Foto-relacje z samodzielnie przeprowadzanych napraw
1, 2
Jak w temacie
http://www.forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=4471
A niedawno ktos na warsztacie 626 pytal jak wymienic klocki. Ludziska fotografujcie i dokumentujcie swoje dokonania w najczesciej wykonywanych pracach eksploatacyjno-naprawczych. Mazda nie slynie z dobrej dostepnosci literatury. Postaram sie fotografowac swoje dokonania. Ktos bedzie mnie tylko musial oswiecic jak zalaczac fotki. Moze warto zrobic osobny dzial z takimi instrukcjami i umieszczac te fotki na serwerze klubowym, bo z tych bezplatnych bywa, ze wcina, bo i strona znika (error 401)
Nie bedzie toyota pluc nam w twarz!!
http://www.forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=4471
A niedawno ktos na warsztacie 626 pytal jak wymienic klocki. Ludziska fotografujcie i dokumentujcie swoje dokonania w najczesciej wykonywanych pracach eksploatacyjno-naprawczych. Mazda nie slynie z dobrej dostepnosci literatury. Postaram sie fotografowac swoje dokonania. Ktos bedzie mnie tylko musial oswiecic jak zalaczac fotki. Moze warto zrobic osobny dzial z takimi instrukcjami i umieszczac te fotki na serwerze klubowym, bo z tych bezplatnych bywa, ze wcina, bo i strona znika (error 401)
Nie bedzie toyota pluc nam w twarz!!
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Juz to proponowalem w innym dziale ale jakos nikt sie nie odezwal. Moge zrobic info jak sprawdzic sonde lambda, ustawic wolne obroty i zaplon, wymiana rozrzadu (ale tylko w KL), wymiana uszczelek pod deklami, montaz alarmu z sterowaniem centralnym zamkiem(wygodna sprawa a banalna w montazu) itp
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Pomysł SUPER...ale z wykonaniem będzie pewnie gorzej bo:
1. Nie każdy się zna i to robi sam. Można pstrykać jak to robi mechanik (jeśli pozwoli ) .Poza tym większość chętnie obejrzy i skorzysta ale samemu niewielu się będzie chciało pstrykać, opisywać i zamieszczać (nawet na podanym forum to był chyba tylko jedyny taki przypadek).
2. Nie każdy ma aparat cyfrowy.
Idea jednak jak najbardziej słuszna i godna poparcia ale pewnie jak większość cennych idei umrze śmiercią naturalną choć był i u nas przykład „obfotografowanej” wymiany filtra przeciwpyłkowego (widziałem, ale teraz nie mogę odnaleźć na forum– może temat wylądował w koszu ). Jak mnie się zdarzy coś dłubać to prześlę. Pozdro.
1. Nie każdy się zna i to robi sam. Można pstrykać jak to robi mechanik (jeśli pozwoli ) .Poza tym większość chętnie obejrzy i skorzysta ale samemu niewielu się będzie chciało pstrykać, opisywać i zamieszczać (nawet na podanym forum to był chyba tylko jedyny taki przypadek).
2. Nie każdy ma aparat cyfrowy.
Idea jednak jak najbardziej słuszna i godna poparcia ale pewnie jak większość cennych idei umrze śmiercią naturalną choć był i u nas przykład „obfotografowanej” wymiany filtra przeciwpyłkowego (widziałem, ale teraz nie mogę odnaleźć na forum– może temat wylądował w koszu ). Jak mnie się zdarzy coś dłubać to prześlę. Pozdro.
http://madou-belochka.ru/a7d15
Xavier napisał(a):Pomysł SUPER...ale z wykonaniem będzie pewnie gorzej bo:
1. Nie każdy się zna i to robi sam. Można pstrykać jak to robi mechanik (jeśli pozwoli ) .Poza tym większość chętnie obejrzy i skorzysta ale samemu niewielu się będzie chciało pstrykać, opisywać i zamieszczać (nawet na podanym forum to był chyba tylko jedyny taki przypadek).
2. Nie każdy ma aparat cyfrowy.
Idea jednak jak najbardziej słuszna i godna poparcia ale pewnie jak większość cennych idei umrze śmiercią naturalną choć był i u nas przykład „obfotografowanej” wymiany filtra przeciwpyłkowego (widziałem, ale teraz nie mogę odnaleźć na forum– może temat wylądował w koszu ). Jak mnie się zdarzy coś dłubać to prześlę. Pozdro.
Nie desperuj
Istnieja na tym swiecie ludzie z natury dobrzy. Tak na szybko poza mna jest jeszcze np.kolega tomekrvf kolportujacy dokumentacje do GE. Niebawem doleci do mnie podobna dokumentacja do amerykanskiej GD i mam nadzieje, ze dorownam tomkowi w bezinteresownosci.
Tak na powaznie. Taka dokumentacja sie by przydala. Oddzielny dzial tez. Na tym forum jest sporo otrzaskanych z wlasnorecznymi naprawami ludzi. Cyfrak w tej chwili tez juz nie jest unikatem. Mozna strzelac fotki bloniakiem i zazyczyc sobie zeskanowanie na CD. Wbrew pozorom jest ogromna ilosc czynnosci prostych i niewymagajacych powaznych narzedzi czy warsztatu, ktore kazdy, kto nie boi sie pobrudzic nauczy sie robic. O ile mnie pamiec nie myli adam626gd umieszcza pewne relacje na swoim/wynajetym serwerze. Jednak gina one w natloku innych postow.
Nie ukrywam, ze fotorelacja z porazki serwisowej to tez nauka.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Dokladnie tak es Nie swieci garnki lepia...Troche trzeba sie zaznajomic jak jest zbudowany samochod i dlaczego cos dzial tak a nie inaczej, komplet DOBRYCH kluczy zeby nie zniszczyc srub i jedziemy
Jak ktos nie chce robic czegos sam to ma zawsze wybor – pojechac do warsztatu. Ta propozycja jest dla tych co samia dlubia przy aucie
Jak ktos nie chce robic czegos sam to ma zawsze wybor – pojechac do warsztatu. Ta propozycja jest dla tych co samia dlubia przy aucie
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Jesli "zawiadowcy" tego forum stwarza dzial i udostepnia miejsce na serwerze to powolutku trzeba bedzie cos wyrzezbic. Aby zachecic ludzi do wlasnorecznych napraw nalezy tylko unikac zdjec drastycznych, przedstawiajacych rany ciete i tluczone, ktore czasem niestety sie zdarzaja . W niedziele wymienilem w koncu przegub w aucie. Na pamiatke mam wielki siniak na przedramieniu.
Niestety komplet porzadnych kluczy to spory wydatek, a kluczami supermarketowymi mozna wiecej uszkodzic niz naprawic.
Niestety komplet porzadnych kluczy to spory wydatek, a kluczami supermarketowymi mozna wiecej uszkodzic niz naprawic.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Jestem za. Tylko zawsze mam mały problem. Jak grzebie to przeważnie jestem sam, ręce mam urąbane i kto ma pstrykać zdjęcia? Aparatu w ręce nie wezmę bo go zniszczę po paru razach a co chwila myć ręce to do Wielkiej Nocy nie zrobiłbym tego samochodu. W każdym razie dzisiaj wymieniam przepływomierz i zakładam trójnik na dolocie to zrobię kilka zdjęć i zamieszczę w LPG.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Mówisz i masz
<a href="http://walus.1x.com.pl/service.html" target="self">service GD</a>
Dopiero zaczynam, ale sie wkręcam
Zawsze chciałem to robić, teraz mam czym, więc każda dokonana naprawa znajdzie sie na mojej stronce hehe
W planie mam montarz klimy, którą rozkręciłem i musze poskładać
Być może niedługo nawet demontarz zbiornika wymina osłon na amorach i łożyska w kole. Wszystko znajdzie się w tym linku :D:D
<a href="http://walus.1x.com.pl/service.html" target="self">service GD</a>
Dopiero zaczynam, ale sie wkręcam
Zawsze chciałem to robić, teraz mam czym, więc każda dokonana naprawa znajdzie sie na mojej stronce hehe
W planie mam montarz klimy, którą rozkręciłem i musze poskładać
Być może niedługo nawet demontarz zbiornika wymina osłon na amorach i łożyska w kole. Wszystko znajdzie się w tym linku :D:D
Ostatnio edytowano 3 sie 2005, 18:45 przez Waluś, łącznie edytowano 2 razy
Ja kiedyś umieściłem instrukcję naprawy zapięcia pasa w GD po wyłamaniu pomarańczoweg plastiku (dość częsta przypadłość GD). Przy następnych naprawach obiecuję robić fotorelację
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Takie foto-relacje mozna wklejac na strone i umieszczac zdjecia na serwerze.
PS. Huano, mam na dysku Twoje sprawozdanie z naprawy pasow, ale jeszcze nie wrzucilem
PS. Huano, mam na dysku Twoje sprawozdanie z naprawy pasow, ale jeszcze nie wrzucilem
marioch napisał(a):W dodatku foto-naprawa Walusia mi już się nie wyświetla
zrezygnowałem z usług tego Pana serwerowca i szukam nowego. Postaram sie coś szybko wymyślić, bo mam już nowe relacje :D
Waluś napisał(a):zrezygnowałem z usług tego Pana serwerowca i szukam nowego. Postaram sie coś szybko wymyślić, bo mam już nowe relacje :D
Walus! To Twoj pojazd tak sie sypie? Wrzucilem temat i od tego czasu nic, poza upalonym przekaznikiem, nie naprawialem.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy, Koordynatorzy Forum