Strona 6 z 6

PostNapisane: 12 mar 2009, 10:28
przez Tom
mckoper ale polecany przez wszystkich jest ten mechanik cuda robi z autam...

PostNapisane: 12 mar 2009, 18:05
przez mckoper
Tom napisał(a):mckoper ale polecany przez wszystkich jest ten mechanik cuda robi z autam...


Akurat w tej kwesti to masz absolutna rację bo moje 2 Millenie się u niego serwisują :D

PostNapisane: 12 mar 2009, 18:39
przez Tom
mckoper a znasz moze jakiegos cudotworce w okolicach Poznania?? mam kilka rzeczy do zrobienia przy mojej Czarnuli a jakiemus szamanowi nie oddam jej

PostNapisane: 18 paź 2009, 16:33
przez Gregor1982
GILB napisał(a):ja będę robił ten ''referat'' tylko sie zebrać nie mogę,
albo zrobię najważniejszą część, czyli podłaczenie do obwodów elektycznych,
sposób poprowadzenia przewodu do tylnej lampy, pozostanie do rozwiązania we własnym zakresie,


Witam!
Również posiadam M6 wersja USA i chcę zrobić w niej tylne przeciwmgielne. Proszę więc o w miarę szczegółową instrukcję.

Jeżeli ktoś montował kierunkowskazy na nadkolach to proszę również o pomoc. Mam już same lampki wstawione (po poprzednim właścicielu), ale żarówek ani kabli ni ma – chyba atrapy, żeby mylycjanty się nie czepiali.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pzdr

PostNapisane: 18 paź 2009, 20:39
przez GILB

Re: Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)

PostNapisane: 11 wrz 2013, 12:28
przez Nonac311
1. Czy są jakiekolwiek różnice pomiędzy maską USA a EU ?
2. Czy maska przedlift i polift różnią się ?

PostNapisane: 15 paź 2013, 00:27
przez karol556
Pytanie moje brzmi:

czy cos takiego bedzie do europejczyka pasowac?
http://allegro.pl/mazda6-mazda-6-02-05- ... 33886.html

chodzi o to ze wstawil bym se swiatla DLR diodowe w te miejsca i nie trzeba bylo by nic w zderzaku wtedy przerabiac tylko okragle swiatla bym kupil i tyle

PostNapisane: 15 paź 2013, 08:19
przez matthies
będzie pasować do europejczyka, pod warunkiem że masz pakiet Aero, taki jak ja mam. Do zwykłych EU te wkładki są mniejsze i jakby 3-ścienne, a nie 4-ro tak jak tutaj widać.

PostNapisane: 15 paź 2013, 08:43
przez bieski
karol556 napisał(a):wstawil bym se swiatla DLR diodowe

I zablokował przepływ powietrza przez intercooler. Niestety za prawą zaślepką jest intercooler.

PostNapisane: 15 paź 2013, 10:02
przez matthies
za lewą ;) Podajemy zawsze z perspektywy kierowcy <spoko>
nie zauważyłem, że kolega dieslem śmiga, niemniej widziałem ktoś miał jakieś zaślepki z dodatkową kratką, dedykowane właśnie pod IC.

PostNapisane: 16 paź 2013, 23:53
przez karol556
dzieki za odpowiedz, o tym IC nie pomyslalem.

Re: Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)

PostNapisane: 7 kwi 2014, 11:03
przez brodaM6
Czy wszystkie A spece są wyposażone w nakładkę progowa czy są tez golo <dupa> .

Dopisano wtorek, 8 kwietnia 2014, 09:50:

Źle sformułowałem pytanie ,a wiec czy wszystkie M 6 z USA są wyposażone w pakiet Top ,aero ,jak zwał tak zwał wiadomo o co kaman ,czy były tez takie golasy jakich pełno na rynku eu .

Re: Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)

PostNapisane: 26 kwi 2014, 20:31
przez carles
Cześć,

posiadam Mazde 6 Sedan wersja amerykańska z 2006 roku. Czy roletka przeciwsłoneczna na tylną szybę nr GR6E-V1-130 będzie pasowała do mojego auta ?
http://phwt.mazda.pt/pl/pl/M6/12/AccessoryDetails/46c10976-1c97-464b-a439-a21baa1a2728?groupId=339#

Może ktoś ma i używa. Proszę o zdjęcia jeśli to możliwe. To samo tyczy się roletek na tylne boczne szyby.

Re: Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)

PostNapisane: 4 mar 2018, 01:24
przez wujekzielony
Witam wszystkich. Posiadam Mazdę 626 GF póki co ale już od dłuższego czasu zastanawiam się nad gg 3.0. (2004-2008). Ze względu na to, że jest to mało popularne auto na naszych drogach. Ciężko jest mi wyciągnąć pewne wnioski. Dlatego chciałbym się zwrócić do Was z pytaniami.
1. Dlaczego te Mazdy są tak tanie u Nas?
2. Macie może do sprzedania taką albo znacie kogoś kto ma?
3. Czy to prawda, że były tam wadliwe katalizatory?
4. Jeżeli już, którą wersję wybrać aby jak najwięcej części pasowało z europy lub od st220?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
PS. Mam nadzieję, że już niedługo będę jednym z Was