Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?

Postprzez mixR » 14 lis 2008, 21:58

jak to jest,innym więcej oliwy wciąga i piszą że nie kopci,a mariusz_sti pisał że przed remontem wciągał mu tylko 0,8l na 6000km a tu tak czadu daje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 15:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez MariuS » 14 lis 2008, 22:09

było tak, napiszę jeszcze raz, ale gdzieś to już pisałem. Auto nie było zalane doktorem, na początku od maja do września tylko czasem z rana zakopciło po nocce-ale z 5x mniej niż na filmiku i przez te 5 miechów na 6tys km przejechanych wziął 0,8l oliwy. A jakoś w połowie września zaczęła się jazda. Z dnia na dzień zaczął bardziej kopcić, i łykać więcej oliwy, aż do października kiedy to łyknął mi 1l na 1500km
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez grodek » 15 lis 2008, 00:38

tak tak silniczek powyzej 3 tys obr zaczyna jechac szybciej niz malan:P a to kopcenie wow wyglada na tym filmiku jakbys wlał oleju do baku :P
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez sps-snipers » 15 lis 2008, 00:59

Tak to jest panowie. Kupujemy Mazdeczke i nic niekpoci itd.. itd... Az w końcu wymieniamy ładnie olej i filterki i zaczyna sie kopcenie i branie oleju. Bo pan handlarz wlał doctorka i nic niekpociło. A ja dla niektórych mam kolejny złoty środek z Ameryki ,który jest na rynku 30 lat i ponoć spełnia właściwości spowalniające branie oleju itd.. http://www.lucasoil.com/
Tak tak moi mili.Ostatnio odwiedził mnie w sklepie pan który siedział jakis czas w USA a wiedzmy,ze Amerykanie robią najlepsze uszlachetniacze w ratowaniu starych trupów (Z5 ;P np) i reklamował taki złoty środek i obiecał mi że jak autko bierze w ok.1l/1000km to po wlaniu tego śrokda weżmie 50 ml . Ile w tym prawdy ?? Jakto mówią "Jak nieposmarujesz,to niepojedziesz" . Koszt takiego specyfiku kosztuje 40 pare złotych . I zapewniał mnie,że poprawa będzie. Powiedział tyllko jedno . Jakie sa popychacze w Z5. Bo jak hydrauliczne to niepolecał. Ale jak normalne to w porządku. Ale czy warto ?? :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Gość » 15 lis 2008, 01:05

sps-snipers napisał(a):i reklamował taki złoty środek i obiecał mi że jak autko bierze w ok.1l/1000km to po wlaniu tego śrokda weżmie 50 ml

sprzedawca zawsze chwali...
ps napiszę to ostatni raz...jak z5 pije masowo olej i kopci z rańca to żaden środek, nawet z kosmosu, Wam nie pomoże !! zapieczonych pierścieni nic nie ruszy :P
Gość
 

Postprzez jarekrk » 15 lis 2008, 10:54

długo masz gaz ?
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 09:30
Posty: 237
Skąd: Kraków
Auto: bmw 323 e46

Postprzez sps-snipers » 15 lis 2008, 13:21

KEEL napisał(a):zapieczonych pierścieni nic nie ruszy

A skąd wiesz,ze skoro kopci i bierze olej to zaraz pierścienie muszą byc zapieczone?? U mnie przy remoncie zmienił pierścienie tylko dlatego ,że przepuszczały a nie dlatego że były zapieczone :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Gość » 15 lis 2008, 18:06

sps-snipers napisał(a):U mnie przy remoncie zmienił pierścienie tylko dlatego ,że przepuszczały a nie dlatego że były zapieczone

co przepuszczały, olej czy komprechę ?? ile brała Ci przed remontem a ile pije teraz ??
ps widziałeś tłoki po wyjęciu ??
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 23 lis 2008, 21:45

co przepuszczały, olej czy komprechę ile brała Ci przed remontem a ile pije teraz
ps widziałeś tłoki po wyjęciu
_________________
Nic niewidziałem po remoncie. Raz mechanika zczaiłem jak grzebał i pucował głowice :P Co do komprechy to na 1 garze było 9 na 2 garze i 3 po 12 a na 4 10. Przed remontem brał już litr/500km teraz bierze 1l/-1300-1400 km. Zrobiłem chyba 4 dolewki od wlania doctora. Co jak co ale po remoncie 1l-1000. ALe sądze,że mniej oliwy bierze jak sie jedzie na trasie niz po mieście(ciągłe zapalanie ,gaszenie,zimny silnik itd..) :)
Po wyjeżdżeniu zapasu oliwy przerzucam sie na minerała :) Tylko pytanie jakie są popychacze w Z5 . Słyszałem ,ze napewno nie hydruliczne .Prawda to ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Gość » 23 lis 2008, 21:55

sps-snipers napisał(a):Tylko pytanie jakie są popychacze w Z5 . Słyszałem ,ze napewno nie hydruliczne .Prawda to

prawda :) nie ma tam zadnej hydrauliki...jest zawór-popychacz-płytka i tyle :]
wkleję jeszcze raz bo może nie widziałeś popychaczy i płytek :P
Obrazek
ps to ze komprecha była różna na garach to mogła być wina wypalonych zaworów...
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 23 lis 2008, 22:07

Za fote dzięki :P A zawory były wypalone. Wszystkie wydechowe,całe 8 sztuk :P Czyli jak niesą hydrauliczne to można śmiało lać minerał :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 21:23

http://pl.youtube.com/watch?v=MAMmlYUqzEg

A to moje:D po 2 nockach nie palone
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez soul » 24 lis 2008, 22:17

konrad278 napisał(a):http://pl.youtube.com/watch?v=MAMmlYUqzEg

A to moje:D po 2 nockach nie palone


no i ? ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MariuS » 24 lis 2008, 22:24

konrad278
ja też teraz mam taki widok, ale szkoda że nie miałem tłumika duplex jak mi kopciła- ale byłby czad- ten dym z 2 rur :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 22:45

soul to tylko filmik poglądowy aby nie było znów gadanie ze mazda robi lipe.mariusz_sti mówisz ze był taki ogień??:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez MariuS » 24 lis 2008, 22:54

Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 22:58

nie no widziałem widziałem;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez novell » 24 lis 2008, 23:18

Psiiiiiiiiiiiii wielkie mi HALO... każdego poranka tak mam hahaha hahaha hahaha <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez MariuS » 24 lis 2008, 23:33

a ja już tak nie mam :D <jupi>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MEFEK » 25 lis 2008, 18:42

Mam madzie 323f 1.5 ba z 94r ale zaczeła brać olej tak ok 1lna 1000km zalałem Valvoline 10w40 i kopci lekko ale nie na zimnym, tylko puzniej :|z tego co wiem z forum to pierscienie i uszczelniacze zaworów. Jakiej firmy najlepiej kupic części? ile to moze kosztować? co jeszcze trzeba robić? Może ktoś zna dobrego mechanika w pobliżu Kielc? POZDRAWIAM i czekam na odp
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lis 2008, 17:46
Posty: 20
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 323f ba 1.5 16v rok 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323