Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.

Mazda6 2002–2007

Postprzez Nonac311 » 17 lis 2013, 12:52

ed. :)
Ostatnio edytowano 18 lis 2013, 01:03 przez Nonac311, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez GILB » 17 lis 2013, 19:31

próbowałem kiedyś przepływomierz z wersji 2,3l US-sec – to samo co w 3.0,
z wersji 2,3 na EU powinno podejść
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Nonac311 » 18 lis 2013, 01:01

tak już mi jeden kolega z forum uświadomił że działa od 2,3 EU.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=43398
tu użytkownik BIGJJ napisał, że w ASO powiedzieli że nie ma różnic pomiędzy przepływomierzami do benzyniaków i diesli, także skoro do US Spec pasuje od 2,3 EU to będą pasowały wszystkie od EU :) Wszak w tym tyg powinienem to sprawdzić i napiszę na forum aby potwierdzić tezę na 100%.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez brodaM6 » 18 lis 2013, 09:35

Nie ma różnicy w wersjach Eu ,Aspec ma inna mapę i nie 166 hp,a 158 tez chciałem od eu do swojego wsadzić i mnie uświadomiono ze tylko mapa jest lub może być przeszkodą ,no ale pisz co tam .pozdro
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez DaveV6 » 18 lis 2013, 13:36

Panowie mam pytanko. Czy ktoś z was wymieniał przegub? W mojej 2004 V6 cos zaczyna stukać i szukam dobrego zamiennika.
Ostatnio edytowano 18 lis 2013, 17:53 przez DaveV6, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez GILB » 18 lis 2013, 17:52

brodaM6 napisał(a):Aspec ma inna mapę i nie 166 hp,a 158


przepływka nie ma mapy,
różnica mocy wynika z ilosci oktanów w paliwie,
za wielka woda nie ma Pb95, PB98 tylko benzyna ma mniejsze wartości
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Nonac311 » 19 lis 2013, 01:24

Panowie obiecałem więc piszę. Zakupiłem przepływkę od diesla 2.0 i DZIAŁA, wszystkie kontrolki (TCS, Check Engine, Ładowanie) poznikały jak i błąd p0113, obroty przy dojeździe na jałowym, jak i po wciśnięciu sprzęgła są wreszcie takie jak należy także mój problem w pełni rozwiązany.
Wreszcie mogę włączać/wyłaczać TCS.
Dla potomnych posiadających US Spec kórym zepsuje się przepływka: możecie wymieniać od wersji M6 prod. europejskich od każdego modelu silnika.

Dodam iż przepływka kosztowała mnie .... 50 PLN Oszczędność ? przynajmniej 150 pln :)
jak ktoś dobrze poszuka to i za ok 25-30 pln kupi sprawną
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 17:00

tzn masz na idle 4.00 g/s a przy 2500 114g/s tak?

Jeszcze jedno , nawet maf od toyoty będzie działał ale ilość powietrza jest inna dla tych sensorów , proponuję to sprawdzić bo za chwilę będzie bogato

http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/255 ... ost3440983
Arkadius 73
 

Postprzez Nonac311 » 19 lis 2013, 17:12

tzn uważam że sensor jest od sprawdzania ilości powietrza, a komputer od pozostałego działania.

Czyli takie na pewno powinny być wartości jakie podałeś wyżej ?
Sprawdzę.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 17:18

jeżeli nie masz nic podłubane jak u mnie to takie są ori wartości dla maf
Arkadius 73
 

Postprzez Nonac311 » 19 lis 2013, 17:23

ok czyli przy 2,5k obrótów ma być 114g/s ?
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 17:24

tak

ps . jesteś z wa-wy więc możemy sprawdzić jak działa twój maf

Dopisano 19 lis 2013 16:38:

na rozgrzanym silniku
Arkadius 73
 

Postprzez Grucha » 19 lis 2013, 18:07

Prawidłowe działanie przepływki sprawdzamy na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku i ma wynosić 3-4 g/s i tyle w temacie , nie ma się co onanizować – przepływka to nie wielki zderzacz hadronów <lol>

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 18:20

Arkadius 73
 

Postprzez Nonac311 » 19 lis 2013, 19:20

Sprawdzałem, przepływka jest ok i tyle w temacie.

"The specs at idle is 3.6-3.8 for manual transmission and 3.8-4.0 for automatic transmission. At 2500 RPM's no load the specification is 10.5-11.2 for manual transmission and 10.6-11.4 for automatic transmission."

U mnie obroty są trochę za wysokie na jałowym ~~~830 rpm więc jest ponad 4.0 g/s a przy 2500 rpm mieści się w skali.
W ogóle bym na to uwagi nie zwracał, bo gdyby było coś nie tak to by wyrzucało jakiś błąd, ale skoro kolega Arkadius73 powiedział że może być "na bogato" a udziela się sporo na tym forum to sprawdziłem i okazało się że dobrze działa.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 19:27

i gites , martwi mnie tylko idle , kiedy ostatnio robiłeś reset kompa?
Arkadius 73
 

Postprzez Nonac311 » 19 lis 2013, 19:47

No mnie też trochę martwią, jest jeszcze taka rzecz że po wciśnięciu sprzęgła na jałowym obroty spadają o jakieś 80-120 rpm. Od momentu kupna auta tj. kwietnia br nie czyściłem przepustnicy, może to to ?
A kompa być może ostatnio przez przypadek zresetowałem, tzn odłączyłem aku na kilka minut z powodu innej sprawy. Chyba że w jakiś inny sposób robi się jego reset. Dodam że mam instalację LPG brc seq24 IV gen. ale obroty jałowe na lpg jak i pb są takie same
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Arkadius 73 » 19 lis 2013, 20:35

jakbyś miał problemy to daj znaka pod pw
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 19 lis 2013, 22:50

Kurka ,wprowadzono mnie w błąd z ta przepływką ,twierdzono mi że Aspec ma inna mapę i przepływka Eu może mieszać,ja dałem za przep.230 od v6 <glupek2> ,no nic odbiłem se na purge valve seloid 60zł nowka <faja>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Nonac311 » 20 lis 2013, 16:42

Zawsze możesz wystawić na alledrogo za 230 i jak ktoś kupi to wymienisz na eu za 50 pln <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6