Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez matthies » 22 sie 2013, 17:56

szkodnik_byd napisał(a):Chyba obowiązuje tylko jak to jest jeden właściciel od nowego

również 1 słyszę
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez kristoferson1 » 22 sie 2013, 21:28

Podwozie zardzewiale? Ojej, to tragedia. trza do lakiernika jechać i sobie wahacze polakierować <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 16:41
Posty: 167 (0/1)
Skąd: opolskie
Auto: Mazda 6 2.0 147KM benz GG

Postprzez Grzyby » 24 sie 2013, 23:32

haryb napisał(a):przeszczegł

Przestrzegł a nie przeszczegł ...

STARY1977MJ napisał(a):ostatni serwis w Maździe miał w 2008 roku w tym i sprawdzenie blacharki....... czy gwarancja u mnie jeszcze obowiązuje,

Chciałbyś :P Nic z tego.

kristoferson1 napisał(a):Podwozie zardzewiale? Ojej, to tragedia. trza do lakiernika jechać i sobie wahacze polakierować

<lol> <spoko>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piotr_szp » 3 wrz 2013, 19:17

Rdza rzecz normalna w autach, kupujemy auta ze skandynawi gdzie nie shpia solą tylko chemikaliami co niekorzystnie wplywa na podwozie naszych aut. Mazda kiepsko je zabezpieczyla i to jest minus.
Cala reszta bez problemów, prawda panowie i panie!? Cieszmy sie z tego co mamy, zawsze mozna zmienic na bmw albo vw czy honde;)

Pozdrawiam
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Postprzez kinki » 19 paź 2013, 04:04

Czy w benzyniakach występuje Webasto ?? czy montowali tylko w dieslach ??
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6080 (458/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez bieski » 19 paź 2013, 10:21

Występuje, ale bardzo, bardzo, bardzo rzadko :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Grzyby » 8 lis 2013, 16:03

Prawie tak rzadko jak brak rdzy <rotfl> ;)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez matthies » 17 gru 2013, 22:14

chciałem powrócić do tematu ilości oleju do wymiany w motorze L3.
Wyczytałem na stronie LM, że do układu smarowania wchodzi 3,5L oliwy, natomiast 0,4 wchodzi w filtr.
To by nieco rozwiewało wątpliwości, które się jakiś czas temu pojawiły, gdzie jedni mówili 3,7 a inni 4,2, niby zależne od VIN.
3,9 jest wypośrodkowaniem więc może coś w tym jest? Mi ostatnio przy wymianie weszla cala banka 4L i mialem ok 2/3 – 3/5 na bagnecie, co ciekawe gdzie przy poprzedniej wymianie, po calej bance bylo ponad max, ale teraz byla plukanka wiec moze te 1/3 z bagnetu to syf zlecial z plukanką :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez zemoj » 17 gru 2013, 23:12

Moje doświadczenia się mniej więcej z tym zgadzają. Podczas wymiany wchodzi ok. 4L i jest lekko poniżej full. Z płukanką napewno przy spuszczaniu spływa nieco więcej, toteż nieco więcej później wchodzi. :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3197 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez matthies » 18 gru 2013, 00:10

przy pierwszym sprawdzaniu zdygałem że już tyle zeżarła, ale właśnie od razu uświadomiłem sobie że pewnie tona błota wypłynęła. Teraz obserwuję stan ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez skubiszek » 8 lut 2014, 14:47

jeżeli śmiejecie się z tego, że ktoś chce jechać do lakiernika i robić rdze podwozia w tym wahaczy..... to byście się zdziwili. Nie było mnie na forum długo bo i nie mam mazdy po tym jak ją sprzedałem niestety..... a czemu ? bo zawieszenie całe było tak pordzewiałe, że odpadały płaty części na większej dziurze, auto było dbane, konserwowane zresztą wiecie.... a nagle po zimie pod spodem tragedia, nie można było nawet geometrii już ustawić na nowych częściach bo sanki itp wszystko z dziurami więc nie pierdzielta głupot, że M6 jest tak cudowna i się śmiejecie bo ja też się śmiałem i ....... no właśnie. Zainwestowałem w auto grubo ponad 12 tys. w pół roku, czytałem forum, czyściłem smoka, zmieniłem podkładki, silnik chodził jak zegarek wszystko było tip top wg forumowych zaleceń i obróciła mi się panewka. Tyle w temacie.

Pytanie tylko jedno – czemu za cenę mazdy 6 można kupić o 4 lata starszego Accorda wcześniejszej generacji, czemu za cenę Accorda z 2003 r można kupić mazde 6 z rocznika 2006-2007? odpowiedź jest tylko jedna. Te auta są piękne, dość niezawodne wygodne i dobrze wyposażone i rdzewieją na potęgę....wszystkie chociażbyście nie wiem jak się starali mazda spaprała zabezpieczenie antykorozyjne i denerwuje mnie jak czytam takie bzdury. Dodam tylko, że mam 3 Hondy, jedną którą miałem przed mazdą, Civica z salonu i po mazdzie drugiego accorda z 2000r. i nie ma ani gram rdzy, silnik perfect a przelot 270 tys.
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez zigu18 » 9 lut 2014, 12:23

Każdy wie ze mazda rdzewieje i to jest normalne, konserwacja to jest tylko tymczasowe zabezpieczenie bo kiepskiej stali tym nie zmienisz. Do tego kiepski diesel to można się spodziewać prędzej czy później wydatków. Trzeba było brać benzynę tam takich cyrkow nie ma, jest oszczedna, odpada rozrzad, zabezpieczyć na starcie 3 lata jazdy i pogonic taczke by nie bawić się z ruda ;–)

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez Hubix » 9 lut 2014, 12:39

skubiszek napisał(a):jeżeli śmiejecie się z tego, że ktoś chce jechać do lakiernika i robić rdze podwozia w tym wahaczy..... to byście się zdziwili. Nie było mnie na forum długo bo i nie mam mazdy po tym jak ją sprzedałem niestety..... a czemu ? bo zawieszenie całe było tak pordzewiałe, że odpadały płaty części na większej dziurze, auto było dbane, konserwowane zresztą wiecie.... a nagle po zimie pod spodem tragedia, nie można było nawet geometrii już ustawić na nowych częściach bo sanki itp wszystko z dziurami więc nie pierdzielta głupot, że M6 jest tak cudowna i się śmiejecie bo ja też się śmiałem i ....... no właśnie. Zainwestowałem w auto grubo ponad 12 tys. w pół roku, czytałem forum, czyściłem smoka, zmieniłem podkładki, silnik chodził jak zegarek wszystko było tip top wg forumowych zaleceń i obróciła mi się panewka. Tyle w temacie.

Pytanie tylko jedno – czemu za cenę mazdy 6 można kupić o 4 lata starszego Accorda wcześniejszej generacji, czemu za cenę Accorda z 2003 r można kupić mazde 6 z rocznika 2006-2007? odpowiedź jest tylko jedna. Te auta są piękne, dość niezawodne wygodne i dobrze wyposażone i rdzewieją na potęgę....wszystkie chociażbyście nie wiem jak się starali mazda spaprała zabezpieczenie antykorozyjne i denerwuje mnie jak czytam takie bzdury. Dodam tylko, że mam 3 Hondy, jedną którą miałem przed mazdą, Civica z salonu i po mazdzie drugiego accorda z 2000r. i nie ma ani gram rdzy, silnik perfect a przelot 270 tys.


To tak samo jak śmianie się z francuskich samochodów. Tam dopiero jest zabezpieczenie antykorozyjne...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez brencik » 9 lut 2014, 22:43

Francuzy w ogóle nie gnija.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez dobrzyn22 » 9 lut 2014, 23:13

wątek dotyczy Mazdy 6 GG/GY i tego się trzymajmy <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez maziadm » 20 lut 2014, 15:38

skubiszek napisał(a):jeżeli śmiejecie się z tego, że ktoś chce jechać do lakiernika i robić rdze podwozia w tym wahaczy..... to byście się zdziwili. Nie było mnie na forum długo bo i nie mam mazdy po tym jak ją sprzedałem niestety..... a czemu ? bo zawieszenie całe było tak pordzewiałe, że odpadały płaty części na większej dziurze, auto było dbane, konserwowane zresztą wiecie.... a nagle po zimie pod spodem tragedia, nie można było nawet geometrii już ustawić na nowych częściach bo sanki itp wszystko z dziurami więc nie pierdzielta głupot, że M6 jest tak cudowna i się śmiejecie bo ja też się śmiałem i ....... no właśnie. Zainwestowałem w auto grubo ponad 12 tys. w pół roku, czytałem forum, czyściłem smoka, zmieniłem podkładki, silnik chodził jak zegarek wszystko było tip top wg forumowych zaleceń i obróciła mi się panewka. Tyle w temacie.

Pytanie tylko jedno – czemu za cenę mazdy 6 można kupić o 4 lata starszego Accorda wcześniejszej generacji, czemu za cenę Accorda z 2003 r można kupić mazde 6 z rocznika 2006-2007? odpowiedź jest tylko jedna. Te auta są piękne, dość niezawodne wygodne i dobrze wyposażone i rdzewieją na potęgę....wszystkie chociażbyście nie wiem jak się starali mazda spaprała zabezpieczenie antykorozyjne i denerwuje mnie jak czytam takie bzdury. Dodam tylko, że mam 3 Hondy, jedną którą miałem przed mazdą, Civica z salonu i po mazdzie drugiego accorda z 2000r. i nie ma ani gram rdzy, silnik perfect a przelot 270 tys.
Podpisuję się pod tym wszystkimi 4 łapami. Święte słowa <bicz>
Ja swoją na wiosnę będę gonił, mam nadzieję, że z 5-6tyś dostanę. I kupię coś VW, chociaż chodzi za mną Qutback, ale znowu ... powtórka z M6 mi już się nie chce.
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 06:19
Posty: 196 (1/3)
Auto: Mazda 6 MZR-CD, 2003 r., 136KM

Postprzez Mibay » 22 lut 2014, 18:05

W niedalekiej przyszłości chciałbym stać się właścicielem starszej siostry od mojej M3 :) Panowie, interesuje mnie głównie silnik benzynowy 2.0 z rocznika 2008, ostatnie rok produkcji. Zapytam bardzo ogólnie, wiadomo każdy podchodzi do tego indywidualnie, ale czy wersje z tym silnikiem cierpią na jakieś poważne problemy po przebiegu np 100 tyś km ? Czy lepiej wybrać coś innego ? Czy rdza, w tych latach została jakoś skutecznie zahamowana, czy nadal jest poważnym problem ?
I przede wszystkim, jak współpracuje to auto z gazem z tym silnikiem 2.0??

Dziękuje bardzo z góry za odpowiedzi w tym temacie.

Pozdrawiam
Rafał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2007, 15:06
Posty: 212 (0/1)
Skąd: Kolonia Łucka
Auto: M3 1.6 PB 04'BK
Premacy 1.8 PB 03'CP

Postprzez DamianSzatan666 » 22 lut 2014, 18:58

Jaka jest różnica pomiędzy średnicą tarcz PB o ON?? Chcę kupić zestaw zaciski, jarzma + tarcze i klocki. Gość mi odpisał że od diesla są większe. Mowa oczywiście o pojemnościach 2.0< oprócz 2.3- MPS Bo te nie mieszczą się w felgi 15'' z tego co wiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez dobrzyn22 » 22 lut 2014, 20:52

DamianSzatan666 napisał(a):aka jest różnica pomiędzy średnicą tarcz PB o ON??
Mibay napisał(a):przede wszystkim, jak współpracuje to auto z gazem z tym silnikiem 2.0??


Panowie – przeczytajcie raz jeszcze tytuł wątku <czytaj>

co do gazu – zapraszam kolegę do działu LPG

co do tarcz – jest odpowiedni wątek -zapraszam do szukajki forumowej


PS. obydwu panów zapraszam do działu FAQ – tam macie wszystkie najpotrzebniejsze linki jak na dłoni <czytaj> <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez DamianSzatan666 » 22 lut 2014, 23:55

Opinie i informacje. Więc chcę zaczerpnąć informacji. Zmęczenie daje o sobie znać i szukam najprostszych metod uzyskiwania odpowiedzi. Jednak Dzięki za poświęcony czas. I kończę OT.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6