Tom napisał(a):hteb duzo taniej wychodzi?? ciekawi mnie te kilka czesci co kupiles??
poznaje paski i napinacz, filtr skrzyni, ten zawor co niby siada i ten sterownik od wiatrakow i co tam jeszcze zakupiles?? a te uszczelki od czego??
ja mysle kupic jeszcze ori klocki a usa co myslisz??
EDIT:jak ja uwielbiam Modow z tego forum zdjecie skasowali kuzwa!!!
w sumie to offtopic więc
Napinacz paska to w aso 700pln / usa 80usd
kontroler wiatraków aso 500pln / chyba 30usd nie pamiętam
Pasek aso 200pln / usa 20-30 usd
zaworek pcv ( zostawiłem ten co mam bo był jednostronny i taki wolę ) aso powyżej 100pln / usa 15usd
Cen pozostałych w aso nie sprawdzałem – kupiłem parę uszczelnień bo mi podciekało obok koła pasowego no i trafiłem że to uszczelniacz. Kosztował parę dolarów. Na wszelki słuczaj nabyłem uszczelę miski i rozrządu no i napinacz paska od pompy wody.
Tak zliczając to w aso jakieś 2500pln a z usa to około 800-900 z przesyłką usps.
Raczej rachunek jest prosty. Przeszło bez cła bo koleś jest przytomny i dobrze zadeklarował paczkę jako sample. Nawet przy 100% cła i tak by się opłacało wiec walę aso. Mam swojego mechanika co się nie boi wynalazków i serwisuję swoje v6 już u zaufanego od lat gościa co mi jeszcze del sola robił.
Wymieniłem napinacze, pasek, kontorler wiatraka no i mam taką ciszę że aż strach się bać
Wiatraki ucichły a napinacz jest bezszelestny. Zalecają kontrolę po 45tś mil no a mój przy 37 zastrajkował więc nie boleję
to tak w skrócie
Zbieram teraz na wydech i dolot + może swap przednich hamulców od rx-8