Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
tak już mi jeden kolega z forum uświadomił że działa od 2,3 EU.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=43398
tu użytkownik BIGJJ napisał, że w ASO powiedzieli że nie ma różnic pomiędzy przepływomierzami do benzyniaków i diesli, także skoro do US Spec pasuje od 2,3 EU to będą pasowały wszystkie od EU Wszak w tym tyg powinienem to sprawdzić i napiszę na forum aby potwierdzić tezę na 100%.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=43398
tu użytkownik BIGJJ napisał, że w ASO powiedzieli że nie ma różnic pomiędzy przepływomierzami do benzyniaków i diesli, także skoro do US Spec pasuje od 2,3 EU to będą pasowały wszystkie od EU Wszak w tym tyg powinienem to sprawdzić i napiszę na forum aby potwierdzić tezę na 100%.
Nie ma różnicy w wersjach Eu ,Aspec ma inna mapę i nie 166 hp,a 158 tez chciałem od eu do swojego wsadzić i mnie uświadomiono ze tylko mapa jest lub może być przeszkodą ,no ale pisz co tam .pozdro
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Panowie mam pytanko. Czy ktoś z was wymieniał przegub? W mojej 2004 V6 cos zaczyna stukać i szukam dobrego zamiennika.
Ostatnio edytowano 18 lis 2013, 17:53 przez DaveV6, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Panowie obiecałem więc piszę. Zakupiłem przepływkę od diesla 2.0 i DZIAŁA, wszystkie kontrolki (TCS, Check Engine, Ładowanie) poznikały jak i błąd p0113, obroty przy dojeździe na jałowym, jak i po wciśnięciu sprzęgła są wreszcie takie jak należy także mój problem w pełni rozwiązany.
Wreszcie mogę włączać/wyłaczać TCS.
Dla potomnych posiadających US Spec kórym zepsuje się przepływka: możecie wymieniać od wersji M6 prod. europejskich od każdego modelu silnika.
Dodam iż przepływka kosztowała mnie .... 50 PLN Oszczędność ? przynajmniej 150 pln
jak ktoś dobrze poszuka to i za ok 25-30 pln kupi sprawną
Wreszcie mogę włączać/wyłaczać TCS.
Dla potomnych posiadających US Spec kórym zepsuje się przepływka: możecie wymieniać od wersji M6 prod. europejskich od każdego modelu silnika.
Dodam iż przepływka kosztowała mnie .... 50 PLN Oszczędność ? przynajmniej 150 pln
jak ktoś dobrze poszuka to i za ok 25-30 pln kupi sprawną
tzn masz na idle 4.00 g/s a przy 2500 114g/s tak?
Jeszcze jedno , nawet maf od toyoty będzie działał ale ilość powietrza jest inna dla tych sensorów , proponuję to sprawdzić bo za chwilę będzie bogato
http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/255 ... ost3440983
Jeszcze jedno , nawet maf od toyoty będzie działał ale ilość powietrza jest inna dla tych sensorów , proponuję to sprawdzić bo za chwilę będzie bogato
http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/255 ... ost3440983
-
Arkadius 73
tak
ps . jesteś z wa-wy więc możemy sprawdzić jak działa twój maf
Dopisano 19 lis 2013 16:38:
na rozgrzanym silniku
ps . jesteś z wa-wy więc możemy sprawdzić jak działa twój maf
Dopisano 19 lis 2013 16:38:
na rozgrzanym silniku
-
Arkadius 73
Prawidłowe działanie przepływki sprawdzamy na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku i ma wynosić 3-4 g/s i tyle w temacie , nie ma się co onanizować – przepływka to nie wielki zderzacz hadronów
Pozdr
Pozdr
-
Grucha
Sprawdzałem, przepływka jest ok i tyle w temacie.
"The specs at idle is 3.6-3.8 for manual transmission and 3.8-4.0 for automatic transmission. At 2500 RPM's no load the specification is 10.5-11.2 for manual transmission and 10.6-11.4 for automatic transmission."
U mnie obroty są trochę za wysokie na jałowym ~~~830 rpm więc jest ponad 4.0 g/s a przy 2500 rpm mieści się w skali.
W ogóle bym na to uwagi nie zwracał, bo gdyby było coś nie tak to by wyrzucało jakiś błąd, ale skoro kolega Arkadius73 powiedział że może być "na bogato" a udziela się sporo na tym forum to sprawdziłem i okazało się że dobrze działa.
"The specs at idle is 3.6-3.8 for manual transmission and 3.8-4.0 for automatic transmission. At 2500 RPM's no load the specification is 10.5-11.2 for manual transmission and 10.6-11.4 for automatic transmission."
U mnie obroty są trochę za wysokie na jałowym ~~~830 rpm więc jest ponad 4.0 g/s a przy 2500 rpm mieści się w skali.
W ogóle bym na to uwagi nie zwracał, bo gdyby było coś nie tak to by wyrzucało jakiś błąd, ale skoro kolega Arkadius73 powiedział że może być "na bogato" a udziela się sporo na tym forum to sprawdziłem i okazało się że dobrze działa.
No mnie też trochę martwią, jest jeszcze taka rzecz że po wciśnięciu sprzęgła na jałowym obroty spadają o jakieś 80-120 rpm. Od momentu kupna auta tj. kwietnia br nie czyściłem przepustnicy, może to to ?
A kompa być może ostatnio przez przypadek zresetowałem, tzn odłączyłem aku na kilka minut z powodu innej sprawy. Chyba że w jakiś inny sposób robi się jego reset. Dodam że mam instalację LPG brc seq24 IV gen. ale obroty jałowe na lpg jak i pb są takie same
A kompa być może ostatnio przez przypadek zresetowałem, tzn odłączyłem aku na kilka minut z powodu innej sprawy. Chyba że w jakiś inny sposób robi się jego reset. Dodam że mam instalację LPG brc seq24 IV gen. ale obroty jałowe na lpg jak i pb są takie same
Kurka ,wprowadzono mnie w błąd z ta przepływką ,twierdzono mi że Aspec ma inna mapę i przepływka Eu może mieszać,ja dałem za przep.230 od v6 ,no nic odbiłem se na purge valve seloid 60zł nowka
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6