Diagnostyka ECU

Postprzez h4x » 19 sty 2010, 23:58

jak co to wal na PW to jakis filmik Ci zapodam :)
323F BA '97

Organizacja wesel i imprez okolicznościowych (komunie, chrzciny itp.) SOSNOWIEC i okolice, OLKUSZ i okolice

http://www.restauracja-sorrento.eu/

lub pw
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2009, 22:59
Posty: 34
Skąd: Sosnowiec
Auto: 323F BA '97 1.5 16V

Postprzez Rafał » 20 sty 2010, 00:08

–><–
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez michalxxxxx » 21 sty 2010, 19:26

Dioda podpieta teraz jakie bledy mam? mi sie wydaje ze 11 i 15 ale kody sa 4 cyfrowe wiec zgłupiałem... znalazłem stronke ale nie wiem na ktora tabelke zwrocic uwage... bo mazdy BA tam nie widze.... http://www.i-diag.com/obd-table/ a oto filmik (tak wiem ze pasek piszczy. juz jestem umowiony ze znajomym na wymiane;) ) z gory dzieki wielkie:) http://w308.wrzuta.pl/film/9EfvdGUKBZD/mov00575
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez sebas0026 » 23 sty 2010, 16:35

michalxxxxx nastepnym razem nagrywaj od poczatku:) masz gaz ? masz kody bledow 8 przeplywomierz 9 czujnik plynu chlodzacego 10 czujnik tem. zasysanego powietrza w obudowie filtra. Zmierz opornosc czujnikow plyn. i czujn. zasys. tem. i napisz. Wierze ze potrafisz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Widelec » 23 sty 2010, 23:35

u mnie po podpięciu diody świeci się ona radośnie i nieprzerwanie przy włączonym zapłonie... po odpaleniu silnika gaśnie i się nie odzywa... ki diabeł?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez michalxxxxx » 24 sty 2010, 00:26

Sebas0026 nie jest od poczatku bo sam musialem biegac do stacyjki chociaz dluzsze przewody moiglem dac i za kierownica siedziec. moge powtorzyc badanie;p dzieki za pomoc. hmm z tym co napisales to chyba pojde do mechanika bo dla mnie to czarna magia <jelen> na dniach wymienie rure dolotowa bo jest peknieta i ciagnie powietrze na lewo skasuje bledy i nagram film na nowo. zobaczymy co pokaze badanie. Nie mam gazu. spalanie benzyny mam w granicach 11.5l/100 czyli sredniej wielkosci promu kosmicznego;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez sebas0026 » 24 sty 2010, 12:09

No i 2 problemy bedziesz mial rozwiazane bez mechanika kup ory rure okolo 270zł (pracuje w ASO) albo jak chcesz to baw sie w allegro. Odrazu powinien wykasowac sie blad 8,10. peknieta rura falszowala pomiary. Czemu odrazu tego nie zrobiles?? <jelen> Widzisz ze ci szarpie, faluja obroty muli ci i wiecej pali. Problem mozesz rozwiazac bez mechanika wystarczy ze odkrecisz czujnik plynu chlodzacego ktory znajduje sie z lewj strony bloku silnika( inaczej pod termostatem) od kierowcy i zmierzysz jego opornosc. Masz miernik? Albo sprawny moge ci sprzedac za 20zł tylko ze uzywke :) w dobrym stanie. Wkrecisz go i po bledzie.

pozdrawiam

po bledzie jesli zrobisz reset kompa  chyba wiesz jak?

Widelec zle cos podlaczyles. Sprobuj jeszcze.

powodzenia

EDIT:Używamy opcji zmień nie piszemy posta pod postem. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Widelec » 24 sty 2010, 14:05

sebas0026 napisał(a):Widelec zle cos podlaczyles. Sprobuj jeszcze.

problem w tym że tam nie ma specjalnie możliwości podłączenia czegoś źle...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez sebas0026 » 24 sty 2010, 14:58

jednak cos musi byc nie tak skoro caly czas swieci musi przynajmniej raz mrugnac i sie wylaczyc wtedy bylo by wszytsko ok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez michalxxxxx » 26 sty 2010, 00:20

sebas0026 wiem jak sie kasuje kody bledow http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd tak jak tu jest opisane a moze jeszcze inaczej? mulic muli bo max jechalem tym samochodem 140km/h i nic szybciej nie chcial isc;/ a taka predkoscia to peugeotem 205 z silnikiem 1.1 jechalem co do obrotow to je troche regulowalem bo takie niskie byly ze na "luzie" calym silnikiem trzeslo i galka zmiany biegow teraz je troche podkrecilem i juz mniej trzesie;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez sebas0026 » 26 sty 2010, 00:48

Po co regulowales, najpier trzeba bylo sie wziac za dolot. Kup rure dolotu i skasuj bledy pojezdzij i sprawdz bledy. Jaki masz przebieg? masz ksiazke serwisowa? bierze olej? powinien zostac ci tylko blad czujnika plynu. Kilka zloty wydasz i bedziesz latal madzia wiecej niz 140 a zobaczysz jak poprawi ci sie przyspieszenie o ile masz reszt rzeczy sprawnych, kompresje itp itd.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez michalxxxxx » 27 sty 2010, 00:33

Na kompreche jestem umowiony, oleju nie zauwazylem zeby bral silnik ale niecaly miesiac mam ten samochod wiec raczej ciezko stwierdzic. dym rano jak odpale jest normalny bialy a nie czarny czy niebieski wiec oleju nie ciagnie raczej. w sumie to planuje sie przeniesc na polsyntetyk bo tanszy. a przebieg mam niecale 140 tys. a obtory musialem troche podciagnac bo balem sie ze silnik zgubie. dolotu szukam uzywki albo maja popekane albo nie pasujace do modelu. jutro jeszcze jade w jedno miejsce jak nei znajde to chyba nowy kupie bo z allegro to strach. pekniety albo jakis dostane i ani kasy ani czesci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez Marek 161BD081 » 27 sty 2010, 07:31

michalxxxxx – trochę off-topic ale pozostań przy oleju syntetycznym. Ja w swoim X9 mam już ponad 200kkm i nadal jeżdżę na 5W40.
Dolot MUSI być szczelny – owiń go nawet tymczasowo taśmą izolacyjną lub samowylkanizującą (kiedyś dałem fotomanuala na Forum jak to zrobić) a część niedomagań może się skończyć.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez michalxxxxx » 27 sty 2010, 11:05

Jest owiniety ale popekane to jest na tych żeberkach na wezu wiec ciezko to tak owinac. ew jakas dluzsza folie zawine i calosc obkleje tasma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2009, 21:26
Posty: 196
Skąd: Leszno WLKP
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v 98'

Postprzez sebas0026 » 27 sty 2010, 19:52

za 310zł ory nowke mazdy u mnie dostaniesz. Zostan przy syntetyku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Psiku » 28 sty 2010, 20:33

Witam.
MX-3 1,8 V6
Od kilku dni mam problem z moją madzią.
Nie ma takiego przyspieszenia jak pare dni wczesniej (na trzecim biegu potrafiła na suchym asfalcie obrócić kołami).
Tera to jakis muł dopiero po 4000 obrotów sie zbiera.Po diagnozie błędów wyskoczył błąd 25 (Elektrozawór regulacji ciśnienia).
Mam pytanie gdzie on sie znajduje i czy można coś z tym zrobić.
Pozdrawiam.
Krzysztof
Początkujący
 
Od: 17 sty 2010, 12:44
Posty: 16
Skąd: Wisła
Auto: MAZDA MX-3 1,8 V6

Postprzez waldez » 28 sty 2010, 20:48

Kod 25 to elektrozawór od wolnych obrotów.
Tutaj masz całą fotorelację
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32195&highlight=silnik+krokowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez sebas0026 » 28 sty 2010, 21:02

Sprawdz polaczenie miedzy PCM a PRC SOLENOID VOLVE czyli takiego malego silniczka odpowiedzialnego za podcisnienie, znajduje sie na grodzi silnika tam gdzie jest wytloczony numer vin. Zasilnany na B+ raczej sie spalil lub satarł. Koszt nowego ok. 350zł brutto. Jego sygnal idzie na PCM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Psiku » 28 sty 2010, 21:15

Dzięki panowie.
Jutro sprawdzę.Dam znac co i jak.
Początkujący
 
Od: 17 sty 2010, 12:44
Posty: 16
Skąd: Wisła
Auto: MAZDA MX-3 1,8 V6

Postprzez waldez » 28 sty 2010, 21:17

A powiedzcie mi czy poprzez nie działający przepływomierz może auto nie odpalać. Dziś mi wymrygało kod 08.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki