ravo napisał(a):ile takich jest w Polsce
W Polsce nie wiem, ale w mojej wsi 3 sztuki są
W Outlaw rozumiem, że nie ma żadnych restrykcji i może jechać Tico vs. SLR lub Magnum 560 vs R1??
Czy diesle nie-Mazdy startują w Outlaw czy w Kamikaze?
www.mazdaspeed.pl
ravo napisał(a):ile takich jest w Polsce
Borys napisał(a):Silnik Millera z kompresorem ląduje w klasie (2.3-3)
Ale nie ma takiej klasy...
I żeby ponarzekać, to klasa <1800 jest ustawiona dla NC 1.8 bo one mają 1798ccm
Globy napisał(a):CX-7 ląduje w klasie 2.3-3.0, pod maską siedzi wolnossąca V-szóstką o pojemności 3,5 lub 3,7 litra.Borys napisał(a):Silnik Millera z kompresorem ląduje w klasie (2.3-3)
Ale nie ma takiej klasy...
I żeby ponarzekać, to klasa <1800 jest ustawiona dla NC 1.8 bo one mają 1798ccm
NB BP ma silnik o pojemności 1840 ccm.
Borys napisał(a):1.8 MZR miałem na myśli, które jest w MX-5/M6/M5 i ma właśnie 1798ccm
ravo napisał(a):ja tylko przypominam, że to nie wątek do luźnych pogawędek i doceńcie to, że wątek jest otwarty a jak tego nie potraficie to mogę go zamknąć. Chcemy dyskusji, chcemy wspólnie rozmawiać wykażmy się czymś mądrym bo inaczej to wszystko się nie uda
Falcon napisał(a):szkoda że outlaw nie jest chociaż podzielona na diesel i benz... ciężko wystartować będzie z wariatami ponad 250 hp
mariusz_sti napisał(a):Czyli mogę wystartować rowerem w klasie Outlaw?
Pit napisał(a):Falcon napisał(a):szkoda że outlaw nie jest chociaż podzielona na diesel i benz... ciężko wystartować będzie z wariatami ponad 250 hp
Ale to jest klub Mazdy. Zapewniam Cię, że to, jaki przeciwnik jedzie na torze obok, totalnie nie ma wpływu na Twój czas przejazdu
(...)
Podział jest jakimś tam kompromisem. Jest parę merytorycznych niedociągnięć i zawiłości a samych klas jest za dużo, ale największą jego zaletą jest fakt, że wogóle jest
Falcon napisał(a):że to mazdaspeed to outlaw i tak jest for fun:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości