Czateria... 2021
każdy właściciel NA MX% powie że auto jedzie – a nie jedzie – takie wrażenia ze spartańskiej motoryzacji
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
szkodnik_byd napisał(a):każdy właściciel NA MX% powie że auto jedzie – a nie jedzie – takie wrażenia ze spartańskiej motoryzacji
No to też prawda. Każde MX-5 jakim jechałem wydawało mi się szybsze niż jest faktycznie. Dlatego w NA/NB uważam że nie ma co się napalać na 1.8, bo 1.6 daje już sporo frajdy.
marek napisał(a):dziś byś wsiadł i stwierdził, że nie jedzie (wersja 170km miała 8,5s do setki)
Ah moja pierwsza fura... 626 Coupe 2.2i... ale to szło! Wtedy....
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
loockas napisał(a):No to też prawda. Każde MX-5 jakim jechałem wydawało mi się szybsze niż jest faktycznie. Dlatego w NA/NB uważam że nie ma co się napalać na 1.8, bo 1.6 daje już sporo frajdy
Im niżej siedzisz tym lepsza frajda, gaz w podłodze a gęś w szczypie mój syn za rok n prawko, w fajne auta celuje tyle ze dosc mocne, wolałnym żeby startował od dobrych "wrażeń" ale co ja moge teraz jezdzi derbi senda kuzwa 50tka a swoje jedzie, nie to co kiedyś komarek
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 271 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Ja nie chce więcej mocy w Renacie ale za to przydało by się sztywniejsze zawieszenie i bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Dlatego za niedługo wpadną nowe amory i sprężyny na tył
nemi napisał(a):Z mocą to jest straszne – zawsze przydałoby się więcej po pewnym czasie
W sumie w Alfie te 240KM mi wystarczyło choć jak się przesiadłem po trasie w GS450h to faktycznie było wrażenie "nie jedzie, coś się zepsuło"
Beny napisał(a):I jedyne co się zmieni to stan konta
zmieni się na pewno bo pękła mi sprężyna z lewej strony a poza tym 235 tyś dla amortyzatorów to pewnie też już dość. Mam nadzieję że trochę się usztywni tył i nie będzie tak łodziowato.
Zmieniłem z tyłu przy 230tys i nie widzę żeby coś się zmieniło. Na stacji wypluły taka sama sprawność jak stare 14letnie. Zastanawiam sie właśnie czy zmieniać przód.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):Zmieniłem z tyłu przy 230tys i nie widzę żeby coś się zmieniło. Na stacji wypluły taka sama sprawność jak stare 14letnie. Zastanawiam sie właśnie czy zmieniać przód.
Ja czuje przy pełnym obciążeniu bujanie od jakiegoś czasu, sprężyny i tak muszę zmienić więc za jednym postawieniem zrobię też amory.
Neonixos666 napisał(a):Beny napisał(a):Zmieniłem z tyłu przy 230tys i nie widzę żeby coś się zmieniło. Na stacji wypluły taka sama sprawność jak stare 14letnie. Zastanawiam sie właśnie czy zmieniać przód.
Ja czuje przy pełnym obciążeniu bujanie od jakiegoś czasu, sprężyny i tak muszę zmienić więc za jednym postawieniem zrobię też amory.
wymieniaj, nie oglądaj się – tu już nie chodzi o te 137zł za oryginalny kpl tył – ważne jest bezpieczeństwo
Dopisano 05 maja 2022 23:26:
Wymieniłem dzisiaj oliwe w mamowozie.
Filtr oleju w super miejscu- to tylko Francuzy chyba tak potrafią utrudnić..
Pierwszy serwis u nas – zobaczymy ile czasu wytrzymam z kolejną renówką w rodzinie.
Już otwarło się pole do działania – będzie konieczna uszczelka pod kapą zaworową (regulacja luzów zaworowych przy okazji) a oczywiście jeszcze rozrząd mnie tu czeka.
Damy radę; tfy, renówka ,...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Filtr oleju w super miejscu- to tylko Francuzy chyba tak potrafią utrudnić..
Pitu pitu. W MX-5 NC jest filtr znacznie trudniej dostępny niż w Scenicu. W MX-5 NB było jeszcze gorzej i wykręcenie filtra bez uwalenia się olejem jest niemożliwe. Najlepiej dostępny filtr z moich aut był chyba w Toledo, chociaż nie przepadam za tymi obudowami plastikowymi na wkłady. Ciekawy jestem jak to będzie w Ioniq, nie zaglądałem jeszcze od spodu.
Parę lat temu sprzedałem swojego Focusa, który pojechał na Ukrainę. Niedawno czytałem, że kacapy zrzucili trochę bomb na miasto, gdzie pojechał. Ciekawe jak się ma nowy właściciel i czy auto jeszcze jest na chodzie.
Ogólnie to byli hardcorowi ludzie. Kupili ode mnie wiekowego Forda, żeby od razu do niego wsiąść i pojechać 1.800 km – tego samego dnia, bez żadnego sprawdzenia samochodu wcześniej. A oglądali przy świetle latarek.
Ogólnie to byli hardcorowi ludzie. Kupili ode mnie wiekowego Forda, żeby od razu do niego wsiąść i pojechać 1.800 km – tego samego dnia, bez żadnego sprawdzenia samochodu wcześniej. A oglądali przy świetle latarek.
Ostatnio edytowano 6 maja 2022, 10:19 przez nemi, łącznie edytowano 1 raz
loockas napisał(a):zadra napisał(a):Filtr oleju w super miejscu- to tylko Francuzy chyba tak potrafią utrudnić..
Pitu pitu. W MX-5 NC jest filtr znacznie trudniej dostępny niż w Scenicu. W MX-5 NB było jeszcze gorzej i wykręcenie filtra bez uwalenia się olejem jest niemożliwe. Najlepiej dostępny filtr z moich aut był chyba w Toledo, chociaż nie przepadam za tymi obudowami plastikowymi na wkłady. Ciekawy jestem jak to będzie w Ioniq, nie zaglądałem jeszcze od spodu.
w bmw i mercedesie (ale nie wiem czy w każdym) filtr jest w plastikowej obudowie dostępny od góry.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości