód – semi slick profil xr01 205/50/16
Tył dunlop sp sport max rt 205/55/16
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez Capazo » 2 wrz 2015, 18:42

yhm

przód 200/600/r17 Michelin S8B
tyl 240/620/r18 Michelin S8C
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Bartek1986 » 2 wrz 2015, 20:47

Przestudiowałem jeszcze raz wyniki 1/4 i o tym, że w finale jechał Chester, a nie Capazo zadecydowało 0,003s :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Rafał_ » 3 wrz 2015, 01:14

Nieżle :D

Co do opon to ja latałem na 4xFederal 595 RSR 205/50/15 :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Bartek1986 » 3 wrz 2015, 01:18

jarek.ZE napisał(a):Nieżle :D


Ja tam nie wiem ile to jest 0,003s ale spodziewam się, że mniej więcej tyle Capazo mógł stracić zabijając światłem jedną muchę więcej od Chestera :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez sq2jul » 3 wrz 2015, 01:19

Paweł napisał(a):Paweł – Megane – przód/tył Atlas Sport Green 235/40R18


I przypierd....walił w opony <lol> joke :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Paweł » 3 wrz 2015, 09:37

No niestety, zawiodły. Obejrzałem kilka razy nagranie z tego przejazdu i ewidentnie te opony (bo cywilne?) po rozgrzaniu w wykładniczym tempie przestają trzymać. Do tego stopnia, że droga hamowania kończy się na szykanie :P. Ewentualnie może to kwestia dość wysokiego ciśnienia na zimno... W każdym razie szukam już drugich felg na przyszły sezon ;).
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez onyx » 3 wrz 2015, 10:15

Najlepszy czas przejazdu z zawodów 117,83, w następnym niestety 125,86 – obtarłem się o jedną z szykan i wybiło mnie to z rytmu przez co do końca odcinka popełniłem mnóstwo błędów. Ogólnie jeździłem tego dnia zbyt nerwowo. Najlepszy czas przejazdu zrobiony po wskazówkach Mateusza (dzięki <spoko> ) i ogólnym uspokojeniu stylu jazdy <lol>
Żałuję tylko, że nie miałem czasu pojeździć dłużej :/
Opony: Avon ACB11 205/620-17
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Paweł » 3 wrz 2015, 11:23

Noo, z tym okrążeniem miałeś spore szanse być przede mną :). Dlatego w przyszłym sezonie zakładam slicki i nie zabieram pasażerów na mierzone przejazdy :P. Ile masz aktualnie mocy w almerze?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Fiveopac » 3 wrz 2015, 11:29

Ja kulałem sie na Toyo R1R, tył kompletnie łysy i wbrew moim nadzieją wcale nie kleił lepiej niz gdy miał bieznik <lol> czas na lepsze i mniej kompromisowe ogumienie na przyszly sezon by nie merdać tyłem :)
Proba sprawnosciowa ulozona bardzo fajnie i o idealnej dlugosci <serduszka>
Gratulace dla zwycięzców <spoko>
jackkpl napisał(a):Five w finale mial ET 13.834 a ja 13.888 , czyli 50ms roznicy. Jego czas reakcji to 60ms. Naprawde male okienko mi zostawil, zebym mogl sie wstrzelic z RT <10ms i go opierdzielic :D.

Grozny przeciwnik to i czas reakcji musial byc dobry <oczko> a drzewko wbrew pozorom bardzo fajne do liczenia i wstrzelenia sie w dobre ET, jedne z fajniejszych z ktorych mialem przyjemnosc startowac :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Paweł » 3 wrz 2015, 11:31

P.S. Tutaj widać (prawie) co dzieje się z moimi oponami podczas przejazdu wykonanego od razu po przednim, bez studzenia opon:

https://youtu.be/XzDrf9WfIQw?t=1m7s

Na pierwszej szykanie (~1:14) dostałem któreś z rzędu ostrzeżenie, że samochód nie jedzie jak powinien – które zignorowałem – a kilka sekund później już nie byłem w stanie wyhamować auta. Creepy.

Wychodzi na to, że jednak trzeba mieć profesjonalny sprzęt na felgach :) :(.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Koordynatorzy, Przedstawiciele Regionów