Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

Mazda6 2002–2007

Postprzez matthies » 18 maja 2013, 11:59

brodaM6 napisał(a):o mojej 2.3l A-spec podeszły klocki od mpsa

o qrde, heble od MPS w M6 .... opowiedz coś więcej jakie wrażenia :>
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 30 maja 2013, 11:03

Wrażenia, staje na jednym kole ;P ,a na poważnie to ten typ ze sklepu sie upierał że to od MPS choć podobną są wieksze.A podobno to tak jak chyba :)

Edit 2013-06-03
Tylne klocki TRW GDB3517
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

PostTen post został usunięty przez brodaM6 3 cze 2013, 07:04.
Powód: żle napisany

Postprzez rymko » 26 cze 2013, 16:08

Na tył do 2.3 poliftowej pasują na 100% od MPS i 3.0 2006....
Wymiary 110.5/42.3/14.5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Nonac311 » 3 lip 2013, 20:27

Do a-speca poliftowego pasują klocki od wer EU na przód i tył ? Przejrzałem te 13 stron tematu ale do polifta nie znalazłem konkretnych info. Jeżeli ktoś ma wiedzę w tej sprawie to proszę o linki ew nr seryjne części ;)
Przymierzam się też do wymiany tarcz przy okazji i również info odnośnie "spasoawnia" od wer EU by się przydało :)

Edit: Acha, koledzy czy ten filtr będzie pasował ?
http://www.motointegrator.pl/produkty/zamienniki/278273-filtr-powietrza-jc-premium-b23059pr


Ok ten filtr pasuje, jak wcześniej pisał @Grucha

Klocki znalazłem na stronie fox.rzeszow, są na przód i tył do naszych a-spec

Teraz Pytanie o łożyska, jakie zakładaliście ?
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Janusz123 » 31 lip 2013, 14:11

Witam kolezanki i kolegow,
Jestem tu nowy i do razu wale prosto z mostu.
Mam do wymiany drzwi przednie i chyba tez tylne ( za duzo kombinowania) – M6 sedan z 2008 roku ( 1-sza generacja) wersja usa – pytanko czy europejskie/angielskie drzwi beda pasowac do wersji USA ?
Chodzi o wymiary, mocowania – w angliku ponoc pasuja – jedynie przekladka wiazki a w amerykancu ?

Nie szukalem za dlugo ale na razie nie widze zeby byly takie drzwi do kupienia od amerykanca.
Widzialem tylko na ebay ale koszt przesylki pewnie kosmos i dlugie oczekiwanie.

Najwiecej jest anglikow.

A moze ktos z Was sprowadzal sobie takie drzwi z USA czy tez ma kontakt do kogos kto moglby pomoc ?


z gory dziekuje,
Janusz

EDIT(moderator) – łączę z istniejącym wątkiem
Janusz123
 

Postprzez Nonac311 » 15 wrz 2013, 12:10

Zadałem to samo pytanie chyba w nieodpowiednim temacie, dlatego napiszę tu.

1. Czy maska z wersji EU będzie pasowała do US SPEC ?
2. Jeżeli będzie pasowała to czy są różnice pomiędzy przedliftem a poliftem ? mam polift
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arek_78 » 16 wrz 2013, 14:55

Na mojej masce była naklejka 3.0 V6 więc wygląda na dedykowaną do ASPEC-a. Choć wydaje mi sie że będzie pasowała bo auto nie jest szersze skoro pasuje pas przedni od EU i zarazem błotniki.
W EU też maska zachodzi w tym samym miejscu na reflektorach co w naszych.
Jedynie przed lift i polift miały różnice. Polift miał wzmocnioną.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez GILB » 16 wrz 2013, 17:09

ma model pośredni taki półlift, wymieniałem maskę przednią i pasowała wersja EU 2003
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Nonac311 » 16 wrz 2013, 20:16

Wielkie dzięki Panowie... ktoś mi trochę zdemolował machę <nie> , ale może da się naprawić...
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez brodaM6 » 28 wrz 2013, 18:16

Purge Solenoid Valve pasuje od VW, Audi ,Seat,skoda.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grucha » 28 wrz 2013, 21:15

Jakieś numery kat. zdjęcia?
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 09:42 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Grucha
 

Postprzez brodaM6 » 29 wrz 2013, 10:05

Prosze,po wymnianie tego zzaworu ustały moje problemy z celinko <jupi> ,wtyk jest troche inny ,wsówki przewodziki i po problemie pasuje bez ucinania ori.kostki
Załączniki
elektro zawór.jpg
A to orginał
numery.jpeg
zamiennik
num2.jpeg
zamiennik
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez DaveV6 » 29 wrz 2013, 12:02

Jakie kody dostawałes?
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez brodaM6 » 29 wrz 2013, 17:45

P0171,P0455,a wymieniłem przepływke, świece,oring na korku nic nie pomogło ,dopiero jak zmieniłem ten zawór ustało wszystko ,
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grucha » 29 wrz 2013, 18:18

Ile km-ów zrobiłeś po wymianie?
Grucha
 

Postprzez brodaM6 » 30 wrz 2013, 06:36

ze 3 cykle mineło napewno dokładnie to 195mil
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez neptun » 4 paź 2013, 14:05

Mam do Was pytanie odnośnie lusterek. Czy ktoś wymieniał z Was same szkła lusterek? Podobno są dwa mocowania okrągłe (Japonia) i kwadratowe(Europa). Jak jest w US? Próbowałem wyciągnąć lustro z obudowy lusterka, ale coś nie idzie i nie chcę na siłę ciągnąć, co by czegoś nie urwać. Może ktoś z Was wymieniał z wersji US na EU? Chciałem podmienić bo te US są płaskie i mają dość duże martwe pole.
poprzednie pojazdy: VW T2 '84, Toyota Corolla '96, Toyota Corolla '02 (salonowa 7 lat bez najmniejszej usterki), jest w końcu M6 '07
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 cze 2009, 00:48
Posty: 7
Skąd: Rzeszów
Auto: M6 2.3 Top Sport A-spec 2007

Postprzez Nonac311 » 16 lis 2013, 23:54

Koledzy zakładał ktoś przepływkę z wersji EU ?
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 17 lis 2013, 10:30

.............
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:29 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6