Zardzewiale / Zapieczone / Sruby / Elementy
Strona 1 z 1
Witam Szanownych Uzytkownikow...
Jak czesto sie zdarza ze mamy zapieczona – zardzewiala srube ...
Kombinujemy z roznymi srodkami typu WD40 ... itp...
Gwarantuje ze przy uzyciu tej mieszkani bedzie duzooooooo latwiej odkrecic niz po uzyciu innego srodka dostepnego w sklepie...
ACETON + ATF Olej Do Automatycznych Skrzyni Biegow
50 na 50 Mieszanka ....
Jedno I 2 tanio dostepne .. mieszanka ... Jest fantastyczna !
Test
Bez Niczego ..................... 234Kg
WD-40 .................. 108Kg
PB Blaster ............. 97Kg
Liquid Wrench ..... 57Kg
Kano Kroil ............ 48Kg
ATF-Aceton mix....24Kg – 50/50 mix
Wiekszosc srodkow niedostepna na PL rynku ... ale Odniesienie do WD40
KG = Ile trzeba bylo uzyc sily ... zeby odkrecic ..
Jedna Uwaga – mieszanka moze byc niebezpieczna dla lakieru/gum/plastikow ...
Jak czesto sie zdarza ze mamy zapieczona – zardzewiala srube ...
Kombinujemy z roznymi srodkami typu WD40 ... itp...
Gwarantuje ze przy uzyciu tej mieszkani bedzie duzooooooo latwiej odkrecic niz po uzyciu innego srodka dostepnego w sklepie...
ACETON + ATF Olej Do Automatycznych Skrzyni Biegow
50 na 50 Mieszanka ....
Jedno I 2 tanio dostepne .. mieszanka ... Jest fantastyczna !
Test
Bez Niczego ..................... 234Kg
WD-40 .................. 108Kg
PB Blaster ............. 97Kg
Liquid Wrench ..... 57Kg
Kano Kroil ............ 48Kg
ATF-Aceton mix....24Kg – 50/50 mix
Wiekszosc srodkow niedostepna na PL rynku ... ale Odniesienie do WD40
KG = Ile trzeba bylo uzyc sily ... zeby odkrecic ..
Jedna Uwaga – mieszanka moze byc niebezpieczna dla lakieru/gum/plastikow ...
Zawsze uważałem WD 40 za szajsen. To jest zwykła benzyna niemal bez dodatku tłuszczu. Po wyschnięciu prawie nic nie zostaje ba w simie po jego użyciu zamek mi zamarzł
Ostatnio testowałem jakiś PWD przypadkiem znaleziony ma miejscu pracy telefonistów im służył do rozpuszczania żelu na kablach telefonicznych i do ich czyszczenia, a jako penetrator jrst o niebo lepszy od WD
Ale twoje mieszanka to ciekawa opcja. Przetestuje przy okazji hyhy
Ostatnio testowałem jakiś PWD przypadkiem znaleziony ma miejscu pracy telefonistów im służył do rozpuszczania żelu na kablach telefonicznych i do ich czyszczenia, a jako penetrator jrst o niebo lepszy od WD
Ale twoje mieszanka to ciekawa opcja. Przetestuje przy okazji hyhy
Tak Psikacz .. bedzie OKI ...
Nie mieszaj calej butelki bo pamietaj ze aceton latwo odparowywuje ...
tak to co zawsze na forum powtarzalem jak ktos mowil ... ze WD40 ... uzywa do smarowania ... to nie jest smar WD40 = Water Dispenser 40 times = Potocznie mowiac ze usuwa wode mozna mokre wtyczki nim popsikac zeby wode oszuszyc ..
jak ktos niema ATF i Acetonu ... zawsze moze polac srube woda .. tak zwykla woda dziala tez ok ...
Inny paten rozgrzana swieczka woskiem ...
Nie mieszaj calej butelki bo pamietaj ze aceton latwo odparowywuje ...
tak to co zawsze na forum powtarzalem jak ktos mowil ... ze WD40 ... uzywa do smarowania ... to nie jest smar WD40 = Water Dispenser 40 times = Potocznie mowiac ze usuwa wode mozna mokre wtyczki nim popsikac zeby wode oszuszyc ..
jak ktos niema ATF i Acetonu ... zawsze moze polac srube woda .. tak zwykla woda dziala tez ok ...
Inny paten rozgrzana swieczka woskiem ...
Zrób test z podgrzaną pepsi, jestem ciekawy wyniku
"Szóstka jest beznadziejna. Już na pierwszy rzut oka widać, że tak naprawdę to niewiele ją od poprzednika różni… który z kolei niewiele się różnił od poprzednika. I tym sposobem od kilkudziesięciu lat pół Europy wzdycha do lekko modernizowanego garbusa..."
Święta prawda
Święta prawda
- Od: 27 maja 2008, 22:23
- Posty: 97
- Auto: BJ ZM '03
Bakss napisał(a):Zrób test z podgrzaną pepsi
I Pepsi i Coca-Cola – jeden ze składników (Kwas fosforowy) ma właściwości odrdzawiające
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Krisek napisał(a):Mythbusters .... sprawdzali ... z tego co pamietam Busted ...
Osobiście sprawdzałem – działa ale bez mega rewelacji więc się z chłopakami z MB nie zgadzam
Za to zardzewiałe gwoździe po tygodniowym pobycie w Coca-Coli były czyściutkie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Witam. Podłączam się do tematu tyle że u mnie jest bardziej skomplikowana sprawa.
Mazda 626 GE 2.5 1994
Mianowicie chodzi o zapieczone śrubki od pompy paliwa. Od tej osłonki z góry baku gdzie jest dostęp przez otwór pod tylną kanapą. Są to małe śrubki na wkrętak gwiazdkowy. Są mocno zapieczone. Spryskałem jakimś preparatem od tego typu spraw ale nie pomaga. Siłować się z nimi nie mogę bo zniszczę główkę śruby i już wtedy kaplica. Szlifierka nie wchodzi w grę bo strach przy baku a potem trzeba przewiercać i jeszcze większy strach Co z tym fantem zrobić? Jakieś pomysły? Jest jakieś inne dojście do tej pompy?
Pozdrawiam
Mazda 626 GE 2.5 1994
Mianowicie chodzi o zapieczone śrubki od pompy paliwa. Od tej osłonki z góry baku gdzie jest dostęp przez otwór pod tylną kanapą. Są to małe śrubki na wkrętak gwiazdkowy. Są mocno zapieczone. Spryskałem jakimś preparatem od tego typu spraw ale nie pomaga. Siłować się z nimi nie mogę bo zniszczę główkę śruby i już wtedy kaplica. Szlifierka nie wchodzi w grę bo strach przy baku a potem trzeba przewiercać i jeszcze większy strach Co z tym fantem zrobić? Jakieś pomysły? Jest jakieś inne dojście do tej pompy?
Pozdrawiam
-
_Bucho_
Zamiast ekstra preparatów spróbuj użyć nafty, albo ewentualnie pryskaj wd40 przez 2 dni i daj mu trochę podziałać. na pewno skruszy tą rdzę.
Nie pamiętam już jak to wygląda ale nie ma możliwości złapać łebków żabkami?
Nie pamiętam już jak to wygląda ale nie ma możliwości złapać łebków żabkami?
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
Ja polecam (jesli ktos ma z kad zalatwic ) Penetrant barwny np MR70 -dzieki wykorzystaniu właściwości włoskowatości i kapilarności zastosowana substancja znakomicie sprawdza sie w przypadku zapieczonych połączeń
Szerokiej drogi i gumowych drzew ;)
Mam problem z zapieczonym/zardzewiałymi śrubami od jarzma w tylnym kole .
Chcę wymienić tarcze i klocki ale za chiny nie mogę odkręcić 2 śrub mocujących jarzmo .
Tak to jest jak nikt tam nie zaglądał przez 10 lat .
Macie jakieś sprawdzone sposoby aby to ruszyć ?
Kupiłem dzisiaj WD40 psikałem śruby 4 krotnie w odstępach 15-20min ale nie wiele to dało ,chyba ze przez noc coś się 'ruszy'
Podgrzewanie odpada bo nawet nie mam czym ... warunki domowe . Bedę wdzięczny za wszelkie sugestie i rady
Chcę wymienić tarcze i klocki ale za chiny nie mogę odkręcić 2 śrub mocujących jarzmo .
Tak to jest jak nikt tam nie zaglądał przez 10 lat .
Macie jakieś sprawdzone sposoby aby to ruszyć ?
Kupiłem dzisiaj WD40 psikałem śruby 4 krotnie w odstępach 15-20min ale nie wiele to dało ,chyba ze przez noc coś się 'ruszy'
Podgrzewanie odpada bo nawet nie mam czym ... warunki domowe . Bedę wdzięczny za wszelkie sugestie i rady
Mazda 323F (BJ)ZM 2001
Możesz spróbować popukać młotkiem w śrubę, ale tak żeby nie uszkodzić łepka. Można jeszcze spróbować lekko ja dokręcić tylko po to żeby się trochę obluzowała, ale może grozić ukręceniem
WD nie jest chyba zbyt dobry, najlepiej jakiś typowy odrdzewiacz ze związkiem MOS2 czy jakoś tak
WD nie jest chyba zbyt dobry, najlepiej jakiś typowy odrdzewiacz ze związkiem MOS2 czy jakoś tak
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki