Jaki płyn do wspomagania kierownicy ?
Strona 1 z 1
Dział Eksploatacja
Każdy olej ATF jest właściwym olejem do wspomagania
- Od: 13 gru 2007, 22:13
- Posty: 68
- Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
- Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8
atf to wlasnie dexron
- Od: 9 lis 2003, 00:21
- Posty: 227
- Skąd: Luboń/k Poznania
- Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)
Krisek napisał(a):ATF – to nie Dexron ..
hyhy a można to odwrócić bo Dextron to jest ATF
Musimy coś tu wyjaśnić bo z tym Dextronem i ATF em zrobil się bigos
A wiec na każdym oleju co w nazwie ma Dextron pisze tez ATF ale nie na każdym oleju ATF pisze Dextron....
Kiedyś ATF to był ATF czy to Shela czy Castrol czy jki kolwiek inny ...i służyły do wszystkich wspomagna i automatycznych skrzyn we wszystkich markach aut na świecie ,,,
A teraz po prostu dodają Do nazwy ATF jakiś Dextron 2 Dextron 3 i robią tylko bałagan .....
A wiec na każdym oleju co w nazwie ma Dextron pisze tez ATF ale nie na każdym oleju ATF pisze Dextron....
Kiedyś ATF to był ATF czy to Shela czy Castrol czy jki kolwiek inny ...i służyły do wszystkich wspomagna i automatycznych skrzyn we wszystkich markach aut na świecie ,,,
A teraz po prostu dodają Do nazwy ATF jakiś Dextron 2 Dextron 3 i robią tylko bałagan .....
- Od: 13 gru 2007, 22:13
- Posty: 68
- Skąd: PÓŁNOCNA ITALIA
- Auto: Calibra..2.0
Windstar 3.8
Witam !
Ostatnio zauwazylem , ze mam troszke za malo płynu do wspomagania kierownicy – Być moze dlatego czasami przerywa wspomaganie .
I mam pytanko , chcialem dolać coś takiego http://images.okazje.info.pl/p/motoryza ... 354-ml.jpg .
Czy taka dolewka coś pomoże ?
Pozdrawiam
Ostatnio zauwazylem , ze mam troszke za malo płynu do wspomagania kierownicy – Być moze dlatego czasami przerywa wspomaganie .
I mam pytanko , chcialem dolać coś takiego http://images.okazje.info.pl/p/motoryza ... 354-ml.jpg .
Czy taka dolewka coś pomoże ?
Pozdrawiam
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Lottie napisał(a):A ja do wspomagania dolewam Orlenowskiego Hipola...
Jeżeli jest to hipol ATF IID to do wspomagania jest ok.......
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
bull napisał(a):Jeżeli jest to hipol ATF IID to do wspomagania jest ok.......
Ja tam nie wiem... Pan w sklepie mi taki wlał, więc mu wierzę, że to do wspomagania
-
Lottie
ATF Dextron II/III to uniwersalny płyn,który sparwdza się w większosci modelów różnych marek samochodów. Tego z Orlenu akurat nei kojarze,ale jeżlei Pan w sklepie Ci doradził to pewnie wiedział co mówi
- Od: 28 sie 2010, 10:46
- Posty: 20
Witam.
Jestem nowy lecz często korzystam z forum bo są tu naprawde pomocne rzeczy lecz teraz muszę napisac posta wiec tu się podłącze. Mam problem ze wspomaganiem kierownicy. Mam Mazde 323 BJ 2.0 DiTD 99 r. Pociła się chłodnica od wspomagania i płyn ubywał więc wymieniłem na nową. Od tego czasu gdy przejadę kilka km i silnik się zagrzeje to wspomaganie pada chyba że podkręcę go to 2 tys obr. to wspomaganie działa na tych obrotach, a jak przejadę jeszcze kilka km to i kręcenie silnika pod 3 tys obr. nie pomaga. Pompa nie wdaje żadnych odgłosów. I tu nasuwa się pytanie:
-czy to wina pompy?– (czy brac nowa i wymieniac)
-czy moze wina płynu. zalany mam elf elfmatic G3. niby spełnia normy dextron III i jest taki różowaty .
Warto nadmienić że jakieś 300 km przejechałem bez chłodnicy wspomagania bo jak sie pocila ta chlodnica to płym uciakał wiec połączyłem przewody krótszą rurką bo nie mogłem czekać na chłodnice gdyż musiałem leciec w trase. Lecz juz chłodnica jest na miejscu.
Jestem nowy lecz często korzystam z forum bo są tu naprawde pomocne rzeczy lecz teraz muszę napisac posta wiec tu się podłącze. Mam problem ze wspomaganiem kierownicy. Mam Mazde 323 BJ 2.0 DiTD 99 r. Pociła się chłodnica od wspomagania i płyn ubywał więc wymieniłem na nową. Od tego czasu gdy przejadę kilka km i silnik się zagrzeje to wspomaganie pada chyba że podkręcę go to 2 tys obr. to wspomaganie działa na tych obrotach, a jak przejadę jeszcze kilka km to i kręcenie silnika pod 3 tys obr. nie pomaga. Pompa nie wdaje żadnych odgłosów. I tu nasuwa się pytanie:
-czy to wina pompy?– (czy brac nowa i wymieniac)
-czy moze wina płynu. zalany mam elf elfmatic G3. niby spełnia normy dextron III i jest taki różowaty .
Warto nadmienić że jakieś 300 km przejechałem bez chłodnicy wspomagania bo jak sie pocila ta chlodnica to płym uciakał wiec połączyłem przewody krótszą rurką bo nie mogłem czekać na chłodnice gdyż musiałem leciec w trase. Lecz juz chłodnica jest na miejscu.
-
CzarnaChmura
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki