Części, które pasują z wersji europejskich do US spec.
Witam
Miałem wcześniej problem na forum z znalezieniem informacji które części z wersji europejskiej podejdą pod amerykańska wersje MAZDY 6 3.0 l V6 , teraz gdy juz sam znalazłem metodą prób i błędów co pasuje chce z tym podzielić sie z wami. Jeżeli cos też wymienialiście u siebie i podpasywało z wersji EU to podzielcie sie z resztą bo widzę ze coraz wiecej jest nas juz na drogach
A wiec tak:
-wymieniałem komplet wahaczy przednich po lewej stronie i bez problemu podchodzą z wersji UE
– przegub wersji UE tez podchodzi do naszych aut ale tylko z wersji 2.0l benzyna
– drążek kierowniczy jak reszta również pasuje
– klocki hamulcowe podchodzą natomiast z EU 2.3l benzyny.
Jak na razie reszty nie wymieniałem i mam nadzieje ze nie bede musial ale podzielcie sie swoimi doświadczeniami odnośnie wymian części, zawsze można zaoszczędzić spora kase kupując w europie
Edit by Tom:
Poprawiłem temat, a jak znajdę temat podobny który był wcześniej poruszany to połączę.
Miałem wcześniej problem na forum z znalezieniem informacji które części z wersji europejskiej podejdą pod amerykańska wersje MAZDY 6 3.0 l V6 , teraz gdy juz sam znalazłem metodą prób i błędów co pasuje chce z tym podzielić sie z wami. Jeżeli cos też wymienialiście u siebie i podpasywało z wersji EU to podzielcie sie z resztą bo widzę ze coraz wiecej jest nas juz na drogach
A wiec tak:
-wymieniałem komplet wahaczy przednich po lewej stronie i bez problemu podchodzą z wersji UE
– przegub wersji UE tez podchodzi do naszych aut ale tylko z wersji 2.0l benzyna
– drążek kierowniczy jak reszta również pasuje
– klocki hamulcowe podchodzą natomiast z EU 2.3l benzyny.
Jak na razie reszty nie wymieniałem i mam nadzieje ze nie bede musial ale podzielcie sie swoimi doświadczeniami odnośnie wymian części, zawsze można zaoszczędzić spora kase kupując w europie
Edit by Tom:
Poprawiłem temat, a jak znajdę temat podobny który był wcześniej poruszany to połączę.
- Od: 19 lip 2009, 22:59
- Posty: 33
- Skąd: Legnica
- Auto: MAZDA 6 3.0 V6
Któryś z naszych kolegów zaproponował utworzenie jednego działu poświęconego wyłącznie M6 3.0 V6 z USA.
Nie było by to takie głupie bo ciężko dopasować części, a jak już dopasujesz to przydało by się to umieszczać.
Jedyne co na razie udało mi się dopasować to filtr kabinowy. Oryginał w ASO jakieś 210-220 zł, a z zamienników podpasują filtry z Laguny II.
Wstawiłem z wkładem węglowym za 85 zł – i to nie Filtrona tylko jakiejś innej Japońskiej firmy. Psuje idealnie bez żadnych przeróbek.
Nie było by to takie głupie bo ciężko dopasować części, a jak już dopasujesz to przydało by się to umieszczać.
Jedyne co na razie udało mi się dopasować to filtr kabinowy. Oryginał w ASO jakieś 210-220 zł, a z zamienników podpasują filtry z Laguny II.
Wstawiłem z wkładem węglowym za 85 zł – i to nie Filtrona tylko jakiejś innej Japońskiej firmy. Psuje idealnie bez żadnych przeróbek.
no trzeba by wziąć pod uwage to ze te częsci troche sie róznia w zaleznosci od rocznika ale jak najbardziej popieram koncepcje Arka aby utworzyc dział w którym userzy silników 3,0 V6 mogli by dzielić sie informacjami tym bardziej ze admin tego forum tez posiada takie autko
Jutro ogarne co juz kupowałem i dam info
Jutro ogarne co juz kupowałem i dam info
-
Grucha
Nie mam już pudełka po nim. Sprzedawca powiedział, że jak następnym razem przyjade to mam mówić, że od Laguny II – to w każdym sklepie będą wiedzieli po numerze katalogowym. 3 min roboty żeby go wymienić. Możesz nawet pod sklepem. Miałem gdzieś udartą kartkę z numerem filtra, ale człowiek o wszystkim nie pamięta i gdzies ją posiałem. Jutro na spokojnie sprawdzę bo może w aucie mam.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Arek_78 mozesz opisac jak wymieniłeś ten filter kabinowy
Mam też pytanie co do Świec jakie zamienniki zastosowaliscie Widze ze lukasgr zastosował orginalne ale wywalił na nie 880 zł albo cos zle przeczytałem na tym wykazie macie jakies sprawdzone zamienniki pod moja zagazowana V6??
Mam też pytanie co do Świec jakie zamienniki zastosowaliscie Widze ze lukasgr zastosował orginalne ale wywalił na nie 880 zł albo cos zle przeczytałem na tym wykazie macie jakies sprawdzone zamienniki pod moja zagazowana V6??
- Od: 19 lip 2009, 22:59
- Posty: 33
- Skąd: Legnica
- Auto: MAZDA 6 3.0 V6
wanbart napisał(a):mozesz opisac jak wymieniłeś ten filter kabinowy pytajnik
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=80
masz tu ze zdjęciami
pozdrawiam
- Od: 14 maja 2008, 18:43
- Posty: 30
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 6S 3,0 V6 '07 manual
http://www.allegro.pl/item713296464_fil ... glowy.html znalazłem ten filr Arek_78 mówisz ze podejdzie pod nasze auta
- Od: 19 lip 2009, 22:59
- Posty: 33
- Skąd: Legnica
- Auto: MAZDA 6 3.0 V6
wanbart napisał(a):Arek_78 mozesz opisac jak wymieniłeś ten filter kabinowy
Mam też pytanie co do Świec jakie zamienniki zastosowaliscie Widze ze lukasgr zastosował orginalne ale wywalił na nie 880 zł albo cos zle przeczytałem na tym wykazie macie jakies sprawdzone zamienniki pod moja zagazowana V6??
Odpowiem za Lukasza
chyba taka paczka byla ? juz nie pamietam
2 Filtry Powietrza WIX ( Wyzsza Polka )
2 Filtry Kabinowe WIX ( Wyzsza Polka )
Klocki Przod/TYL – Raybestos ( Solidne Premium Klocki )
Swiece – Org x6 ( Mazda/Motorocraft )
Wysylka – ( Kurier/Lotnicza ale troche sie ociagali )
kosztowaly go 887zl ...
A nie tylko swiece .... Ja mu wyslalem ta paczke ... z Kan.
Jako ciekawostke powiem ze orginalne Swiece V6 to Motorcraft nie NGK jak w reszcie Mazd
Tak właśnie jak piszę Kris -cała paczka 887, a świece wcześniej miałem V line NGK numer 31 – PTR5D10- musiałem zmienić na szybko przed zagazowaniem i takie mi się udało dostać od ręki- nie odczuwam żadnej różnicy po założeniu oryginalnych ale wolałem kupić oryginały -zresztą te NGKi nie były platynowe to i tak bym musiał często zmieniać, chociaz po wyjęciu wygladały jak nowe
Części od Krisa bardzo fajnej jakości i co najważniejsze nie trzeba nic rzeźbić, jak przy np filtrze powietrza z knechta którego od razu wywaliłem jak przyszedł ten WIXa
Części od Krisa bardzo fajnej jakości i co najważniejsze nie trzeba nic rzeźbić, jak przy np filtrze powietrza z knechta którego od razu wywaliłem jak przyszedł ten WIXa
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
wanbart – jesteś koło mnie, jak znajdziesz chwile to podjedź do Lubina lub do Chojnowa gdzie pracuje to Ci pokażę i wymienimy. Z opisywaniem jest kiepsko bo można coś spiepszyć jak za mocno nagniesz.
Laguna II z 2004 r. 2.2 TDCI ma identycznych wymiarów "schowek" na filtr kabinowy jak M6. Więc jeżeli macie w specyfikacji podane że pasuje do Laguny II to do naszych M6 też podejdzie.
Laguna II z 2004 r. 2.2 TDCI ma identycznych wymiarów "schowek" na filtr kabinowy jak M6. Więc jeżeli macie w specyfikacji podane że pasuje do Laguny II to do naszych M6 też podejdzie.
To bardziej elektrody jak świece. Ktoś wie co ile km się je powinno wymienić? Jakaś informacja z serwisu?
I jedno co zauważyłem na tym forum – każdy chce poprawiać fabrykę. Dokładać filtry, zmieniać wszystko na długo przed zalecaną zmianą. Albo jesteśmy bardziej wykształceni niż ta banda japońców, których auta uważane są za jedne z najmniej awaryjnych albo przerastają nas nasze własne ambicje i wyobraźnia.
Skoro producent zaleca serwisowanie co xx km to po jakiego diabła robić to wcześniej jeżeli z autem jest wszystko ok i części sprawne. Nie poprawiajmy za dużo bo okaże się że wyjdzie Polska wersja M6.
I jedno co zauważyłem na tym forum – każdy chce poprawiać fabrykę. Dokładać filtry, zmieniać wszystko na długo przed zalecaną zmianą. Albo jesteśmy bardziej wykształceni niż ta banda japońców, których auta uważane są za jedne z najmniej awaryjnych albo przerastają nas nasze własne ambicje i wyobraźnia.
Skoro producent zaleca serwisowanie co xx km to po jakiego diabła robić to wcześniej jeżeli z autem jest wszystko ok i części sprawne. Nie poprawiajmy za dużo bo okaże się że wyjdzie Polska wersja M6.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6