Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
Może to łożysko z podporą dostało – w każdym razie powodzenia
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
-
Grucha
Czy taki zestaw od 2,3 EU będzie pasował do mojej wersji?
Myślę że tak, ale może już ktoś montował i wie na 100%
Mikoda GT SPORT + EBC REDSTUFF
http://allegro.pl/1325-gt-mikoda-tarcze-sportowe-mazda-6-gg-gy-i1908248781.html
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Myślę że tak, ale może już ktoś montował i wie na 100%
Mikoda GT SPORT + EBC REDSTUFF
http://allegro.pl/1325-gt-mikoda-tarcze-sportowe-mazda-6-gg-gy-i1908248781.html
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
- Od: 6 wrz 2010, 22:04
- Posty: 83
- Skąd: Centralna Polska
- Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)
Tarcze od Eu pasują na 100% – zmieniałem jakieś pół roku temu – klocki miałem Raybestosy z Kanady więc nie wiem na 100% ale do przedlifta ponoć pasują
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Czy ktoś mi potwierdzi czy klocki hamulcowe na przód to będą:
GDB3400 ( tylko do wersji 2.3 i MPS, wymiary 155,2 x 72,9 mm) czy GDB3310 (2,0 i 2,3, wymiary 132 x 59,5) ?
GDB3400 ( tylko do wersji 2.3 i MPS, wymiary 155,2 x 72,9 mm) czy GDB3310 (2,0 i 2,3, wymiary 132 x 59,5) ?
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Przeczytałem dokładnie i nie ma nigdzie mowy o 2 rodzajach klocków do 2.3. Ale doszedłem po numerach : G2YS-33-28Z to będą te mniejsze. Te drugie to pewnie tylko od mps.
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
GILB napisał(a):ostatnio podmieniałem czujnik przepływu powietrza MAF, podebrałem go z silnika 2.3l A-spec, ma te same numery na dekielku co wersja 3.0l
jeżeli z wersji europejskiej silnika 2.3 pasuje przepływka do A-speca, to analogicznie do 3.0 też podejdzie
GILB czyli z czystym sumieniem moge zamienić przepływke z a-spec 2.3 L321 na EU ZL01 2.3,2.0?
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Podobno a-spec od euro 2.3 różni się też ecu ale to nie potwierdzone w 100%
sprawdz logi po tym -już będziesz wiedział ciekawi mnie ltft na tym set-upie
sprawdz logi po tym -już będziesz wiedział ciekawi mnie ltft na tym set-upie
-
Arkadius 73
do mojej 2.3l A-spec podeszły klocki od mpsa ,już po wymianie 20 min na strone ,kurcze wieksze problemy miałem z wymianą klocków w 306
Dopisano wtorek, 9 kwietnia 2013, 14:27:
a jak z ślizgami tylnego zderzaka do a-speca podejdą od EU
Dopisano wtorek, 9 kwietnia 2013, 14:27:
a jak z ślizgami tylnego zderzaka do a-speca podejdą od EU
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
W sedanie pasują,więc htb i kombi raczej też podejdą od EU.
Ostatnio edytowano 9 paź 2013, 22:50 przez mihu82, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lip 2008, 00:56
- Posty: 32
- Skąd: Wlkp/Września
- Auto: xedos6 2,0 V6 98 rok
millenia TA 2,3 miller
Mazda6 GG 3,0 V6
Mazda6 GY RF5C
Mazda6 GG L3
Mitsubishi Eclipse 3G 3,0v6
Mitsubishi Eclipse 3g 2,4
Eclipse 4G 3,8 v6
M5 GTA
M6 GTA
M6 gh
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6