Napisane:
30 kwi 2018, 12:23
przez onyx
Jak najbardziej są. Zestaw ma inne oznaczenie niż zawarte w zestawie amorki i sprężynya w fiszce od zestawu masz wyszczególnione oznaczenia amorków – z tego co widzę to się zgadza... 2str.
https://eibach.pl/files/manuals/M65-35-016-01-22.pdfDopisano 30 kwi 2018, 12:25:PeKa napisał(a):Gwintu nie chce, bo jak Xen pisze, zrobi się beton.
Bezedura
Wszystko zależy od ch-ki sprężyny i amorka. Czasem typowa B12 z sprezyna bywa twardsza od gwintu
[Usunięte]
Napisane:
30 kwi 2018, 12:24
przez PeKa
Ten post został usunięty
przez
PeKa 30 kwi 2018, 12:24.
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 12:31
przez Xenocyd
ja tu tylko pisałem o gwincie z Chin za trochę więcej niż komplet sprężyn
tam so se lepiej wspawać gazrurki – taniej będzie, długość można wybrać dowolną a działanie z grubsza identyczne.
Napisane:
30 kwi 2018, 12:32
przez onyx
aa to jak najbardziej się zgadza
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 13:36
przez Krzemol
PeKa napisał(a):Jakie max obniżenie na standardowy amor?
Spotykałem się z opinią, że -40mm. W Swifcie nie było problemów, w Alfie od roku prawie mam -30mm i również problemów nie stwierdzono.
Napisane:
30 kwi 2018, 13:53
przez onyx
Krzemol1994 napisał(a):PeKa napisał(a):Jakie max obniżenie na standardowy amor?
Spotykałem się z opinią, że -40mm. W Swifcie nie było problemów, w Alfie od roku prawie mam -30mm i również problemów nie stwierdzono.
Pany co uznajecie przez "problemy"??
czy to takie pod tytułem: da się jechać, plomby nie wypadają, oraz nie obciera itd?
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 14:14
przez Xenocyd
Często problem taki, że amor funkcji nie spełnia można odkryć dopiero po jego zdemontowaniu – póki jest sprężyna, tym bardziej obniżająca i twardsza, to ona przejmie na siebie auto. Z racji, że to się nie psuje przecież w sekundę, to siedząc w środku trudno ustalić kiedy się popsuło a kiedy nie. Do tego badanie techniczne tego nie musi wykryć, o ile amor nie jest obrzygany olejem.
Napisane:
30 kwi 2018, 14:23
przez loockas
Badanie amorów z twardą sprężyna na stacji diagnostycznej to chyba tylko na poprawę humoru, bo na pewno wyjdzie dobry wynik
Napisane:
30 kwi 2018, 14:57
przez onyx
Na stacji badają tłumienie całej kolumny a nie skuteczność amorów
Czasami bywa tak, że wysrany amor też przechodzi. A nowy w połączeniu z twardym springiem pokazuje, że jest poza normą
Napisane:
30 kwi 2018, 15:05
przez Pajko
Siemano ludziska ! Jest tu jeszcze ktoś ze starej gwardii tworzącej ten klub ?
p.s pamięta Mnie ktoś jeszcze
Napisane:
30 kwi 2018, 15:08
przez loockas
Pamiętam Twoje felgi i 626
Napisane:
30 kwi 2018, 15:16
przez Pajko
Za moich czasów to ludzie nie wiedzieli o istnieniu stnsów itp
Milka edyszyn nie ujrzało w sumie nigdy światła dziennego
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 15:28
przez Xenocyd
Inwigilacja!
Pogadali na forum o gwintach i sprężynach, wbijam na czaterię a tu taki oto banerek na górze. Niby się zgadza, ale jednak nie do końca – coś się temu sztucznemu inteligencju nie udało
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 16:43
przez Krzemol
Ja na zlocie Busso widziałem na żywo 166 posadzone o dobre 60mm i znów mnie wzięło :/
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 17:24
przez Gib
http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/18043998 ... stuja.htmlKtoś na majówke do Wenecji się wybrał bo chyba coś na rzeczy było?
Re: Czateria... 2018
Napisane:
30 kwi 2018, 20:12
przez Neonixos666
Masakra, Mazury zapchane, korki i wszystko na warszawskich blachach
Napisane:
1 maja 2018, 04:33
przez Grzyby
Paczpan, a u mnie pusto :p
Ciekawe jak będzie w czwartek w Pacanowie. Pół dnia mam tam z chłopakami zaplanowane....
Napisane:
1 maja 2018, 07:26
przez Beny
Pajko napisał(a):Za moich czasów to ludzie nie wiedzieli o istnieniu stnsów itp
Milka edyszyn nie ujrzało w sumie nigdy światła dziennego
chevy jest biały zawsze możesz spełnić marzenie milka edyszon