Czateria... 2021
Generalnie rower to jest bardzo prosta technologia którą "na siłę" udziwnia się. Nie można stosować najgorszego gównolitu i to jest prawda ale te całe drogie grupy to mie wywołują uśmiech jedynie Także jakbym kiedyś składał cannondale fulla (za 1500 używana rama) też nie szedłbym w drogie grupy bo mi się tanie sprawdzają. I tak zwykle najsłabszym ogniwem jest człowiek
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto nie smaruje ten nie jedzie
Totalnie się zgadzam, choć sam mam rowery za trochę więcej, ale to akurat trochę też moje hobby + starałem się zoptymalizować jak najlepszy sprzęt w dogodnej cenie (nie 10k...). Zależało mi na hydraulice i karbonowym widelcu. Stanęło na M_Bike GRV 400 i jestem bardzo zadowolony, bo była sporo tańsza niż konkurencja z bardziej znanych marek z tym osprzętem.
Przy mojej wadze nie zaryzykował bym karbonowej ramy
Totalnie się zgadzam, choć sam mam rowery za trochę więcej, ale to akurat trochę też moje hobby + starałem się zoptymalizować jak najlepszy sprzęt w dogodnej cenie (nie 10k...). Zależało mi na hydraulice i karbonowym widelcu. Stanęło na M_Bike GRV 400 i jestem bardzo zadowolony, bo była sporo tańsza niż konkurencja z bardziej znanych marek z tym osprzętem.
Przy mojej wadze nie zaryzykował bym karbonowej ramy
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Neonixos666 napisał(a):moim zdaniem tu wystąpiła awaria a nie jest to konkretna przypadłość
Możliwe, po prostu mi się wyświetliło na YT i obejrzałem całkiem ciekawy filmik, wygląda to tak, że się nie spodziewałem .
MrShaleck napisał(a):Ja piernicze, po kiego ch... takie coś robić. Żeby 2 dekle zrobić i od razu cały silnik do wymiany? Pewnie tak.
Pewnie o to chodzi . Zresztą po swoim widzę, że wszystko obliczyli tak, żeby wytrzymało krótko. Ten silnik ciekł 3 razy do tej pory. Wentylator chłodnicy wytrzymał 50kkm/4 lata.
Dostałem też w ASO ofertę na te klocki i tarcze, co to na tyle wytrzymały 60kkm. Kupiłem Brembo wg. tych numerów i auto wisi na podnośniku, a z serwisu dzwonią, że nie pasują. Po prostu super . 740 zł kosztowały.
Dopisano 12 mar 2024 11:01:
Gib napisał(a):a po co się branzlować takimi rzeczami Jak nie przeskakuje to jest dobrze nie? Jak zacznie przeskakiwać to zmienię łańcuch i tyle w temacie xD Jak będzie trzeba to korby czy kasetę
Hehe, takie same mam podejście. Mam rower z 10 lat, wszystko oryginalne, jedyne co robię, to pompuję koła, wiosną smaruję łańcuch jakimś tanim specyfikiem z Decathlonu i będę jeździł, aż trzeba będzie coś wymienić
Ja chyba 15 lat miałem Kellysa Quartz Titanium, nic z nim nie robiłem, łańcuch przeskakiwał czasem ale nie klękał na robocie i jeździł do końca . Teraz się szarpnąłem na Rockridera XC100 ale tu już trochę bardziej zadbam o niego
Hamulce mam ogarnięte. Otóż okazuje się, że w roczniku mojej Meganki były tarcze z piastą (takie są wg ASO), ale akurat w moim egzemplarzu są bez piasty. 170 zł sztuka.
Ciekawe czy gdybym zaprowadził do ASO, to by mnie skasowali na 1500+ za same tarcze, czy by powiedzieli, że jednak były tańsze. Kłopocików mi jednak to narobiło, bo już minęło 14 dni od zakupu. Musieli mnie jeszcze wk*** na koniec.
Ciekawe czy gdybym zaprowadził do ASO, to by mnie skasowali na 1500+ za same tarcze, czy by powiedzieli, że jednak były tańsze. Kłopocików mi jednak to narobiło, bo już minęło 14 dni od zakupu. Musieli mnie jeszcze wk*** na koniec.
Chyba miałeś na myśli tarcze z łożyskami . Ja planuje na lato ogarnąć tył ale zastanawiam się czy warto bo plany są na sprzedaż. Chce coś berlingowatego kupić ale co wyjdzie to zobaczymy.
nemi napisał(a):W ASO i niezależnym warsztacie mówili, że z piastami. Wszystko jedno
W sumie racja tarcza piasta i łożysko tworzy jedność, zakładasz na czop i przykręcasz. Podaj mi VIN Megane
nemi napisał(a):Ale po co? Temat załatwiony.
Chce tylko na tej stronce zobaczyć czy jest Twój model dla Megane IV
Pierwszy zakuch części do auta z Chin zaliczony.
Przełącznik świateł do Lincolna, pasująca do Ford Edge z dodatkowym włącznikiem dla świateł przeciwmgielnych kupiony za 25 euro z przesyłką .
W PL, używki z Mondeo do przeróbek okolice 300 PLN.
Zobaczymy jak działa . Wiązke musze skonczyć i mam nadzieję że będzie gitara .
Dostawa na około 20 marca, przyszła wczoraj . Kupiona 2 marca.
Przełącznik świateł do Lincolna, pasująca do Ford Edge z dodatkowym włącznikiem dla świateł przeciwmgielnych kupiony za 25 euro z przesyłką .
W PL, używki z Mondeo do przeróbek okolice 300 PLN.
Zobaczymy jak działa . Wiązke musze skonczyć i mam nadzieję że będzie gitara .
Dostawa na około 20 marca, przyszła wczoraj . Kupiona 2 marca.
..::Born To Rise Hell::..
Co wam przypomina ta osłona transportowa koła czujnika ABS ?
ruska mina przeciwpiechotna ?
Ostatnio edytowano 17 mar 2024, 01:54 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kurde i można do skrzyni biegów zamontować normalny wlew, bagnet......Niestety dostęp do filtra trudny bo trzeba demontować sterownik i pół przodu (zatem nie jest to czynność częsta, jak np. we wszystkich skrzyniach AW), ale w sumie wymiana sama wymiana oleju zajmuje 15 minut maks, z zdjęciem obudowy filtra powietrza – w 3,5 nieco mało miejsca i najwygodniej zdjąć obudowę aby mieć dostęp do wlewu i bagnetu.
Wiec wystarczy wymieniać oliwę – połowę bo tyle możeś zrobić przez zlanie z miski i nie rozbieranie skrzyni nawet co każdą wymianę oleju w silniku (ja pewnie będę to robił co 2). Koszt oleju do skrzyni to jakieś 300 PLN.
Serwis zrobiony. Nowa piasta z łożyskiem tył, nowe klocki tył, płyn hamulcowy, oleje, skrzynia, filtry.
Wszystko kupione w PL, żadnego oczekiwania. Najdroższe piasta tył – 512 PLN zamiennik.
Wiec wystarczy wymieniać oliwę – połowę bo tyle możeś zrobić przez zlanie z miski i nie rozbieranie skrzyni nawet co każdą wymianę oleju w silniku (ja pewnie będę to robił co 2). Koszt oleju do skrzyni to jakieś 300 PLN.
Serwis zrobiony. Nowa piasta z łożyskiem tył, nowe klocki tył, płyn hamulcowy, oleje, skrzynia, filtry.
Wszystko kupione w PL, żadnego oczekiwania. Najdroższe piasta tył – 512 PLN zamiennik.
..::Born To Rise Hell::..
VW mi przysłał list, w którym proponują, że mogę oddać im auto i nie płacić już wykupu .
Ale jednak się zdecydowałem na wykup (mam 1% , zrobiliby złoty interes, gdybym oddał – chyba, że oni chcą coś płacić, ale z listu nie wynika )
Zapłaciłem od razu, będą musieli dwie pozostałe raty leasingu obniżyć o odsetki
Ale jednak się zdecydowałem na wykup (mam 1% , zrobiliby złoty interes, gdybym oddał – chyba, że oni chcą coś płacić, ale z listu nie wynika )
Zapłaciłem od razu, będą musieli dwie pozostałe raty leasingu obniżyć o odsetki
Taka trochę Dacia w rozsądnych pieniądzach.
https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/9461051,nowa-skoda-epiq-wjezdza-do-polski-wyglada-oblednie-cena-i-naped-sensacja.html
https://auto.dziennik.pl/premiery/artykuly/9461051,nowa-skoda-epiq-wjezdza-do-polski-wyglada-oblednie-cena-i-naped-sensacja.html
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
a ja tam ekologicznie od tygodnia palę węglem w sklepie, raz wrzucasz grudę i zapominasz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości