Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu
Obowiązujący podział na klasy sportowe:
Outlaw – samochody innych, niż Mazda* marek (konkurs nienagradzany)
Kamikaze – samochody marki Mazda* z silnikami Diesla
Ronin – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej do 1800 ccm
Bushi – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej od 1801 ccm do 2200 ccm
Samurai – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej od 2201 ccm
Shogun – samochody marki Mazda* wyposażone w doładowane silniki benzynowe
Silniki Wankla – pojemności są mnożone razy dwa, nitro przenosi o klasę wyżej. Silnik z obiegiem Millera z kompresorem startuje w klasie "Samurai". Auto przypisane jest do kierowcy, punkty zdobyty innymi autami nie dodają się do ogólnej punktacji zawodnika.
(*a także: Autozam, Efini, Eunos i inne wyprodukowane przez Mazda Motor Corporation i jej poprzedników)
Mam nadzieję, że uda nam się rozegrać minimum 3 fazy pucharu.
Klasy ustalone z zarządem.
Klasy są oficjalnymi klasami naszego klubu i nie ulegną już zmianie.
Głównodowodzącymi całego cyklu jest Pit z Fivem.
updated by Pit
ravo napisał(a):Kamikaze ( Wszystkie diesle )
mistrz
Borys napisał(a):A CX-9 to wolnossaki? Bo jeśli tak, to poszerzcie ostatnią klasę, bo jeszcze ktoś nas zaskoczy i przyjedzie kiedyś takim smokiem
Ten sam silnik jest w GH A-spec. Ale one wszystkie są na dotarciu i nikt nie będzie takimi jeździł w ćwiartce
Edit – Piszemy o silniku 3,7
Ostatnio edytowano 12 mar 2010, 01:32 przez MazDarek, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam,
Darek
Darek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość