szkodnik_byd napisał(a):Chyba obowiązuje tylko jak to jest jeden właściciel od nowego
również 1 słyszę
www.mazdaspeed.pl
haryb napisał(a):przeszczegł
STARY1977MJ napisał(a):ostatni serwis w Maździe miał w 2008 roku w tym i sprawdzenie blacharki....... czy gwarancja u mnie jeszcze obowiązuje,
kristoferson1 napisał(a):Podwozie zardzewiale? Ojej, to tragedia. trza do lakiernika jechać i sobie wahacze polakierować
skubiszek napisał(a):jeżeli śmiejecie się z tego, że ktoś chce jechać do lakiernika i robić rdze podwozia w tym wahaczy..... to byście się zdziwili. Nie było mnie na forum długo bo i nie mam mazdy po tym jak ją sprzedałem niestety..... a czemu ? bo zawieszenie całe było tak pordzewiałe, że odpadały płaty części na większej dziurze, auto było dbane, konserwowane zresztą wiecie.... a nagle po zimie pod spodem tragedia, nie można było nawet geometrii już ustawić na nowych częściach bo sanki itp wszystko z dziurami więc nie pierdzielta głupot, że M6 jest tak cudowna i się śmiejecie bo ja też się śmiałem i ....... no właśnie. Zainwestowałem w auto grubo ponad 12 tys. w pół roku, czytałem forum, czyściłem smoka, zmieniłem podkładki, silnik chodził jak zegarek wszystko było tip top wg forumowych zaleceń i obróciła mi się panewka. Tyle w temacie.
Pytanie tylko jedno – czemu za cenę mazdy 6 można kupić o 4 lata starszego Accorda wcześniejszej generacji, czemu za cenę Accorda z 2003 r można kupić mazde 6 z rocznika 2006-2007? odpowiedź jest tylko jedna. Te auta są piękne, dość niezawodne wygodne i dobrze wyposażone i rdzewieją na potęgę....wszystkie chociażbyście nie wiem jak się starali mazda spaprała zabezpieczenie antykorozyjne i denerwuje mnie jak czytam takie bzdury. Dodam tylko, że mam 3 Hondy, jedną którą miałem przed mazdą, Civica z salonu i po mazdzie drugiego accorda z 2000r. i nie ma ani gram rdzy, silnik perfect a przelot 270 tys.
Podpisuję się pod tym wszystkimi 4 łapami. Święte słowaskubiszek napisał(a):jeżeli śmiejecie się z tego, że ktoś chce jechać do lakiernika i robić rdze podwozia w tym wahaczy..... to byście się zdziwili. Nie było mnie na forum długo bo i nie mam mazdy po tym jak ją sprzedałem niestety..... a czemu ? bo zawieszenie całe było tak pordzewiałe, że odpadały płaty części na większej dziurze, auto było dbane, konserwowane zresztą wiecie.... a nagle po zimie pod spodem tragedia, nie można było nawet geometrii już ustawić na nowych częściach bo sanki itp wszystko z dziurami więc nie pierdzielta głupot, że M6 jest tak cudowna i się śmiejecie bo ja też się śmiałem i ....... no właśnie. Zainwestowałem w auto grubo ponad 12 tys. w pół roku, czytałem forum, czyściłem smoka, zmieniłem podkładki, silnik chodził jak zegarek wszystko było tip top wg forumowych zaleceń i obróciła mi się panewka. Tyle w temacie.
Pytanie tylko jedno – czemu za cenę mazdy 6 można kupić o 4 lata starszego Accorda wcześniejszej generacji, czemu za cenę Accorda z 2003 r można kupić mazde 6 z rocznika 2006-2007? odpowiedź jest tylko jedna. Te auta są piękne, dość niezawodne wygodne i dobrze wyposażone i rdzewieją na potęgę....wszystkie chociażbyście nie wiem jak się starali mazda spaprała zabezpieczenie antykorozyjne i denerwuje mnie jak czytam takie bzdury. Dodam tylko, że mam 3 Hondy, jedną którą miałem przed mazdą, Civica z salonu i po mazdzie drugiego accorda z 2000r. i nie ma ani gram rdzy, silnik perfect a przelot 270 tys.
DamianSzatan666 napisał(a):aka jest różnica pomiędzy średnicą tarcz PB o ON??
Mibay napisał(a):przede wszystkim, jak współpracuje to auto z gazem z tym silnikiem 2.0??
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6