Chip tuning za 10zł – benzyna
Mazda ma zostać na dłużej taki jest plan, jest bardzo zadbana i niezmęczona. Jezdzilem wczesniej dizlem.. zwyklym 1.8, bez turbiny. Łącznie prawie 500tyś, mam okropne przyzwyczajenie do jeżdzenia do 4.5 tyś, a eFka właśnie dopiero od takich obrotów zaczyna odjeżdżać. Dlatego czasem wydaje mi się, że brakuje mu tych 10KM
Moja Miata
- Od: 13 cze 2008, 13:43
- Posty: 449
- Skąd: Szczecin
- Auto: MX-5
Co w końcu z tym "Chip Tuningiem "
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja w najbliższym czasie wybiorę się do elektronicznego po rezystor i potencjometr i sobie zobaczę co to daje , bo po ostatnim mailowaniu z jednym ze sprzedawców tych cudów (koleś mi pisze i jest pewien ze 6KM to na bank zyskam ). A nic nie szkodzi z grosze kupić rezystor i pokrętło i zobaczyć .
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
zyskasz bo bedziesz na ssaniu ciagle jezdzil... ot cala filozofia.
Ale taki chip 6KM + filtr stozkowy (bo mowia ze daje 10KM) + koncowka wydechu podwojna (to tez z 5KM jak nic) to juz ladny tuning by byl...
Ale taki chip 6KM + filtr stozkowy (bo mowia ze daje 10KM) + koncowka wydechu podwojna (to tez z 5KM jak nic) to juz ladny tuning by byl...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
mariusz_sti napisał(a):po ostatnim mailowaniu z jednym ze sprzedawców tych cudów (koleś mi pisze i jest pewien ze 6KM to na bank zyskam ).
Nawet sobie nie zdajesz sprawy ile trzeba się napracować i ile wydać kasy żeby uzyskać dodatkowych 6KM w silniku wolnossącym.
Ludzi piszących takie bzdury powinno się zamykać.
darekk86 napisał(a):zyskasz bo bedziesz na ssaniu ciagle jezdzil... ot cala filozofia.
Ale taki chip 6KM + filtr stozkowy (bo mowia ze daje 10KM) + koncowka wydechu podwojna (to tez z 5KM jak nic) to juz ladny tuning by byl...
Zapomniałeś o magnetyzerze (+5KM) i strumienicy (+10KM). To już następne 15KM
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Na Allegro pojawiły się rezystory dające +47 KM. A naiwny Five wydaje dziesiątki tysięcy złotych, żeby taki przyrost osiągnąć. Do mojej FD planuję założyć 10 takich rezystorów. Moc po tym tjuningu szacuję na 750 KM na kołach
Z5 jest mega mało rozwojowym motorem i nierealne jest przekroczenie 100KM bez dłubania w silniku. W porównywalnym D14A3-90 KM przy zmianie wydechu z kolektorem i dolotu i 110 KM można wykrzesać. Do tego stosunek masa/moc w 323F BA Z5 Auto wygląda na szybkie iii tylko tego się trzymajmymichi napisał(a):tuning Z5
Konie w Z5 to mozna sobie jedynie dorysować ;p Kurde jak komus 90 KM nie wystarcza to trzeba sobie bylo kupić MX lub Probe za połowe tej kasy co kosztuje Z5... A jak to jest za mało to Hanke z VTEC. A jak sie wiedziało, że będzie sie potem chciało grzebac to NAJPIERW trzeba było poczytać a potem kupić. A poza tym to ani za 50 ani za 500 zł się nie zrobi potwora z seryjnego silnika.
Jakiś tam podpis Leszka :P
aLehandro dokładnie mi tam wystarcza moj potwór. Mało pali a dobrze wygląda i wozi pupę
aaaa przypomniał mi się jeden wątek o tej pływającej w stawach – uturbionej – 323F. ;D Tylko nie pamiętam czy tam było Z5 czy inne serce.
Moim zdaniem miejsce chip tuningu jest razem z magnetyzerami w dziale: "bajki zza wielkiej wody"
Moim zdaniem miejsce chip tuningu jest razem z magnetyzerami w dziale: "bajki zza wielkiej wody"
Jakiś tam podpis Leszka :P
nie no wiadomo ze mozna podniesc moc Z5 wlewajac jakies paliwko Typu Ultimate albo Dynamic ale to max xD
a i nie zawsze to coś da bo z tego co mi mówiono lepsze paliwo sie wolniej spala i jezeli nie mamy auta utrbionego i np Bostów w granicy 1,5 Bara to nie odczuje sie różnicy....
chyba ze PLACEBO
chyba ze PLACEBO
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
- Od: 13 lis 2008, 09:30
- Posty: 237
- Skąd: Kraków
- Auto: bmw 323 e46
michi napisał(a):Ehh nie ma to jak tuning Z5rozbawiłeś mnie, na prawdę Lepiej dołóż do tego rezystora jakieś 129,80 zł i kup sobie wkładkę filtra K&Nmariusz_sti napisał(a):6KM to na bank zyskam
no właśnie ja mu to piszę, a on dalej swoje, ze gwarancje daje-to ja go podpuściłem, ze zrobię pomiar na hamowni przed i po założeniu rezystora, wtedy kontakt z nim się urwał.
a co do wkładki, też gó..o tak naprawdę da w Z5 oprócz trochę innego dźwięku. Ja po prostu wstawiłem stożek AOMA który został mi po starym aucie i chociaż dźwięk zmienia, przez co teraz moja efka nie dość że wygląda sportowo, to jeszcze trochę bardziej sportowo brzmi, ale tym mocy się nie oszuka niestety
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje