Strona 4 z 6

PostNapisane: 18 mar 2008, 15:19
przez adventure
Już zamówiłem komplet (przód i tył) klocówi za 234$ i już jutro odbieram je z lotniska, więc w czwartek będę je zakładał i wtedy dam znać, jak się one sprawują.

PostNapisane: 18 mar 2008, 17:14
przez GILB
szybka przesyłka

PostNapisane: 18 mar 2008, 22:06
przez adventure
Znajomy jutro wraca i dlatego tak szybko.

PostNapisane: 18 mar 2008, 23:05
przez bull
Klocki do 3.0 v6 ( przynajmniej z roku 2004) idą takie same jak w europejskich wersjach oprócz 1,8. Sam niedawno wymieniałem przód i tył. Koszt to odpowiednio 160 zł za przód i 120 za tył, oczywiście zamienniki firmy TRW. Różnicy w sile chamowania nie zauważyłem, więc po co przepłacac. :]

PostNapisane: 19 mar 2008, 01:40
przez Pablo70
To mnie pocieszyles :)

PostNapisane: 20 mar 2008, 11:53
przez adventure
BULL masz rację, że klocki pasują od wersji europejskich, ale tylko do roczników przed 2006 rokiem. Dla modeli od 2006 roku klocki są już inne i komplet przód i tył kosztuje w serwisie okd 830 zł.

Właśnie wczoraj założyłem komplet klocków zakupionych w USA do mazdy z 2006 roku (kosztowały mnie 234$ + 50zł za fatygę dla klienta, który wracał ze stanów na święta i przywiózł mi je) i muszę powiedzieć, że nie widzę różnicy pomiędzy tymi, które były wcześniej w aucie, a tymi co ja kupiłem. Tym sposobem zaoszczędziłem prawie 300 zł.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników M6.

PostNapisane: 20 mar 2008, 22:36
przez GILB
FILTRY PASUJĄCA DO 3.0 V6

filtr oleju symbol OP533/1 – Filtrona kosztuje 15,75 PLN
filtr powietrza Knecht – Jaguar 2W939601AC, AJ82766 – 54 PLN
Filtron K1006A – 35 PLN filtr węglowy kabinowy – z małą przeróbką na długości

PostNapisane: 28 mar 2008, 00:55
przez Pablo70
Wymieniał ktoś może płyn i filtr do ASB?
Może ktoś wie jaki płyn i jaki filtr do Mazdy6 V6?

PostNapisane: 28 mar 2008, 08:15
przez GILB
do Twojej to nie wiem,
ja dzwoniłem do autotransmisji,
po numerze VIN dojdą co masz w skrzyni,

do swojej zalałem pełny syntetyk MOPAR ATF +4
filtra jeszcze nie wymieniałem

PostNapisane: 28 mar 2008, 11:23
przez Tom
GILB napisał(a):dzwoniłem do autotransmisji

do USA dzwoniles??
czy gdzie to sie dowiedziec?

PostNapisane: 28 mar 2008, 14:00
przez GILB

PostNapisane: 16 lip 2008, 20:42
przez iiyama
GILB napisał(a):FILTRY PASUJĄCA DO 3.0 V6

filtr oleju symbol OP533/1 – Filtrona kosztuje 15,75 PLN

zgadza się – pasuję , 24zł.

olej poszedł 5w-50 Mobil – narazie 4,5L, resztę będe kontrolował na tym badziewnym bagnecie, bo nie wiem dokładnie ile trzeba.

PostNapisane: 16 lip 2008, 21:59
przez Tom
iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l

jutro sprawdze bo mam na innym kompie te instrukcje

wiec dolej bo masz troszke malo

mi jak wymieniali to gosciu zalal 5,6 l i jest ok do dzisiaj a zrobilem jakies 8 tys od wymiany

PostNapisane: 16 lip 2008, 22:01
przez Pawnik
Tom napisał(a):iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l


a kto wymienia olej bez filtra?

PostNapisane: 16 lip 2008, 22:07
przez Tom
Pawnik nie wiem mi tez wydalo sie to debilne ale tak jest w instrukcji napisane

...

PostNapisane: 17 lip 2008, 16:03
przez Ralpheek
Pewnie chodzi po prostu o sytuację kiedy trzeba spuścić świeży olej, żeby dokonać jakiejś naprawy, która tego wymaga np po przejechanych paruset kilometrach.. zreszta co tu duzo mówić: amerykanie i goraca herbata w McDonaldzie.. kazda sytuację musza przewidziec w szczegółowej, encyklopedycznej instrukcji..

PostNapisane: 14 sie 2008, 15:43
przez iiyama
Tom napisał(a):iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l

jutro sprawdze bo mam na innym kompie te instrukcje

wiec dolej bo masz troszke malo

mi jak wymieniali to gosciu zalal 5,6 l i jest ok do dzisiaj a zrobilem jakies 8 tys od wymiany


poszło ok.5,5L jest OK!

Wie może ktoś gdzie dokładnie znajduje się EGR?

filtr paliwa do v6

PostNapisane: 14 sie 2008, 17:33
przez Ralpheek
.. a jak jest z wymianą i ewentualną dostępnością filtra paliwa do M6 3.0 v6? Ktoś już zmieniał może, bo wyczytałem coś takiego:

"There are two fuel filters. The first is a large material sock filter attached to one part of the fuel pump. The second is a disc filter on the bottom of the fuel pump.

Neither can be replaced without removing the fuel pump from the gas tank.

This isn't for the 6 exactly, but gives you an idea of what's involved.
http://www.contour.org/mods/mods.php?s= ... splayid=39 "

tutaj: http://forum.mazda6club.com/index.php?s ... try1157130

Nie ma nic w komorze silinika tylko bezpośrednio przy pompie w baku? Wymienia sie to w ogóle kiedykolwiek? Nie mamy za dobrej jakości paliw u nas jakby nie było..

PostNapisane: 14 sie 2008, 17:41
przez Ralpheek
do tribute 3.0 v6 znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item418536893_fil ... mazda.html
nawet pasowałoby, ze to motorcraft i z usa..
cena też by pasowała.. :)

PostNapisane: 19 sie 2008, 18:12
przez tomekw112
Witam wszystkich
Nie wiem czy w dobrym miejscu pytam ale....
Stałem się posiadaczem 3,0 więc na razie mam proste pytanie o domykanie szyb , jak to sprawdzić czy jest – znalazłem do tej pory tylko tz. przewietrzanie – czyli szyby otwierają się z pilota ale w drugą stronę nie umiem :(
dzięki za wszelkie.................



pozdrawiam