Czy są na naszym forum posiadacze Mazdy 3 MPS?
Ale przez całą zimę nie poślizgnę się ani razu tak mocno, jak Ty przez te dwa śnieżne dni
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Yoshi323 napisał(a):Ale przez całą zimę nie poślizgnę się ani razu tak mocno, jak Ty przez te dwa śnieżne dni
ani ja Ciebie nie przekonam ani Ty mnie dla mnie brak trakcji przez 3/4 zimy i kupiasty wygląd auta które wygląda na 16tce jak deskorolka nie jest wart dwóch dni przyczepnosci na sniegu dla Ciebie ważniejsze jest to że przez te kilka dni będziesz się mniej slizgał niz ja i przy tym pozostanmy
Proponuję, abyśmy powrócili do dyskusji po pierwszym większym śniegu
Przez te dni może sie dużo zdarzyć
misiekwaw napisał(a):kupiasty wygląd auta które wygląda na 16tce jak deskorolka nie jest wart dwóch dni przyczepności na sniegu
Przez te dni może sie dużo zdarzyć
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Yoshi323 napisał(a):Proponuję, abyśmy powrócili do dyskusji po pierwszym większym śniegumisiekwaw napisał(a):kupiasty wygląd auta które wygląda na 16tce jak deskorolka nie jest wart dwóch dni przyczepności na sniegu
Przez te dni może sie dużo zdarzyć
dobrze, tak zrobimy, a na dzis Szczęśliwego Nowego Roku
Faja napisał(a):Odcięcie jest przy 7100 rpm.... Ale to już kretyństwo tam ciągnąć...
Dlaczego "kretyństwo"?
Chyba, że "kretyństwem" określasz podwyższony hałas czy zużycie paliwa albo słabnącą już moc...
Ja jedną z pierwszych rzeczy jakie sprawdziłem, to to, że odcięcie jest przy 7100rpm...
I dobrze... Po to właśnie jest samochód...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Maciej Loret napisał(a):Faja napisał(a):Odcięcie jest przy 7100 rpm.... Ale to już kretyństwo tam ciągnąć...
Dlaczego "kretyństwo"?
Chyba, że "kretyństwem" określasz podwyższony hałas czy zużycie paliwa albo słabnącą już moc...
Ja jedną z pierwszych rzeczy jakie sprawdziłem, to to, że odcięcie jest przy 7100rpm...
I dobrze... Po to właśnie jest samochód...
obstawiam słabnącą moc i to znacznie słabnącą
misiekwaw napisał(a):moc i to znacznie słabnącą
Popatrzyłem na wykresy 6MPS i trochę słabiutko to wygląda:
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N
Max. moc przy 5340, max. moment przy 4000...
U mnie jest trochę inaczej, ale rzeczywiście w MPSie ciągnięcie do 7100 w tym aucie słabo wygląda...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Maciej Loret napisał(a):misiekwaw napisał(a):moc i to znacznie słabnącą
Popatrzyłem na wykresy 6MPS i trochę słabiutko to wygląda:
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N
Max. moc przy 5340, max. moment przy 4000...
U mnie jest trochę inaczej, ale rzeczywiście w MPSie ciągnięcie do 7100 w tym aucie słabo wygląda...
no wlasnie oprocz tego ze moc maks jest w wiekszosci wykresow ktore widzialem ponizej 5500 to jeszcze pozniej gwaltownie opada, wiec krecenie MPSa powyzej 6500 nie ma zupelnie sensu
Yoshi323 napisał(a):Proponuję, abyśmy powrócili do dyskusji po pierwszym większym śniegumisiekwaw napisał(a):kupiasty wygląd auta które wygląda na 16tce jak deskorolka nie jest wart dwóch dni przyczepności na sniegu
Przez te dni może sie dużo zdarzyć
w zasadzie to chyba bedziemy musieli wrocic do tej dyskusji w przyszlym roku bo w tym wyszło na moje
pozdrawiam
Bedzie nastepna w Polsce, jak tylko wroce, w Pazdzierniku, mam nadzieje ze przyplynie wkrótce potem, czerwona, tylko nazywa sie troche inaczej, speed 3 zamiast MPS.
Misiek jesli nie bedziesz mial nic przeciwko to zglosze sie do Ciebie, zeby potpatrzec jak sa rozwiazane pozycyjne z przodu (u mnie sa żólte i robia tez za kierunki) i oczywiscie przeciwmgielne z tylu.
Wyglada praktycznie tak samo /mam skore z alkantarą ale za to brakuje podgzewanych siedzen/
Pozdrawiam
Misiek jesli nie bedziesz mial nic przeciwko to zglosze sie do Ciebie, zeby potpatrzec jak sa rozwiazane pozycyjne z przodu (u mnie sa żólte i robia tez za kierunki) i oczywiscie przeciwmgielne z tylu.
Wyglada praktycznie tak samo /mam skore z alkantarą ale za to brakuje podgzewanych siedzen/
Pozdrawiam
Tail of the Dragon
- Od: 14 cze 2008, 00:29
- Posty: 204
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 3/Clio
Jaroslaw napisał(a):Misiek jesli nie bedziesz mial nic przeciwko to zglosze sie do Ciebie, zeby potpatrzec jak sa rozwiazane pozycyjne z przodu (u mnie sa żólte i robia tez za kierunki) i oczywiscie przeciwmgielne z tylu.
Wyglada praktycznie tak samo /mam skore z alkantarą ale za to brakuje podgzewanych siedzen/
Pozdrawiam
zapraszam
Jarku; właśnie mam taki egzemplarz – jeszcze w naprawie – ściągnięty z US w lipcu – Jarku czy zastanawiałeś się, czy da się coś zrobić z ustawieniami komputera (wyświetlacza) aby działał to tak jak w Kanadzie – wskazania w KH/M nie milach – czy użytkownik może to zmienić. Pozdro !
- Od: 26 lip 2008, 20:15
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Speed3
Hej
Jak do tej pory udalo mi sie przestawic temperature, pokazuje w stopniach C a nie F , reszta niestety, mile/godzine /predkosciomierz jest wyskalowany podwojnie/
i mila/galon na komputerze. Powoli zaczynam sie przyzwyczajac.
Pewnie jak wroce /Listopad / to zaczne sie zastanawiac.
Jak do tej pory udalo mi sie przestawic temperature, pokazuje w stopniach C a nie F , reszta niestety, mile/godzine /predkosciomierz jest wyskalowany podwojnie/
i mila/galon na komputerze. Powoli zaczynam sie przyzwyczajac.
Pewnie jak wroce /Listopad / to zaczne sie zastanawiac.
Tail of the Dragon
- Od: 14 cze 2008, 00:29
- Posty: 204
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 3/Clio
Tak...
Zmiana F- na C' jest opisana w instrukcji – ale gal/mile jest kompletnie nieczytelne. Będę szukał kogoś kto może sobie z tym poradzi. Mazda polska raczej na pewno będzie to miała gdzieś, ale nie omieszkam do nich zadzwonić.
Pozdr
Zmiana F- na C' jest opisana w instrukcji – ale gal/mile jest kompletnie nieczytelne. Będę szukał kogoś kto może sobie z tym poradzi. Mazda polska raczej na pewno będzie to miała gdzieś, ale nie omieszkam do nich zadzwonić.
Pozdr
- Od: 26 lip 2008, 20:15
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Speed3
Opisz jak Ci sie uda, bedę miał wskazówki
Jak na razie 9000mil i chodzi jak złoto, nie polecam tylko oszczedzac na paliwie.
Tutaj zalecaja minimum 91 (Amerykanie mierza oktany troche inaczej, to tak jakby nasze 98)
a raz zmuszony bylem zalac 87 oktanow (po polsku okolo 93)
wiedzialem i staralem sie wyjezdzic zbiornik ostroznie.
Raz sie zapomnialem wcisnalem mocniej i zamiast przyspieszania byly tylko detonacje w silniku
NIedługo potem jeszcze raz to samo sie zdarzylo na "premium" paliwie
Ale teraz juz wszystko wrocilo do normy.
Jak na razie 9000mil i chodzi jak złoto, nie polecam tylko oszczedzac na paliwie.
Tutaj zalecaja minimum 91 (Amerykanie mierza oktany troche inaczej, to tak jakby nasze 98)
a raz zmuszony bylem zalac 87 oktanow (po polsku okolo 93)
wiedzialem i staralem sie wyjezdzic zbiornik ostroznie.
Raz sie zapomnialem wcisnalem mocniej i zamiast przyspieszania byly tylko detonacje w silniku
NIedługo potem jeszcze raz to samo sie zdarzylo na "premium" paliwie
Ale teraz juz wszystko wrocilo do normy.
Tail of the Dragon
- Od: 14 cze 2008, 00:29
- Posty: 204
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 3/Clio
Jaroslaw napisał(a):Bedzie nastepna w Polsce, jak tylko wroce, w Pazdzierniku, mam nadzieje ze przyplynie wkrótce potem, czerwona, tylko nazywa sie troche inaczej, speed 3 zamiast MPS.
To i ja sie dopisze do listy – auta wprawdzie jeszcze nie mam, ale biernie sledze forum od jakiegos czasu, wypytalem miska co i jak (serdeczne dzieki za wyczerpujace informacje ) i zamowilem 3 MPS – takze w Lublinie i czekam...
W Poznaniu zdaje sie bedzie to chyba druga 3 MPS
- Od: 29 cze 2008, 23:10
- Posty: 41
- Auto: 3 MPS '08
kauzyperda napisał(a):To i ja sie dopisze do listy – auta wprawdzie jeszcze nie mam, ale biernie sledze forum od jakiegos czasu, wypytalem miska co i jak (serdeczne dzieki za wyczerpujace informacje )
nie za ma co
kauzyperda napisał(a): i zamowilem 3 MPS – takze w Lublinie i czekam...
dobry wybor
czekamy
dubel
prosze o wywalenie
prosze o wywalenie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości