mazdy – Jaki silnik lepszy i ekonomiczniejszy
a ja powiem ze K8 w mx3 do serki robi Kf w 323f dopiero pod koniec 400m zaczyna odjeżdżać 323f
objeżdżasz KL to chyba raczej KL stał a ty jechałeś
objeżdżasz KL to chyba raczej KL stał a ty jechałeś
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Marcin1mazda napisał(a): jechałem z KL na gazie i gostała baty:P
I to jest całkiem możliwe
Raz że w tej KL vris-y nie działają napewno a druga sprawa to zwęzony dolot przez lpg.
Myślę że z moim KF-em na lpg miałbyś juz problemy.
Mozemy SIe sprawdzic wczoraj sie scigałem z BA v6 i objechałem ją bez wiekszych problemów a co do KL-a na gazie TO gosc Wyciągnoł Mixer i ejchał na benzynce
Prosze Bardzo------> Dla niedowiarków:) http://pl.youtube.com/watch?v=pMINTPGTkwQ Ostatni Wyscic Kl JEchała na Benzin Bez Zwężek
Prosze Bardzo------> Dla niedowiarków:) http://pl.youtube.com/watch?v=pMINTPGTkwQ Ostatni Wyscic Kl JEchała na Benzin Bez Zwężek
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
nigdy nie sprawdzałem ile na 400m a co do hamowania to kolega przecenił swoje mozliwosci ja jechałem szybciej i zatrzymałem wie wiel wiel wczesniej
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
BG GT objedzie MX-3 V6 lekko. BA V6 raczej też, ale tutaj już dochodzi kwestia "operatora koparki" bo moment obrotowy robi swoje i BA idzie bardzeij do przodu niż MX nawet mimo wagi.
Z praktyki widać że jak ktoś dobrze umie sprzęgłem operować to w 626 nawet na FS-ie może przeskoczyć KL-a (oczywiście europejskiego).
Generalnie z tych trzech silników które wymieniłeś, BP z racji wagi modelu BG ma przewage, ale wszystko zależy od tego w jakim stanie jest silnik. BA jest sporo cięższe.
edit: "ekonomiczniejszy: jest B6
Z praktyki widać że jak ktoś dobrze umie sprzęgłem operować to w 626 nawet na FS-ie może przeskoczyć KL-a (oczywiście europejskiego).
Generalnie z tych trzech silników które wymieniłeś, BP z racji wagi modelu BG ma przewage, ale wszystko zależy od tego w jakim stanie jest silnik. BA jest sporo cięższe.
edit: "ekonomiczniejszy: jest B6
nio teraz Teraz Niestety ALe tak NAwed Sohc Objezdza V6
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Jacek176 napisał(a):wszystkich slepo zakochanych w tych ociezalych V6
co innego BG SOHC a co innego BG DOHC juz fabrycznie była zdaje sie o sekundę w przyśpieszeniu do 100km lepsza od CA/BA KF
Ostatnio edytowano 11 sie 2008, 23:01 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
To ja tylko dodam,że z tej trójki najszybszy jest BG 1.8 DOHC, potem BA 2.0 V6, a najwolniejszy jest MX 3 1.8 V6. Sprawdzone w Borsku .
Potrzebujesz sprzedać samochód lub cokolwiek innego?
Nie masz czasu lub możliwości zająć się ogłoszeniem?
Zajrzyj tutaj: http://www.sprzedajdobrze.pl
Nie masz czasu lub możliwości zająć się ogłoszeniem?
Zajrzyj tutaj: http://www.sprzedajdobrze.pl
- Od: 2 cze 2008, 00:37
- Posty: 23
- Skąd: Poznań/Gdynia
- Auto: Seat Ibiza GT TDi ~150KM
BG GT 0-100 8 – 8,2s
BG Sohc 0-100 8,9s
nie duza Róznica:) Wystarczy Troszke Podrobic Sohc I do 120km/h Idzie Równo Z GT..
BG Sohc 0-100 8,9s
nie duza Róznica:) Wystarczy Troszke Podrobic Sohc I do 120km/h Idzie Równo Z GT..
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Marcin1mazda napisał(a):BG GT 0-100 8 – 8,2s
BG Sohc 0-100 8,9s
nie duza Róznica:) Wystarczy Troszke Podrobic Sohc I do 120km/h Idzie Równo Z GT..
Nie patrz na dane katalogowe. One sa chyba spisane z sufitu i nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia.
Ja mialem najpierw silnik SOHC teraz mam DOHC. Uwierz mi, to jest niebo a ziemia. Wogole nie ma co porownywac.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Ale Sohc (pewnie) miałes seryjne a GT s tego Co widze po wydruku z hamowni to do całkiem seryjnych nie nalezy 142km i 161Nm.. to o 14km i 6Nm wiecej od Serji.. a ja zato mam Sohc Troszke pogrzebane a GT seryjne.. Gt na hamowni Wypluło 123km i 148Nm.. wiec jest to mozliwe ze do 130 ide z nim Równo?
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Żeby z SOHC wykrzesac 123KM to nie wystarczy tylko "troszke pogrzebac".
Ja odrazu po swapie, jeszcze na seryjnym DOHC, odczuwalem niesamowita roznice pomiedzy tymi silnikami.
Widocznie kierownik tego GT z ktorym sie scigales jest jakis dretwy albo zapomnial recznego odpuscic
Ja rozumiem, ze kazdy kocha swoje auto i wydaje mu sie ze jest najszybsze na swiecie ale czasami trzeba przestac marzyc i zejsc na ziemie SOHC nie ma szans ze ZDROWYM, niezamulonym DOHC. Nawet jak jest troche "pogrzebane", wydech i dolot nie wystarczy zeby dogonic GT. Ja jeszcze jak mialem SOHC to tez mi sie zdazylo objechac GT ale o tym nie mowie bo wiem ze tamto GT bylo wyjatkowo zajezdzone.
Na zdrowy rozum: 25KM roznicy w autach ktorych waga jest prawie idenyczna i taka mala (ok. 1040kg) to ogromna roznica, to jest 25% mocy wiecej niz w SOHC!!!
I tak jak mowilem: dolot i wydech napewno nie da tych dodatkowych 25KM. A jak pojedziesz na hamownie i okaze sie ze dal to wywalam swoj wydech El-tec'a i jade do ciebie na zrobienie wydechu
Ja odrazu po swapie, jeszcze na seryjnym DOHC, odczuwalem niesamowita roznice pomiedzy tymi silnikami.
Widocznie kierownik tego GT z ktorym sie scigales jest jakis dretwy albo zapomnial recznego odpuscic
Ja rozumiem, ze kazdy kocha swoje auto i wydaje mu sie ze jest najszybsze na swiecie ale czasami trzeba przestac marzyc i zejsc na ziemie SOHC nie ma szans ze ZDROWYM, niezamulonym DOHC. Nawet jak jest troche "pogrzebane", wydech i dolot nie wystarczy zeby dogonic GT. Ja jeszcze jak mialem SOHC to tez mi sie zdazylo objechac GT ale o tym nie mowie bo wiem ze tamto GT bylo wyjatkowo zajezdzone.
Na zdrowy rozum: 25KM roznicy w autach ktorych waga jest prawie idenyczna i taka mala (ok. 1040kg) to ogromna roznica, to jest 25% mocy wiecej niz w SOHC!!!
I tak jak mowilem: dolot i wydech napewno nie da tych dodatkowych 25KM. A jak pojedziesz na hamownie i okaze sie ze dal to wywalam swoj wydech El-tec'a i jade do ciebie na zrobienie wydechu
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kolego 123km i 148Nm wypluła Gt a moje sohc bedzie hamowane dopiero w przyszłym tyg a co GT to jest to autko mojego wujka:) którym ja tez jezdze na codzien:) głowica jest po kompletnym Remoncie Wiec nie wiem czy to jets taka kompletna Padaka
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości