Mechanika, Elektryka – Bronisze – Auto Jaksa

Postprzez piotrek_l » 12 sty 2009, 16:28

Witajcie!
u Jaksy bylem w piatek (niedawno kupilem 6 i chcialem ja podlaczyc pod komputer)
oczywiscie obsluga na jak najwyzszym poziomie :)
przy okazji mialem problem ze spryskiwaczami na reflektory okazalo sie ze nie dziala, koledzy kombinowali i nic z tego nie wyszlo....a problem okazal sie banalny – wymienilem bezpiecznik :)
tak czy inaczej POLECAM!
Na pewno jeszcze odwiedze ten serwis!

pozdrawiam
Piotr
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 gru 2008, 08:33
Posty: 13
Skąd: Warszawa-Kabaty
Auto: Mazda 3 2.0 TOP SPORT

Postprzez Witkacy » 13 sty 2009, 12:23

Witam !
serwis mazdy autojaksa znam od kilku lat , "leczyłem" u pana Jarka swoją porzednia 626 , a teraz od roku mazdę 6. Każdą wizytę wspominam miło, chociażby szybką lokalizację usterki i wymianę przewodu z układu klimatyzacji na kilka godzin przed moim wyjazdem w "gorące klimaty". A ostatnio sprawną i fachową wymianę sprzęgła. Sumując: profesjonalizm, znajomość Mazdeczek... i miła atmosfera....
tak trzymać !!!
Pozdrawiam M6 z Saskiej Kępy...
Witkacy
 

Postprzez Łukasz » 15 sty 2009, 21:13

Ja to już do nich nie jeżdżę !! Bo zawsze jak się zasiedzę,to pózniej od żony mam opie........ ,że mnie pół dnia nie było bo wolę w jakimś warsztacie o głupotach gadać niż w domu coś zrobić :D
P.S. Pozdrawiam ekipę i do zobaczyska ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez migrabster » 16 sty 2009, 10:17

Witam!
Trochę się zawiodłem na JAKSIE!!!
Mianowicie zaczynała zacierać się pompa paliwa (GW1.8,od początku pb,90hp,98r), polegało to na tym, iż rozrusznik kręcił, a silnik nie załapywał.
MAZDA SIĘ POPSUŁA KONIEC ŚWIATA!!!--MYŚLĘ!!
Na szczęście w chwili wystąpienia usterki byłem blisko servisu JAKSY, przyholowałem MAZDKĘ i diagnoza... (po podładowaniu akumulatora oraz sprawdzeniu świec) wina alarmu konkretnie odcięcie dopływu paliwa...ok. z zaznaczeniem iż pompa paliwowa jest dożywotnia!
Wiemy co jest to trzeba działać, Jaksa grosza za ten incydent nie wziął!
Przycholowałem MAZDKĘ do znajomego speca od alarmów, okazało się alarm i wszystko z nim związane ok. to zajął się elektryką... też wszystko ok. Doszedł do pompy paliwa (pod kanapą, dostęp rewelacja) puknął z góry MAZDKA zapaliła... czyli jednak pompa paliwowa...
Dzwonie do JAKSY dostałem namiary na pompe JAPAN CAR ŁÓDŹ (150pompa(używka)+30przesyłka).
Przesyłka następnego dnia u mnie, u Jaksy pół godz. po otrzymaniu przesyłki i 20 min. roboty 50zł wydaję mi się, żę za błedną diagnozę , oraz 20 min. ROBOCIZNY to za dużo, biorąc też pod uwagę fakt, iż troje moich znajomych MAZDOWICZÓW bylo w tym servisie z mojego polecenia.
Zawsze gdy praca jest dobrze wykona trzeba dobrze zaplacic z tym sie zgadzam i to popieram, do tej pory bylo to atutem JAKSY.
PLUSEM EKIPY Z BRONISZ w tym przpadku jest to, ze dali mi namiary na JAPAN CAR ŁÓDŹ.
Reasumują zawiodlem sie, ale dobrego zdania nie stracilem, może nadrobia innym razem.

POZDRAWIAM!!!
migrabster
Grabek
Początkujący
 
Od: 14 mar 2008, 13:24
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626GW 1,8 benzyna

Postprzez maniek8011 » 16 sty 2009, 21:58

migrabster napisał(a):z zaznaczeniem iż pompa paliwowa jest dożywotnia!
Ja tez slyszalem ze pompa w benzynie (jezeli auto nie ma gazu)jest dożywotnia
migrabster napisał(a):Przycholowałem MAZDKĘ do znajomego speca od alarmów, okazało się alarm i wszystko z nim związane ok. to zajął się elektryką... też wszystko ok.
to dobrze cos wyeliminowales
migrabster napisał(a):u Jaksy pół godz. po otrzymaniu przesyłki i 20 min. roboty 50zł wydaję mi się, żę za błedną diagnozę , oraz 20 min. ROBOCIZNY to za dużo,
Nie JAKSA MA ROBIC ZA DARMO ,tez prowadze własny interes,tylko w innej branży ale moim zdaniem to nie była wina Jaksy(z tego co opisujesz,ale nie wiem nie byłem i nie widziałem)
migrabster napisał(a):Zawsze gdy praca jest dobrze wykona trzeba dobrze zaplacic z tym sie zgadzam i to popieram, do tej pory bylo to atutem JAKSY.
To znaczy ze Jaksa zle wymienil ci pompe
migrabster napisał(a):Reasumują zawiodlem sie, ale dobrego zdania nie stracilem, może nadrobia innym razem.

Ja tam nigdy dobrego zdania o nich nie strace(zawiodłem sie na wielu innych warsztatach).Pozdrawiam was chłopaki,dzieki za Kalibracje,naprawde ciszej szóstka chodzi .Pozdrawiam
Lubie mazde i nią jezdze...
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2008, 20:43
Posty: 30
Skąd: warszawa
Auto: M 6 GG 136KM/GF2.0 FS 115KM

Postprzez McSlavko » 16 sty 2009, 22:28

Łukasz napisał(a):My chyba się widzieliśmy na obwodnicy w Jabłonnie kiedyś..?? Pozdrawiam ;)


A to kolege widziałem ;) miło poznać, widziałem właśnie podkładki AutoJaksa, to i teraz już "dopasowałem" ;)

P.S.
A swoją droga moglibyśmy zrobic jakieś spotkanie mażdziarzy bo to się nowych rzeczy dowiedzieć można i powymieniać doświadczeniami i ogólnie pogadać i poznać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 22:39
Posty: 50
Skąd: Legionowo
Auto: MAZDA 6 GG 2.0 MZRCD 121KM '03

Postprzez migrabster » 19 sty 2009, 08:01

Witaj KOLEGO maniek8011 !

Trochę poprawek do Twoich wypowiedzi:

,,Ja tez slyszalem ze pompa w benzynie (jezeli auto nie ma gazu)jest dożywotnia''
Mianowicie zaczynała zacierać się pompa paliwa (GW1.8,OD POCZĄTKU PB-czyli benzyna NIE GAZ,90hp,98r)
No to teraz już wiesz, iż pompa paliwa nie jest DOŻYWOTNIA.... swoją drogą, po prostu zdarza się i tyle.

,,Nie JAKSA MA ROBIC ZA DARMO ,tez prowadze własny interes,tylko w innej branży ale moim zdaniem to nie była wina Jaksy(z tego co opisujesz,ale nie wiem nie byłem i nie widziałem) ''
Ponownie się nie zrozumieliśmy... JAKSA się ceni odpowiednio za Swoją SOLIDNOŚĆ i PROFESJONALIZM, ale powinien też przy wycenie usługi brać pod uwagę to, że pierwsza diagnoza nie była trafna ( do elektryka holował mnie brat, a nie np. laweta lub TAKSÓWKA(-to zamortyzowało koszty) okazało się to zupełnie nie potrzebnie, była to awaria typowo mechaniczna czyli w zakresie JAKSY, elektryk chociaż znajomy pieniądze też przeliczył i prawidłowo, bo wykonał robotę solidnie.

,,To znaczy ze Jaksa zle wymienil ci pompe''
JAKSA, a konkretnie Pan MICHAŁ pompę wymienił mi książkowo, i jestem z tego zadowolony, złego słowa nie dam powiedzieć.

,,Ja tam nigdy dobrego zdania o nich nie strace''
Zawiodłem się w tym przypadku...TYLE W TEMACIE
Natomiast dobrego zdania nie utracili i polecał ICH będę dalej!
POZDRAWIAM!!!
Grabek
Początkujący
 
Od: 14 mar 2008, 13:24
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626GW 1,8 benzyna

Postprzez Jurastkd » 19 sty 2009, 14:35

Bylem na pierwszej wizycie z moja M6 w Auto Jaksa i jestem bardzo zadowolony:) fajna atmosfera,rzeczowe odpowiedz na zadane pytania i ...szybki czas zmiany rozrzadu:) Po wyjezdzie jakbym kilka koni odzyskal :D Dzieki i do zobaczenia w przyszlym miesiacu na drugiej czesci generalnego odswiezania M6.

Pozdrawiam! Juras – ten z czapka UFC <diabełek>
Fight to Live...Live to Fight

http://www.jurasmma.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 14:52
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Auto: R.I.P... M6 GY 2.0 136KM
CX-7 2,3T EU:)

Postprzez Dibooo » 24 sty 2009, 18:47

Człowiek niestety uczy się całe życie- tyle mogę podsumować pierwszą wizytę u Jaksy.
Tym razem nauczyłem się, żeby odwiedzać tylko tych mechaników, którzy znają się na rzeczy.
Wykonując naprawy u "zenka w garażu" trzeba płacić 2x tak jak ja...
Poznałem także nowe/stare słowo: FACHOWCY.
Spędziłem w warsztacie 6h, cały czas podglądając naprawę mojej Madzi, ani na chwilę nie zostałem "przepędzony" przez P. Piotra za co dziękuje (ja tak tylko z czystej ciekawości).
Dowiedzialem się kilku nowych rzeczy, zresztą zauważylem, że o co bym nie zapytał na wszystko mogłem otrzymać odpowiedz.

PS. P. Jarku, nadal uważam, że mam "pewne zobowiązania" wobec Pana, więc przy kolejnej wizycie postaram się jakoś odwdzięczyć :)
Przeszłość szanuj ale to przyszłość jest bliższa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2008, 11:47
Posty: 29
Skąd: Lipno
Auto: Mazda 6 GY 136KM 2003r

Postprzez quzio » 27 sty 2009, 09:33

To była moja druga wizyta w serwisie Auto Jaksa, tym razem przyszedł czas na wymianę rozrządu w M6.Przebieg na liczniku 95tys. okazał się autentyczny.
Wszystko odbyło się super fachowo i sprawnie.Jak zwykle solidne podejście.
Podziękowania dla całej ekipy.
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 13:42
Posty: 82
Skąd: Warszawa
Auto: Jest Mazda 3 BL 2.0 MZR DISI i-Stop HB '11 Gunmetal Blue Mica
Była Mazda 6 GG CiDT 2.0 '05 Black Mica

Postprzez Jaksa » 27 sty 2009, 21:50

Dibooo napisał(a):Poznałem także nowe/stare słowo: FACHOWCY.
<lol>
Dibooo napisał(a): Jarku, nadal uważam, że mam "pewne zobowiązania" wobec Pana,
Ten temat zamykamy :)
krzysiek22 napisał(a):mam pytanko ile bedzie kosztowac wymiana uszczelki pod glowica i wymiana paska rozrzadu i czy ktos sie podejmie silnik 2.5v6 93r. automat
Do takich pytan jest PW .
Dziekujemy za wpisy .. Pozdrawiam J
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 27 sty 2009, 23:39

To i ja dorzucę swoje trzy grosze :P

Podjechałem wczoraj do serwisu... auto po kilku depnięciach w pedał traciło hamulce. Szybka (i trafna) diagnoza Pana Jarka, od razu zakupiłem odpowiednią część i.. nastąpiła ekspresowa wymiana :D

Jarku dziękuję raz jeszcze.. teraz wiem, że mam hamulce... Michał to świetny fachowiec...
;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez maniek8011 » 1 mar 2009, 12:18

To i ja cos napisze . W środe jadąc do pracy wpadl mi pedal sprzegła,no wiec dzwonie do bronisz ,pan Michał mówi ze trzeba podjechac wiec holowanie ,szybka diagnoza Wysprzeglik.Naprawa trwala 15 minut jak zwykle szybko i sprawnie ,przy okazji male sprawdzenie auta i o 11 byłem w pracy. Pozdro dla pana jarka i całej jego ekipy :)
Lubie mazde i nią jezdze...
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2008, 20:43
Posty: 30
Skąd: warszawa
Auto: M 6 GG 136KM/GF2.0 FS 115KM

Postprzez vienek » 12 mar 2009, 21:40

Miałem ostatnio okazję być w serwisie Jaksy z kalibracją wtrysków, gdyż podczas wymiany IC w ASO AZ chciałem odrazu zrobić kalibrację i nie udało im się. Diagnoza wtryski są już tak rozkalibrowane, że nie da się z tym nic zrobić poza wymianą.
Po przyjeździe do Jaksy na umówioną godzinę zostawiłem samochód i poszedłem z małżonką coś zjeść. Jako, że od Jaksy wszędzie daleko zeszło nam ze 2h i po powrocie okazało się, że auto już po zabiegu. A chciałem popatrzeć jak to się robi. Fachowcom Jaksy udało się skalibrować wtryski bez problemu. W tej sytuacji nie wiem co sądzić o ASO AZ.
Jaksa szkoda, że nie było okazji się poznać. Jak na pierwszą wizytę ocena bardzo dobra.
A swoją drogą mógłbyś wygospodarować jakieś miejsce na poczekalnie, gdzie możnaby spokojnie wypić np. kawę.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 22:36
Posty: 50
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: M6 GY 2.0 diesel `04 136 KM

Postprzez nailz » 14 mar 2009, 00:37

vienek napisał(a):A swoją drogą mógłbyś wygospodarować jakieś miejsce na poczekalnie, gdzie możnaby spokojnie wypić np. kawę.
Pozdrawiam

Przecież jest takie miejsce i jest kawa...jedyne czego u Jaksy brakuje to bankomat :D
Pozdrowienia dla całej ekipy :)
Początkujący
 
Od: 18 paź 2007, 15:03
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG

Postprzez Jacekm_ » 18 mar 2009, 17:19

Dzisiaj byłem w serwisie Auto Jaksa i muszę przyznać, że tak jak większość przedmówców jestem pod wrażeniem profesjonalizmu Panów mechaników i podejścia do naprawy samochodu. Wszystko rzeczowo zrobione, widać, że Panowie znają Mazdy od podszewki. Pana Jaksy nie zastałem, ale mechanicy wystawiają firmie wystarczająco dobre świadectwo. Wyjechałem z warsztatu bardzo zadowolony i już umówiony na kolejną wizytę – wymianę rozrządu. Pozdrawiam i polecam wszystkim!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2008, 17:56
Posty: 486
Skąd: Łódź
Auto: mazda dwa zero

Postprzez Riki » 26 mar 2009, 00:09

Dziś wymiana sprzęgła w M6. Tradycyjnie już.. duży plus <lol> ;) teraz pedał chodzi jak masełko..
Profesjonalizm.. to domena tej firmy. Dzięki Panowie.. :)

Pozdrawiam M.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez spiegel123 » 26 mar 2009, 21:31

witajcie,
moje wrażenia z wizyty w warsztacie Pana Jarka nie są niestety pozytywne. A oto dlaczego:

pewnego dnia z rury wydechowej mojego auta zaczęły się podczas jazdy wydobywać kłęby czarnego dymu i auto (tradycyjnie :D ) straciło moc; zadzwoniłem więc do Pana Jarka z prośbą o pomoc; zostałem przyjęty już następnego dnia rano (za to dziękuję) – po podpięciu do komputera okazało się, że dolegliwości wskazują na zacinający się zawór egr; błąd został wykasowany (80 zł); kilka dni później o godzinie 14:00 stawiłem się ponownie w warsztacie – zgodnie z ustaleniami – celem przeczyszczenia wskazanej części; Pan Mechanik zabrał się do pracy;po odkręceniu górnej części zaworu, zdaje się, że silnika, sterującego przepływem spalin (dzięki BlackM3 za instruktaż i prezentację foto) Mechanik przeczyścił otwór, który ukazał się w drugiej, żeliwnej (metalowej) części EGR; tutaj wskazał, że uszkodzeniu uległa część tulejki, odpowiedzialna za zamykanie i otwieranie się zaworu; w związku z tym konieczna jest jego wymiana; na pytanie gdzie mogę dostać taki zawór, Pan Mechanik odpowiedział, że nie wie – muszę go gdzieś poszukać (odpowiedź ta wprawiła mnie w zdumienie – mazda nie jest moim pierwszym samochodem, a warsztat Pana Jarka – chyba na szczęście – nie jest pierwszym, z którego usług korzystałem ; serwisując wcześniej inne auta w różnych miejscach nigdy nie usłyszałem, że muszę sobie znaleźć jakąś część – inni mechanicy na ogół podpowiadali, czy daną część mogą załatwić, jaka jest jej cena, czy są zamienniki, gdzie warto poszukać – zwłaszcza, jeśli specjalizowali się w naprawach marek aut, z którymi akurat miałem problem – tutaj jedyną podpowiedzią było wskazanie na portal allegro (!)
tymczasem w trakcie czyszczenia EGR okazało się, że do wymiany jest uszczelka pod zaworami (wymieniono), dokręcono wtryski, oraz zabepieczono pękniętą rurkę (chyba odnoga tej, która łączy filtr paliwa z turbo – nie jestem pewien – za to dziękuję !) następnie polecono mi sprawdzenie auta w trakcie jazdy; po przejechaniu kilku kilometrów wróciłem do warsztatu – niestety nie zauważyłem żadnej poprawy (może odrobinę zmniejszyło się dymienie); Pan Mechanik wręczył mi wizytówkę ,,sławnej"(wówczas mi nie znanej) firmy Mabi, wskazując, że to chyba jednak nie jest EGR, a raczej wtryski; wracając z mieszanymi uczuciami do domu, po przejechaniu kilkunastu kilometrow auto nagle ,,zaskoczyło'', tj. wróciła dynamika i zmniejszyło się trochę dymienie; szybko zadzwoniłem do Pana Jarka, informując Go o stanie rzeczy; wyraziłem wątpliwość odnośnie do konieczności sprawdzania wtrysków w Mabi; Pan Jarek zasugerował obserwowanie problemu i zrezygnowanie ze sprawdzania wtrysków; tak też miałem zrobić; niestety korzystając tego dnia nieco później z auta problemy wróciły; następnego dnia udałem się więc do Mabi – nakreśliłem problem; we wskazanej firmie przeprowadzono test eletr. DST 1, sprawdzono układ zasilania paliwem, sprawdzono i wyczyszczono układ dolotowy – skutek: dymienie zniknęło, dynamika się nie pojawiła – nadal było beznadziejnie; podłączenie do komputera wskazało na zacinający się zawór EGR; w Mabi zostawiłem nieco ponad 500 zł; z drugiej strony okazało się, że układ wtryskowy jest ok; wróciłem do domu, jeszcze raz przejrzałem forum – natrafiłem na fotorelację BlackM3 z procesu czyszczenia zaworu EGR, którego zasadniczym elementem było jego wymontowanie (jeszcze raz dzięki); zadzwoniłem więc do Pana Jarka, chcąc podzielić się swoimi wątpliwościami (perspektywa wydania 1600 zł na zawór w ASO Mazdy, 1200 zł w ASO Forda, 200 euro – za ściągniecie EGR z Niemiec była dodatkowym czynnikiem motywującym); Pan Jarek przekazał słuchawkę Panu Mechanikowi, który zajmował się Mazdą (sam wskazał, że nie zna tego silnika, tj. 1.6 MZ-CD); zasugerowalem ponowne przeczyszczenie zaworu – tym razem po jego wymontowaniu; Pan Mechanik uprzejmie przypomniał mi o uszkodzonej tulejce – co – w Jego ocenie – stawia pod znakiem zapytania sens demontażu zaworu; cóż, pomyśłałem – trudno – pora rozejrzeć się za nowym / używanym zaworem; jednoczesnie Pan Jarek wskazał na przepływomierz, jako element, który może być źródłem moich problemów z autem (tutaj – nie powiem – wskazał przynajmniej cenę urządzenia – 1200 zł); mętlik w mojej głowie przybrał rozmiary tornada....

postanowiłem podjąć jeszcze jedną próbę – pomimo już poniesionych kosztów (ok. 700zł); udałem się do warsztatu, gdzie serwisowalem swoje poprzednie auto; przypomniałem sobie, że zajmują sie tam także naprawą Fordów (moja Mazda była sprowadzona – oczywiście jako używana – z salonu Forda z Francji – tam też była serwisowana – przynajmniej do pewnego momentu :) ) po czterech godzinach otrzymałem telefon, że auto jest gotowe do odbioru – SPRAWNE!!!!!!
okazało się, że konieczne było przeczyszczenie zaworu – po jego uprzednim DEMONTAŻU!!!!! uzyskałem ponadto informację, że rzekomo wadliwa tulejka była w rzeczywistości sprawna, a zawór był maksymalnie ,,upaprany" od dołu (jeszcze raz dzięki Black3M); tylko skąd Pan Mechanik w Autojaksa miał to wiedzieć, skoro nie wymontował zaworu;

ufff, trochę się rozpisałem; ok., pora na krótki komentarz:

– niniejszym postem nie poddaję w wątpliwość pozytywnych wpisów, które znalazłem na forum odnośnie do Auto Jaksa; niewątpliwie Pan Jarek jest ekspertem, który zna się na rzeczy – myślę jednak, że dotyczy to głównie ,,prawdziwych", japońskich Mazd, do których moja ,,Trójka" – ze swoim fordowsko – peugeotowskim silnikiem chyba nie należy ;)
– nie ukrywam, że osobiście jestem trochę zawiedziony – zbyt pochopna diagnoza mogła kosztować mnie dodatkowe 1600 zł – wydane zupełnie niepotrzebnie; odniosłem wrażenie, że moje auto było naprawiane trochę w pośpiechu – w tym samym czasie dokonywana była przedzakupowa kontrola drugiego auta; uwaga Pana Mechanika była przez to podzielona...a nieubłaganie zbliżała się 16:30 ;)
– warsztat Pana Jarka cieszy się bardzo dużą popularnością; z drugiej strony może właśnie związane z tym faktem olbrzymie tempo, presja czasu oraz chęć sprostania wymaganiom niezliczonej rzeszy klientów jest powodem ,,zmęczenia" czynnika ludzkiego...errare humanum est...

w każdym razie pozdrawiam
D.

PS. Black3M – dzieki za odpowiedź na mój post w sprawie EGR!!!!!! m.in. to zmobilizowało mnie do skonsultowania problemu z zaworem w innym warsztacie;
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 14:24
Posty: 5
Auto: mazda 3 1.6 diesel 2004 r.

Postprzez ru35 » 30 mar 2009, 22:41

Byłem dziś na kalibracji wtrysków , teraz silnik bardziej miękko pracuje jakby dostał wigoru mimo że nie miałem wcześniej żadnych zastrzeżen do pracy motoru jednak kalibracja mu pomogła , polecam wszystkim niezdecydowanym ,przy okazji sprawdzono wszystkie błędy ale było brak no ale to rozumiem przecie to Mazda, pozdrowienia dla całego serwisu
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 22:17
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: M6 MZR-CD 143 DPF

Postprzez silence » 30 mar 2009, 23:12

Fachowa obsługa i miła atmosfera :D do tego rozsądne ceny , czegóż chcieć więcej ;)
Początkujący
 
Od: 18 mar 2009, 20:33
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0i 141KM '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki