Czateria...cd
Neonixos666 napisał(a):Co myślicie o tym ogłoszeniu?
Jeżeli już się decydujesz na auta z tego segmentu, to ja bardzo polecam fotele w drugim rzędzie zamiast kanapy. Nie wiem czy Zafira to miała, ale znajdziesz to na pewno w Scenicu, Citroenie, Pugach. Mega wygodne przy fotelikach, przewożenia dużego bagażu (złożenie lub całkowite wyciągnięcie dowolnego fotela) czy nawet podczas podróży z innymi osobami, bo każdy sobie ustawia fotel jak chce.
Nie ukrywajmy. Za dużo frajdy jazda takim autem nie daje. Jak już musisz takie mieć, to niech będzie max wygodne i praktyczne. Gdyby nie to, że mnie czas naglił i podaż była kiepska, to bym szukał jeszcze bardziej dopasionego Scenica.
nemi napisał(a):Niby jeszcze takim starym dziadem nie jestem i bym wolał coś fajnego niż toyotę, ale jak mnie te cyferki i obrazki kręcą! Tylko dlatego bym mógł takim paskudztwem jeździć.
Niestety jeśli kręcą Cię cyferki to fajniejsze hybrydy odpadają – nie są tak dopasione pod tym względem jak Prius
Bartek1986 napisał(a):Jak się śpieszyłem po mieście tym hybrydowym padłem to miałem średnie 17 litrów
Moje hybryda jest chyba zepsuta – póki co uzyskałem ma maksa średnie 9.6l/100km po mieście
Bartek1986 napisał(a):<list>
Zimo napier#@laj
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na wszstko co zawsze. Czy jeździ prosto, hamuje, nie szarpie.
Nie kojarzę jakiś większych wad tego aut. Jeśli 2.0 dCi to może dmuchać trochę oleju z odmy w obudowę filtra. Warto zerknąć jak to tam w wygląda. ja wyjąłem dolot,IC, wypłukałem, założyłem zbiorniczek na olej i tak ,ś migałem. Nic szczególnego. Nie było tego za dużo.
Ja miałem przedliftową wersję – bez DPF/FAP. Miałem problem z palącymi się żarówkami świateł dziennych. Pomogło wymiana na LED w metalowej obudowę. Po lifcie problem chyba już nie występował.
Sprzęgło działało dobrze, skrzynia nieszczególna, ale nie narzekałem. Nie gniła, nie rdzewiała. Ograniczniki drzwi pękają, co powoduje ze przy otwieraniu drzwi szeroko słychać charakterystyczny "strzał". Drobne problemy z elektryką czujników parkowania – ale koleś mi w tyłek wjechał delikatnie i pękła mi obudowa czujnika. Jak dostawał sie wilgoć to potrafił zapiszczeć.
Nie kojarzę jakiś większych wad tego aut. Jeśli 2.0 dCi to może dmuchać trochę oleju z odmy w obudowę filtra. Warto zerknąć jak to tam w wygląda. ja wyjąłem dolot,IC, wypłukałem, założyłem zbiorniczek na olej i tak ,ś migałem. Nic szczególnego. Nie było tego za dużo.
Ja miałem przedliftową wersję – bez DPF/FAP. Miałem problem z palącymi się żarówkami świateł dziennych. Pomogło wymiana na LED w metalowej obudowę. Po lifcie problem chyba już nie występował.
Sprzęgło działało dobrze, skrzynia nieszczególna, ale nie narzekałem. Nie gniła, nie rdzewiała. Ograniczniki drzwi pękają, co powoduje ze przy otwieraniu drzwi szeroko słychać charakterystyczny "strzał". Drobne problemy z elektryką czujników parkowania – ale koleś mi w tyłek wjechał delikatnie i pękła mi obudowa czujnika. Jak dostawał sie wilgoć to potrafił zapiszczeć.
..::Born To Rise Hell::..
Krzemol1994 napisał(a):Odkładam temat rwd
Ja na pewno przy zmianie będę szukał klocka z AWD.
Zwykły prowadzi się świetnie a tamte to jak po szynach jadą. Kiedyś widziałem jak się gość bawił Voyagerem AWD na błocie. Mocno zaskakujący widok
Czytałem właśnie, że delikatne zapocenia to norma. o strzelających drzwiach także. Sam jednak chyba nie jestem w stanie ocenić takiego auta, więc jak zobaczę na własne oczy i nic nie wzbudzi moich podejrzeń, to wstawię na przed zakupowy.
Kurcze przejechałem się dzisiaj nysą S13 z zaspawanym dyfrem i nagle jestem królem driftu. Niespodziewałem się, że to aż tyle daje do pewności w poślizgu i w końcu dokładnie wiesz jak auto zachowa się jak klepniesz sprzęgło, bo jak to jeszcze na wiskozie latało to była loteria.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Problem z otwartym dyfrem w NC jest taki, że ma dłuższe przełożenie. Poza tym ja nie do driftu mam tego NCka tylko orania kolegów w mocniejszych furach na trackdayach . Ale fajnie wiedzieć, że to nie wyłącznie mój brak skilla mi na rondzie psikusa czasem zrobi.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
PeKa napisał(a):Loockas, Johny, wy lalki mieliście. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oględzinach?
Johny wyczerpał temat. Generalnie to auto nie ma jakiś specyficznych przypadłości, sprawdzasz jak każde inne. Ewentualnie mając interfejs CLIP można sprawdzić kiedy i czy poprawnie się FAP wypalił, ile było wypaleń od początku, ile udanych, ile nieudanych itd. Jak pojedziesz do ASO, to ci sprawdzą takie rzeczy – ale... po chipsie mi się te informacje wyzerowały
Bimbak napisał(a):Kurcze przejechałem się dzisiaj nysą S13 z zaspawanym dyfrem
Ja kiedyś e36 coupe jeździłem z zaspawanym dyfrem. Faktycznie wydaje się, że umie się jeździć jak w NFS Oczywiście mi się tylko wydawało Kilka zakrętów z rzędu to potwierdziły, ale moje doświadczenie z RWD jest żadne.
Ale na codzień to się chyba nie nadaje
Bimbak napisał(a):na wiskozie latało to była loteria.
A mi nie wierzył jak mówiłem, że wisko może momentami nie skleić
A może by tak zaspawać dyfer w Smarku siory?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
loockas napisał(a):Johny wyczerpał temat. Generalnie to auto nie ma jakiś specyficznych przypadłości, sprawdzasz jak każde inne. Ewentualnie mając interfejs CLIP można sprawdzić kiedy i czy poprawnie się FAP wypalił, ile było wypaleń od początku, ile udanych, ile nieudanych itd. Jak pojedziesz do ASO, to ci sprawdzą takie rzeczy – ale... po chipsie mi się te informacje wyzerowały
I chyba ASO to będzie najrozsądniejsze rozwiązanie, tym bardziej, że nie jest to jakiś ogromny koszt (270pln). Dziś z tego ogłoszenia rzuciła mi się w oczy jedna rzecz. Uszczelka lewych tylnych drzwi jakaś taka powyginana.
nemi napisał(a): jechałem dziś priusem
nemi napisał(a):jak mnie te cyferki i obrazki kręcą! Tylko dlatego bym mógł takim paskudztwem jeździć.
Jeszcze parę tygodni i się w końcu zdecydujesz
Wcale nie trzeba być starym dziadem żeby tym jeździć!
Wystarczy być młodym dziadem...
Zimno się zrobiło, spalanie wzrosło o dwie setki
Zaczął palić jak smok
A co do spalania 17/100 jak ktoś tam wspomniał. To trzeba być wybitnie uzdolnionym ,żeby wykręcić taki wynik priusiną czy tam inna hybrydą.
Uszczelka na drzwiach pofałdowana. Z zewnątrz też. I pomarańczka na słupku wewnętrznym (ale to na innym zdjęciu w ogłoszeniu). Ale może zaczynam się czepiać
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości