krzychun napisał(a):przem napisał(a):że HBC na ciemnej leśnej drodze wyłączył mi nagle światła drogowe na mijania.
A nie dlatego, że skręciłeś mocniej kierownicą lub zmniejszyłeś prędkość poniżej minimalnej? A zastępczy masz podobny, żeby zobaczyć ja te systemy działają????
Dostałem dziś CX60. Wielki czołg
Ale jadę na delegację i za długo nim się nie pobawię. Nie mniej już widzę, że ostrzeżenie o nietrzymaniu kierownicy, czy wykrywanie fotelika – działa. Martwe pole też nie pokazuje głupot. Przy okazji sprawdzę inne.
Co do HBC, to prosta, leśna, nieoświetlona droga. I nagle myk zgasło. Mam wrażenie, że jak wykrył odblaski na poboczu, to też kilka razy wyłączył.
Dopisano 20 paź 2023, 10:58:dine napisał(a):przem napisał(a):Ciężko nagrać, że HBC na ciemnej leśnej drodze wyłączył mi nagle światła drogowe na mijania. Albo, że ALH robi dyskotekę na poboczu, że nie wiadomo co się dzieje. Egzemplarz, który zebrał wszystkie możliwe awarie na klatę
Tak, zgadzam się. Drogowe znikają poniżej pewnej prędkości. Co masz na myśli przez "dyskotekę". Spróbuj to nagrać i wrzuć nam tutaj. Ja do świateł nie ma na serio żadnych zastrzeżeń.
Do nie będzie takie łatwe. Po pierwsze trzeba udać się za miasto
Co oczywiści jest przyjemne. Ale jechać i nagrywać nie bardzo mam jak. Musze pomyśleć o jakimś statywie/uchwycie do telefonu.
Natomiast samo "zjawisko dyskoteki" objawia się tym, że (wg mnie) matryce na światłach się zamykają i otwierają co chwila. Jak byście mieli żarówkę, która za chwilę ma się przepalić, albo świetlówkę z uszkodzonym starterem – miga. W tym przypadku ta sama prosta nieoświetlona leśna droga. Prędkość ~70km/h. O ile z przodu OK, to na poboczu, które powinno być doświetlone – raz świeci, raz zmniejsza pole światła. I tak kilka razy w przypadkowym momentach. Droga kilka km w ciemności w lesie.