części pasujące z polifta do przedlifta ( i odwrotnie)
Szybkie pytanie, ponieważ przeglądałem dział, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, a mam do wymiany zderzak [jaki?] i nie wiem czy ewentualnie zderzak od polifta będzie pasował do przed lifta? Czy mam się skupić na poszukiwaniu zderzaka przedliftowego?
- Od: 17 sty 2011, 20:11
- Posty: 31
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 6 GY 1,8 2004
Witajcie
Mam Mazde 6 gg przedlift hatchback i potrzebuje wiedziec czy boczki drzwi beda pasowalu do polifta hatchback
Mam Mazde 6 gg przedlift hatchback i potrzebuje wiedziec czy boczki drzwi beda pasowalu do polifta hatchback
-
wielkibrat
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
Mam do wymiany zderzak u siebie, wiem że poliftowy pasuje po lekkim modzie i potem otwór od haka jest przesunięty.
Wymyśliłem sobie, że kupie zderzak poliftowy i pas przedni aby pasowały otwory. Tylko pytanie czy poliftowy pas przedni (metalowe wzmocnienie zderzaka) pasuje montazowo w miejsce przedliftowego ? jak oglądałem zdjęcia zamienników to z nich za duzo nie wynika czy otwory i uchwyty są takie same.
Wymyśliłem sobie, że kupie zderzak poliftowy i pas przedni aby pasowały otwory. Tylko pytanie czy poliftowy pas przedni (metalowe wzmocnienie zderzaka) pasuje montazowo w miejsce przedliftowego ? jak oglądałem zdjęcia zamienników to z nich za duzo nie wynika czy otwory i uchwyty są takie same.
[color=#40FF40bieski[/color]powinien wiedziec cos więcej ,ale jeżeli z przedlifta można zrobić przód mps to już polift,a żeby tego dokonać to trzeba mieć pas przedni
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
No wlasnie pasa nie musisz miec jak wymieniasz tylko zderzak – scinaja wtedy dwa plastikowe "bolce" prowadzące i wszystko pasuje. Oprócz przesuniętego otworu na hak holowniczy.
Porównywałeś te dwa pasy
Dopisano piątek, 24 lipca 2015, 05:50:
Wczoraj trochę popatrzylem i większość sprzedaje pas od 02 do 07 tak jakby nie było poliftowego pasa ,a był jeden
Dopisano piątek, 24 lipca 2015, 05:50:
Wczoraj trochę popatrzylem i większość sprzedaje pas od 02 do 07 tak jakby nie było poliftowego pasa ,a był jeden
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Pas jest taki sam. Już to sprawdzałem bo zakładałem pas przedni od mps-a do przedlifta. Potrzebna tylko inna belkai chyba zamek... mie maialem klapy ty to sprawdzić. Generalnie cały pakiet mps da się założyć do 6, na pewno zderzaki i maskę bo juz takie 6 widzialem. Nakładek progowych za to jeszcze nie widziałem by ktoś zakładał i się do tego przymierzam. Napewno trzeba wymienić blotniki bo maja inne wytłoczenia na dole by nakładki się spasowały. Do przedlifta tylko troche wiecej gratow trzeba bo np belki tyl i przód choć na upartego i bez ich zmiany się da. Jestem w trakcie kompletowania gratów więc może kiedyś porobie zdjęcia i wrzucę na foru ale jeszcze daleka droga bo mam tylko jedna strone
Nie jestem pewien czy piszę w dobrym miejscu, ale nie znalazłem lepszego.
Chodzi mi o pompkę spryskiwaczy xenonów, które zgodnie z prawem unijnym i polskim muszą być zamontowane przy reflektorach tego typu. Czy w wersji poliftowej będzie działała pompka z wersji przedliftowej ? Niby wyglądają podobnie ale mają inne nr części. Przed liftem nr GJ6E-51811, a po lifcie GR1M-51811. Jestem zmuszony kupić nową pompkę do mojej M6 GG po lifcie, ponieważ stara przerdzewiała i zakończyła żywot.
Chodzi mi o pompkę spryskiwaczy xenonów, które zgodnie z prawem unijnym i polskim muszą być zamontowane przy reflektorach tego typu. Czy w wersji poliftowej będzie działała pompka z wersji przedliftowej ? Niby wyglądają podobnie ale mają inne nr części. Przed liftem nr GJ6E-51811, a po lifcie GR1M-51811. Jestem zmuszony kupić nową pompkę do mojej M6 GG po lifcie, ponieważ stara przerdzewiała i zakończyła żywot.
Ostatnio edytowano 19 sie 2015, 13:33 przez gpat, łącznie edytowano 1 raz
Z tego co rozumiem i pamiętam, to numer części to te 51811. Pierwsza część to numer generacji mazdy. Kiedyś była GE, GF, GJ teraz jakoś inaczej.
Jeśli pasuje mechanicznie i elektrycznie to powinna pasować. Lift w 2005 obejmował generalnie jak najmniej a nie jak najwięcej. Więc nie zmieniali w tym takich szczegółów.
Jeśli pasuje mechanicznie i elektrycznie to powinna pasować. Lift w 2005 obejmował generalnie jak najmniej a nie jak najwięcej. Więc nie zmieniali w tym takich szczegółów.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
gpat napisał(a):Nie jestem pewien czy piszę w dobrym miejscu, ale nie znalazłem lepszego.
Chodzi mi o pompkę spryskiwaczy xenonów, które zgodnie z prawem unijnym i polskim muszą być zamontowane przy reflektorach tego typu. Czy w wersji poliftowej będzie działała pompka z wersji przedliftowej ? Niby wyglądają podobnie ale mają inne nr części. Przed liftem nr GJ6E-51811, a po lifcie GR1M-51811. Jestem zmuszony kupić nową pompkę do mojej M6 GG po lifcie, ponieważ stara przerdzewiała i zakończyła żywot.
Niestety ale nie odpowiem na pytanie czy pompka z wersji przedliftowej pasuje do auta po lifcie dlatego , że sprzedawca na allegro przesłał mi pompkę do wersji po lifcie. Trochę była zardzewiała po oczyszczeniu i potraktowaniu farbą antykorozyjną została zamontowana w moim aucie i jak na razie działa bez zarzutu. Mogę jedynie przytoczyć opinię jednej z warszawskich ASO, że pompka z wersji przedliftowej nie pasuje do nowszej wersji samochodu.
Jedyny mój wniosek jest taki, że lepiej kupić używaną z gwarancją rozruchową za 30-50 zł, niż wydać 960 zł na zakup nowej w ASO. Warto nawet zaryzykować 50 zł na zakup starszej wersji, która optycznie niczym nie różni się od wersji nowszej, której dostępność na rynku jest o wiele mniejsza.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6