Ciężko pracująca gałka zmiany biegów
Strona 1 z 1
Cóż – albo mam jakies omamy, albo po przjechaniu kilkudziesięciu kilometrów biegi zaczynają ciężej chodzić . Może to tylko wrażenie (jak wracam z pracy) ale nie dam sobie ręki za to uciąć. A dziwne jest to, że wszystkie wchodzą idealnie – jedynie jakośc tak ...ciężej??
Chłopaki (i dziewczęta) jakieś pomysły??
Pozdrawiam
Chłopaki (i dziewczęta) jakieś pomysły??
Pozdrawiam
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
UUUU. hehe
Musisz wyjąć całą wajche z samochodu, razem z drążkami i lewarkiem, poczyścić tuleje itp, nasmarować i będzie jak nuwex. Przerabiałem to już w poprzedniej madzi, i w tej mnie to czeka hehe, plus jeszcze dotoczenie paru tulejek, bo lata mi na boki jak żyd po pustym sklepie
Musisz wyjąć całą wajche z samochodu, razem z drążkami i lewarkiem, poczyścić tuleje itp, nasmarować i będzie jak nuwex. Przerabiałem to już w poprzedniej madzi, i w tej mnie to czeka hehe, plus jeszcze dotoczenie paru tulejek, bo lata mi na boki jak żyd po pustym sklepie
kurde Waluś...poważna to sprawa??? – ile trwa "czyszczenie"?
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Hmmm
to zależy mi to zajeło 2 godzinki
Pamiętaj że bez kanału sie nie obędzie
to zależy mi to zajeło 2 godzinki
Pamiętaj że bez kanału sie nie obędzie
no ok – kanał jest, chęci są – tylko jak sie do tego zabrac?
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Najlepiej od dołu... Poszukaj w archiwum temat juz był.Przemol napisał(a):tylko jak sie do tego zabrac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa – napisz coś więcej proszę hehe ja w tym czasie poszukam w archiwum
p.s. juz przeczytałem ten temat – i faktycznie mnie też po kilkunastu kilometrach zaczyna piszczeć (poza tym ze ciężej chodzi oczywiście) – taki pisk ściśniętej gumy jakby.........
p.s. juz przeczytałem ten temat – i faktycznie mnie też po kilkunastu kilometrach zaczyna piszczeć (poza tym ze ciężej chodzi oczywiście) – taki pisk ściśniętej gumy jakby.........
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Nie wiem jak to jest w 323, ale najczęściej trzeba odkręcić oba drążki od skrzyni, czesem trzeba rozmontować wydech (mi w GD udało sie bez demontarzu) potem idziesz na góre do auta, rozkręcasz wszystkie plastiki dookoła drązka, zdejmujesz wszystko, tak żeby został sam pręt, wykręcasz najprawdopodobniej 4 śruby mocujące całe jabłko z drążkiem, tylko nie wiem czy od dołu czy od góry, potem do kanału i wyciągasz całość
Jak już wyjmiesz to zobaczysz gdzie są opory, papierek ścierny, czyszczonko, smarowanko dobrym smarem, i składasz do kupy.
Montaż w odwrotnej kolejności :D
Jak już wyjmiesz to zobaczysz gdzie są opory, papierek ścierny, czyszczonko, smarowanko dobrym smarem, i składasz do kupy.
Montaż w odwrotnej kolejności :D
o widzisz hehe
nie ma to jak 323
nie ma to jak 323
dzięki kudre chłopaki..:) jutro sie biore do roboty – dam znać jak poszło:).Pozdrowionka i wesołych kurczaków:)):
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
A i mi sie tak probilo, ze skrzynia mi skrzypi po dłuższym jechaniu. Może to głupie, ale zaczeło mi się to dziać po wymianie tłumików: wewnętrznego i środkowego, przgubów zew., a potem wymianie opon. MOże to mieć jakiś związek? Jeśli tak, to od której z tych rzeczy. Odpowiedzcie prosze, bo jak tak, to uderzam do zakładów gdzie mi to robili i niech usuną mi skrzypienie mojej skrzyni:–).
- Od: 20 mar 2005, 21:39
- Posty: 48
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG'93 1,6 16V hatchback 3d
heheh i po sprawie – sciągnąłem cięgna z manetką zmiany biegów i co sie okazało??? tuleja łącząca cięgno z gałką podrdzewiała. Dostawała temperatury od rury wydechowej i ciężej chodziła :). Papierek ścierny troche smaru i jest SUPER!!!
Dzięki wszystkim za pomoc!!!!
Pozdrawiam Przemek
Dzięki wszystkim za pomoc!!!!
Pozdrawiam Przemek
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
A ja z tą skrzynią podjechałam w końcu do takich młodych chłopaków na moim osiedlu do warsztatu i zrobili mi za 20 zł, przy okazji naciagneli mi paski, posprawdzali płyny.Sama bym nie dała rady, po śruby za bardzo pordzewiałe były.Zresztą ja kobieta jestem i co się będę brudzić.
Dobrze, że to zrobiłam, bo okazało się, że guma która podtrzymuje skrzynie od spodu była źle włożona i gdybym to zostawiła, mogłaby mi się podczas jazdy zapaść skrzynia biegów:–)
W każdym razie problem z głowy
Dobrze, że to zrobiłam, bo okazało się, że guma która podtrzymuje skrzynie od spodu była źle włożona i gdybym to zostawiła, mogłaby mi się podczas jazdy zapaść skrzynia biegów:–)
W każdym razie problem z głowy
- Od: 20 mar 2005, 21:39
- Posty: 48
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG'93 1,6 16V hatchback 3d
Jako ciekawostkę mogę powiedzieć Ci tylko tyle, że pół roku temu miałem smarowane cięgna (z poziomu kanału – bez wyjmowania czegokolwiek) i dopiero po około trzech miesiącach wszystko zaczęło chodzić zauważalnie lżej i pewniej, precyzyjniej. Więc jeśli chcesz mieć efekt natychmiastowy – rozbierz wszystko i po nasmarowaniu ponownie złóż. Efekt będzie znacznie szybszy
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Witam wszystkich mam małe pytanie. Mówice że ciężko chodzi skrzynia i że smarujecie i to wystarczy- ale co samrujecie są tam dwa cięgna idące od lewarka zmiany biegów jedno wchodzi do skrzyni i jest osłonięte gumą a drugie jest stabilizatorem i jest zakończone tulejka w gumie czy tą tulejke może skarujecie żeby miała luz w tej gumie ? ale po co? jak to guma jest wyginana . Osobiście mam taki sam problem i zminimalizowałem luz przez założenie większej tulejki fakt lewarek chodzi precyzyjniej ale nadal cieżko. Co zrobic ?
-
H2
Panowie , nie wiem dlaczego macie takie problemy tyle razy było dokładnie opisywane i nadal są te same pytania....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Wielkie dzięki za pomoc Jaksa siedze od 4 dni i przeglądam i próbuje się domyślić o co chodzi te wasze "wałkowania" są do kitu ocena mechanika. Zadałem konkretne pytanie i co ?
Wiem pewnie mam kożystać z opcji szukaj już to robiłem i dlatego nie zadałem osobnego pytania . Pozdrawiam wszystkich
Wiem pewnie mam kożystać z opcji szukaj już to robiłem i dlatego nie zadałem osobnego pytania . Pozdrawiam wszystkich
-
H2
A mi ostatnio trochę skrzypi przy wkładaniu biegów kiedy silnik jest zimny, ale nie ma większego oporu... Wiecie o co może chodzić??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości