DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)
10km na seryjnym wolnossaku to sporo. Ciekawe ile da się uskrobać na aftermarketowym kolektorze. Cosworth zrobił takie i sprzedaje je za 1400$.
http://www.theboombopshop.com/Cosworth- ... kk3240.htm
I całe szczęście że rynek nie znosi próżni, bo chińczycy go skopiowali, i sprzedają 10 razy taniej, za okolice 130-140$
Duży plus jest taki, że kolektory mają zostawione spore zapasy, i można uskrobać kanały do danego setupu i założeń. Jakbym miał BL DISI to bym się nawet nie zastanawiał.
Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.
http://www.theboombopshop.com/Cosworth- ... kk3240.htm
I całe szczęście że rynek nie znosi próżni, bo chińczycy go skopiowali, i sprzedają 10 razy taniej, za okolice 130-140$
Duży plus jest taki, że kolektory mają zostawione spore zapasy, i można uskrobać kanały do danego setupu i założeń. Jakbym miał BL DISI to bym się nawet nie zastanawiał.
Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień napisał(a):Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.
Bo najwyraźniej nie znalazłem wszystkich map odcinki i po prostu miał mnie gdzieś Mam nadzieję że przy kolejnym już pójdzie wyżej
Mazda 2 DJ 1.5 90KM SkyActiv
Zmierzone seryjne parametry:
Parametry po modyfikacji:
Zmierzone seryjne parametry:
Parametry po modyfikacji:
Nowość w ofercie – SkyActiv 2.5 Turbo
Zmierzone parametry seryjne 252KM 427Nm
Parametry po modyfikacji elektronicznej 300KM 471Nm
Zmierzone parametry seryjne 252KM 427Nm
Parametry po modyfikacji elektronicznej 300KM 471Nm
stryjq napisał(a):Hej Czy jesteśmy coś w stanie zrobić z Mazda 3 skyactive-g 122KM z 2019? Męczący jest ten brak mocy przy wyższych obrotach.
Hej, musimy się umówić żeby sprawdzić. Do stycznia nie było takiej możliwości.
W ofercie pojawił się "Stage 2" do Mazdy 3 BM/BN, 6 GJ/GL oraz MX-5 z silnikami 2.0. "Stage 2" obejmuje kolektor wydechowy oraz strojenie.
3ka:
Seryjna moc zmierzona: 168KM 209Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 174KM 221Nm
Moc po modyfikacji ECU: 194KM 230Nm
MX-5:
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 175KM 228Nm
Moc po modyfikacji ECU: 191KM 239Nm
oraz "Stage 3" do MX-5
W skład modyfikacji Stage 3 wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1 wchodzący również w skład Stage 2
– wałki dolotowy oraz wydechowy o zmienionych krzywkach
– remap ECU wykonywany na hamowni
Wynik końcowy uzyskany w wyniku tej modyfikacji 213KM i 248Nm
Wykres porównawczy Stage 2 vs Stage 3 na tym samym aucie
3ka:
Seryjna moc zmierzona: 168KM 209Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 174KM 221Nm
Moc po modyfikacji ECU: 194KM 230Nm
MX-5:
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 175KM 228Nm
Moc po modyfikacji ECU: 191KM 239Nm
oraz "Stage 3" do MX-5
W skład modyfikacji Stage 3 wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1 wchodzący również w skład Stage 2
– wałki dolotowy oraz wydechowy o zmienionych krzywkach
– remap ECU wykonywany na hamowni
Wynik końcowy uzyskany w wyniku tej modyfikacji 213KM i 248Nm
Wykres porównawczy Stage 2 vs Stage 3 na tym samym aucie
Ostatnio edytowano 18 lis 2020, 11:11 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień napisał(a):Chyba najwyższy czas zostawić kaela w spokoju i przesiąść się w XXI wiek
Nie poddawaj się, przecież da rade KL zrobić na 200 KM
Płomień napisał(a):10km na seryjnym wolnossaku to sporo. Ciekawe ile da się uskrobać na aftermarketowym kolektorze. Cosworth zrobił takie i sprzedaje je za 1400$.
http://www.theboombopshop.com/Cosworth- ... kk3240.htm
I całe szczęście że rynek nie znosi próżni, bo chińczycy go skopiowali, i sprzedają 10 razy taniej, za okolice 130-140$
Duży plus jest taki, że kolektory mają zostawione spore zapasy, i można uskrobać kanały do danego setupu i założeń. Jakbym miał BL DISI to bym się nawet nie zastanawiał.
Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.
- Od: 23 kwi 2014, 20:41
- Posty: 8
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 3 mps
2011
2.3
W ofercie pojawił się "Stage 2" dla samochodów Mazda 6 GJ/GL 2.5 192KM
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Seryjna moc według danych producenta: 192KM 256Nm
Seryjna moc zmierzona: 201KM 268Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 215KM 282Nm
Moc po modyfikacji ECU: 225KM 290Nm
Modyfikacja na paliwie 95.
W skład modyfikacji wchodzą:
– customowy kolektor wydechowy 4-1
– remap ECU wykonywany na hamowni
Seryjna moc według danych producenta: 192KM 256Nm
Seryjna moc zmierzona: 201KM 268Nm
Moc zmierzona po montażu kolektora wydechowego (ECU seryjne): 215KM 282Nm
Moc po modyfikacji ECU: 225KM 290Nm
Modyfikacja na paliwie 95.
A co z Sky-G 150KM w BP? Próbowaliście już coś kiedyś?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
czik3n napisał(a):Jest już jakaś opcja na 3 BP skyactive G 122KM ?
jest, zapraszam
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 6#p3459666
TheMonster napisał(a):A co z Sky-G 150KM w BP? Próbowaliście już coś kiedyś?
nie próbowaliśmy ale wczorajsze doświadczenia z wersją 122 pozwalają mieć nadzieję na jakieś 20KM w wersji 150. Ale to się dopiero okaże po podjęciu takiej próby.
kolejne BP, seria 136KM 231Nm, po odblokowaniu 150KM, po pełnej modyfikacji 178KM 241Nm
Dopisano 08 sty 2022 8:48:
Na śmierć zapomniałem o 3ce 1.5
Dopisano 08 sty 2022 8:48:
Na śmierć zapomniałem o 3ce 1.5
Czas na najsłabszego SkyActiv-G w gamie Silniczek benzynowy o pojemności 1.5 litra w wersji 75KM z pojedynczym VVT. Montowany w 2-jeczce, takiej wersji jeszcze nie było, do tej pory trafiały się same wersje mocniejsze z podwójnym VVT. Jak widać słabszy wcale nie znaczy gorszy
Zmierzone parametry seryjne: 95KM 162Nm
Parametry uzyskane po modyfikacji: 128KM 165Nm
Myślę, że auto po modzie złapało tzw drugi oddech kaczuchy, szczególnie przy deklarowanej wadze poniżej 1 tony
I jeszcze dwie BP, najmocniejsza do tej pory – po modyfikacji 180KM i 238Nm
I pierwszy automat:
Zmierzone parametry seryjne: 95KM 162Nm
Parametry uzyskane po modyfikacji: 128KM 165Nm
Myślę, że auto po modzie złapało tzw drugi oddech kaczuchy, szczególnie przy deklarowanej wadze poniżej 1 tony
I jeszcze dwie BP, najmocniejsza do tej pory – po modyfikacji 180KM i 238Nm
I pierwszy automat:
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość