Bo tak jest... Model 2005, czyli modelowo, wyposażenie na 2005 rok, tak jest dla tych, które wyprodukowano w II połowie roku, tudzież w ostatnim kwartale – nie wiem jak to do końca jest... To tak jak kupujesz w salonie np. w 2009 roku tzw model 2010, czyli "nowość". Ale nie zmienia to faktu, że wszystko przypisane jest do rocznika 2004 (produkcja, rejestracja) i tego musisz się trzymać, a na pewno będą sie trzymać urzędasy z wydziału komunikacji, oni szczególnie, ja już ich znam z tej strony
Kiedyś miałem Omegę rocznik 1997 z VINu wychodził model 1998, nawet pierwsza rej. była z 01.1998 ale zarejestrować musiałem jako rocznik 1997, bo taka prawda była, że z taśmy zszedł w 1997, bodajże w listopadzie. Jedyną radochę miałem taką, że mając rocznik 1997 mogłem mówić, że to model 1998, a różnica była taka pomiędzy tymi rocznikami, że np model 1998 kupiony w 1997 miał już w standardzie klimatronik, 4 airbag-i i lampy soczewkowe... Może w tej "twojej" M6 jest coś czego nie było w 2004 a było już w tzw. modelach 2005...
Żeby było śmiesznie, z mojego obecnego nr VIN w M6, nie wydedukujesz który to rok, bo tam gdzie jest model znajduje się cyfra '0"...
Pytanie jeszcze jakie masz progi od wewnątrz i boczki, tam gdzie jest sterowanie szybami i ogólnie "łapka" drzwi... u mnie jest to w kolorze panela centralnego, czyli powiedzmy imitacja aluminium, z tym, że nie wiem czy to czasem jest (oprócz półskóry) kolejny element wyposażenia wersji Impression (w innych widziałem, że jest normalnie w kolorze czarnym, w zwykłym plastiku, także w tych co mają pełną skórę na siedziskach).
U mnie w książce jest tego rodzaju wpis
M6 K 2.0 MZR-CD HP SV ImpressionK– to zapewne kombi
2.0 MZR-CD– wiadomo (diesel)
HP– to zapewne HighPower, czyli 136 kucy
SV- no właśnie??? może szyberdach? Nie wiem, zgaduję...
Impression– wersja wyposażenia