Mazda MX-6 GE 2.0 FS 1993 r.
To kiedy odbiór z lakierowania?
ps. też malowałem jakiś czas temu ramiona wycieraczek
ps. też malowałem jakiś czas temu ramiona wycieraczek
janciowf napisał(a):Witam. Już raz pisałem do Ciebie wiadomość prv. Ile byś chciał za zrobienie tych wkładów do przycisków? Ale nie na czerwono tylko na biało, bo będę dawał niebieskie diody. Chodzi o (regulację świateł, regulację poświetlenia, światła przeciwmngielne tylne, podgrzewanie szyby tylnej, oraz światła awaryjne).pytajnik?
Witam. Jakoś tej wiadomości nie pamiętam, coś widocznie przegapiłem, przepraszam
Nie podejmę się tego. Powód prosty, brak czasu, a mam jeszcze dużo pracy z moją mazdką.
Pozdrawiam
pawelMX6 napisał(a):To kiedy odbiór z lakierowania?
Spojler i klapę odbieram jak skończą
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Bump
Odebrane już auto?
Odebrane już auto?
tak
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Pora pokazać, co działo się z moją Mazdą, a dziać jeszcze się będzie. Zapraszam.
Podzielę tego posta na części, które będą zaczynały się opisami.
Dużo fotek
Na pierwszy ogień fotki mazdy jadącej do lakierni.
Jak widać wybebeszyłem wnętrze i oddałem auto firmie od wycinania szyby.
Zdecydowałem się na pomalowanie całego auta, ale tym razem dokładniej niż ostatnio, pewnie wielu z was uzna to za głupotę.
Mam wyremontowany silnik, zregenerowane zawieszenie, układ jezdny, hamulce i nie mam zamiaru rozstawać się z tym egzemplarzem
Czemu pomalowałem całe auto?
Chciałem naprawić błąd, który popełniłem wcześniej, czyli malowanie auta bez wycinania szyb, bez malowania wnęk, chciałem usunąć dziurę po korku wlewu gazu, którego już dawno nie ma, założyłem klapę i spoiler od v6, pojawiła się rdza w tylnych nadkolach, delikatna rdza we wnęce szyby przedniej, wróciły klamki, przód został uszkodzony.
Nie opłacało się bawić w malowanie punktowe, czy malowanie elementów.
Mazda dostała taki sam kolor, została zakonserwowana w miejscach gdzie po lakierowaniu byłoby to nie mozliwe.
Mam już w domu preparaty do konserwacji podwozia i profili zamkniętych firmy Noxudol, którymi dokończę zabezpieczanie autka przed korozją.
Poniżej zdjęcia pomalowanej, zaraz przed wklejaniem szyb.
Starą pościeraną, poodbijaną i już raz klejoną szybę zastąpiła nowa. Stara pękła w miejscu klejenia, przy demontażu.
Częściowo poskładałem mazdę i wyczyściłem komorę silnika.
Zdobyłem ostatnio dużo, oryginalnych spinek różnego rodzaju "ograbiając" dwie 626 na szrocie.
Oczekując na zamówioną konserwację Noxudol, wykręciłem wiele elementów komory silnika, wyczyściłem, a to co trzeba było odrdzewiłem i pomalowałem. Wyczyściłem karoserię komory silnika w widocznych miejscach i tych ukrytych pod wymontowanymi rzeczami.
Nie ruszałem jeszcze pokrywy głowicy, bo mam drugą i nad nią się będę pastwił, jeszcze nie będąc zdecydowanym między polerką, a czarnym półmatem.
Chcę żeby komora była zadbana i schludna.
Pod maskę trafiła też, nowa rozpórka i tu chciałem podziękować koledze PawłowiMX6.
Na zdjęciach widać też zamontowane ramiona wycieraczek, o których regeneracji pisałem parę stron wcześniej.
Są w końcu dwa siłowniki klapy bagażnika (Daewoo Matiz, polecam), a nie jeden. Dzięki nim wszystko ładnie się spasowało
Pomalowałem obwódkę zamka klapy, zaślepki otworów montażowych do relingów i obwódki kierunkowskazów przednich (tych przy reflektorach), były pościerane.
Na ostatnim zdjęciu tej części maty wygłuszające, które trafią na drzwi i brzęczące miejsca karoserii.
Czekające na zamontowanie elementy tapicerki.
Zostały obszyte Alcantarą w firmie Black Sun z Torunia.
Zdobyłem mocowania podsufitówki, których nie było, część z nich jest seryjnie przyklejona na klej, który pęka przy demontażu.
Przed obszyciem przynitowałem je porządnie
Dokładka zderzaka przedniego LSi – tu nic więcej pisać nie muszę
Tyle na razie, w miarę możliwości będę aktualizował temat.
Jest co robić i pojawi się jeszcze parę fajnych rzeczy
Dziękuję
Podzielę tego posta na części, które będą zaczynały się opisami.
Dużo fotek
Na pierwszy ogień fotki mazdy jadącej do lakierni.
Jak widać wybebeszyłem wnętrze i oddałem auto firmie od wycinania szyby.
Zdecydowałem się na pomalowanie całego auta, ale tym razem dokładniej niż ostatnio, pewnie wielu z was uzna to za głupotę.
Mam wyremontowany silnik, zregenerowane zawieszenie, układ jezdny, hamulce i nie mam zamiaru rozstawać się z tym egzemplarzem
Czemu pomalowałem całe auto?
Chciałem naprawić błąd, który popełniłem wcześniej, czyli malowanie auta bez wycinania szyb, bez malowania wnęk, chciałem usunąć dziurę po korku wlewu gazu, którego już dawno nie ma, założyłem klapę i spoiler od v6, pojawiła się rdza w tylnych nadkolach, delikatna rdza we wnęce szyby przedniej, wróciły klamki, przód został uszkodzony.
Nie opłacało się bawić w malowanie punktowe, czy malowanie elementów.
Mazda dostała taki sam kolor, została zakonserwowana w miejscach gdzie po lakierowaniu byłoby to nie mozliwe.
Mam już w domu preparaty do konserwacji podwozia i profili zamkniętych firmy Noxudol, którymi dokończę zabezpieczanie autka przed korozją.
Poniżej zdjęcia pomalowanej, zaraz przed wklejaniem szyb.
Starą pościeraną, poodbijaną i już raz klejoną szybę zastąpiła nowa. Stara pękła w miejscu klejenia, przy demontażu.
Częściowo poskładałem mazdę i wyczyściłem komorę silnika.
Zdobyłem ostatnio dużo, oryginalnych spinek różnego rodzaju "ograbiając" dwie 626 na szrocie.
Oczekując na zamówioną konserwację Noxudol, wykręciłem wiele elementów komory silnika, wyczyściłem, a to co trzeba było odrdzewiłem i pomalowałem. Wyczyściłem karoserię komory silnika w widocznych miejscach i tych ukrytych pod wymontowanymi rzeczami.
Nie ruszałem jeszcze pokrywy głowicy, bo mam drugą i nad nią się będę pastwił, jeszcze nie będąc zdecydowanym między polerką, a czarnym półmatem.
Chcę żeby komora była zadbana i schludna.
Pod maskę trafiła też, nowa rozpórka i tu chciałem podziękować koledze PawłowiMX6.
Na zdjęciach widać też zamontowane ramiona wycieraczek, o których regeneracji pisałem parę stron wcześniej.
Są w końcu dwa siłowniki klapy bagażnika (Daewoo Matiz, polecam), a nie jeden. Dzięki nim wszystko ładnie się spasowało
Pomalowałem obwódkę zamka klapy, zaślepki otworów montażowych do relingów i obwódki kierunkowskazów przednich (tych przy reflektorach), były pościerane.
Na ostatnim zdjęciu tej części maty wygłuszające, które trafią na drzwi i brzęczące miejsca karoserii.
Czekające na zamontowanie elementy tapicerki.
Zostały obszyte Alcantarą w firmie Black Sun z Torunia.
Zdobyłem mocowania podsufitówki, których nie było, część z nich jest seryjnie przyklejona na klej, który pęka przy demontażu.
Przed obszyciem przynitowałem je porządnie
Dokładka zderzaka przedniego LSi – tu nic więcej pisać nie muszę
Tyle na razie, w miarę możliwości będę aktualizował temat.
Jest co robić i pojawi się jeszcze parę fajnych rzeczy
Dziękuję
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
niezla robota a jaki byl koszt pomalowania auta ? bo planuje to samo zrobic w przyszłym sezonie , i jak z jakością ? czarna podsufitka raczej bedzie zmiejszala samochod w srodku ? , ja sie najlepiej czulem jak bylo jasna skora.
good job
ps. a przy tej robocie nie lepiej bylo zaspawac antene i dac w tylnej szybie jak maja USA ?
good job
ps. a przy tej robocie nie lepiej bylo zaspawac antene i dac w tylnej szybie jak maja USA ?
speedone napisał(a):niezla robota usmiech a jaki byl koszt pomalowania auta
Od dziś ceny będę podawał tylko na PW zainteresowanym osobom, mam swoje powody.
speedone napisał(a):i jak z jakością ?
Malowałem tam gdzie jesus.
Z jakości jestem zadowolony, ale to trzeba będzie ocenić z biegiem czasu.
Jest jedna rzecz do poprawki (już się przyzwyczaiłem, że zawsze coś jest nie tak), ale nie jest to coś poważnego. Jest delikatny prześwit podkładu na obłym rancie z tyłu, ale lakiernik zachował się profesjonalnie, nie proponował niżej ceny, powiedział, że to poprawi jak poskładam auto, bo lakier się utwardzi dokładnie, a on nie będzie musiał nic rozbierać do poprawienia tego. Przy okazji oddam dokładkę do pomalowania jak ją spasuję.
speedone napisał(a):czarna podsufitka raczej bedzie zmiejszala samochod w srodku ?
Mi nie będzie przeszkadzać, sprawdziłem jak się czuję w Jacola mx-3, która jest ciaśniejsza.
Ja lubię czuć się ciasno otoczony tapicerką
speedone napisał(a):good job
Dziękuję
speedone napisał(a):ps. a przy tej robocie nie lepiej bylo zaspawac antene i dac w tylnej szybie jak maja USA ?
Uwielbiał oryginalną elektryczną antenę zastosowaną, przez mazdę.
Jej dużym plusem jest też bezproblemowy odbiór stacji radiowych.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
pięknie ,pięknie -tak przyglądam się przedniej szybce nie za głęboko jest ona osadzona? ,czy tam jest oryginalna uszczelka wklejona?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
arti090, pawelc dziękuję.
Masz rację, jest inna uszczelka, która sprawdziła się w Xedosie mazdatb.
Oryginalna uszczelka jest w tej samej cenie co nowa szyba, a ta kosztowała grosze i naprawdę się sprawdza.
pawelc napisał(a):czy tam jest oryginalna uszczelka wklejona?
Masz rację, jest inna uszczelka, która sprawdziła się w Xedosie mazdatb.
Oryginalna uszczelka jest w tej samej cenie co nowa szyba, a ta kosztowała grosze i naprawdę się sprawdza.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Po prostu cudownie
ps. kolejny MX-6 z dokładką LSi? To już się zrobiła jakaś plaga!!! Przydałyby się jeszcze boczne dokładki LSi
ps. kolejny MX-6 z dokładką LSi? To już się zrobiła jakaś plaga!!! Przydałyby się jeszcze boczne dokładki LSi
Pięknie letki pieknie, a co naj bardziej mnie cieszy to te małe szczególy, ramka wokół zamka, wycieraczki wyczyszczone czarne elementy, dokladnosc z którą to robisz to to wsyztsko powala na kolana.
Do tej przedniej dokladki by sie cos jeszcze przydało z przodu
Do tej przedniej dokladki by sie cos jeszcze przydało z przodu
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Dziękuję wszystkim
Moim zdaniem najbardziej udany i pasujący do linii MX-6 pakiet. Pięknie wyrównuje linię auta i nawiązuje do chlapaczy. Nie ma się co dziwić, że prawdziwym "fanatykom" MX-6 się podoba.
Boczne dokładki będą, a Ty o tym wiesz najlepiej.
Bardzo mi miło usłyszeć taką opinię
Pewnie chodzi Ci o reflektory i halogeny... jakoś E-spec podobają mi się bardziej, a nie mam zamiaru z mojej Mazdy robić J-spec. Chcę tak jakby, zebrać do kupy najładniejsze (według mojego gustu) elementy stylistyczne z E-spec, A-spec i oczywiście J-spec.
Druga sprawa to idealny stan w jakim są moje obecne
Przywiązałem się do niej bardzo... chyba znam już tam każdą śrubkę, spinkę...
Cieszę się, że jest więcej zadbanych MX-ów i właścicieli, którzy o nie dbają.
Przynajmniej nie jestem osamotniony i ktoś mnie rozumie
pawelMX6 napisał(a):Po prostu cudownie zeby
ps. kolejny MX-6 z dokładką LSi? To już się zrobiła jakaś plaga!! łoł Przydałyby się jeszcze boczne dokładki LSi
Moim zdaniem najbardziej udany i pasujący do linii MX-6 pakiet. Pięknie wyrównuje linię auta i nawiązuje do chlapaczy. Nie ma się co dziwić, że prawdziwym "fanatykom" MX-6 się podoba.
Boczne dokładki będą, a Ty o tym wiesz najlepiej.
Loczek napisał(a):Pięknie letki pieknie, a co naj bardziej mnie cieszy to te małe szczególy, ramka wokół zamka, wycieraczki wyczyszczone czarne elementy, dokladnosc z którą to robisz to to wsyztsko powala na kolana.
Bardzo mi miło usłyszeć taką opinię
Loczek napisał(a):Do tej przedniej dokladki by sie cos jeszcze przydało z przodu
Pewnie chodzi Ci o reflektory i halogeny... jakoś E-spec podobają mi się bardziej, a nie mam zamiaru z mojej Mazdy robić J-spec. Chcę tak jakby, zebrać do kupy najładniejsze (według mojego gustu) elementy stylistyczne z E-spec, A-spec i oczywiście J-spec.
Druga sprawa to idealny stan w jakim są moje obecne
Beny napisał(a):juz mi sie podoba bardziej jak przedtem.Widac wielkie przywiazanie do autka i dobrze bo coraz wiecej wypasionych Mx-6 zasila ten klub zeby .Tak trzymac spoko
Przywiązałem się do niej bardzo... chyba znam już tam każdą śrubkę, spinkę...
Cieszę się, że jest więcej zadbanych MX-ów i właścicieli, którzy o nie dbają.
Przynajmniej nie jestem osamotniony i ktoś mnie rozumie
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
letki po raz kolejny pokazałeś wielki profesjonalizm!
Podoba mi się takie podejście do auta, mam nadzieję że niedługo ujrzę złożoną!
Podoba mi się takie podejście do auta, mam nadzieję że niedługo ujrzę złożoną!
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):letki po raz kolejny pokazałeś wielki profesjonalizm!
Dziękuję
Cukierek napisał(a):Podoba mi się takie podejście do auta, mam nadzieję że niedługo ujrzę złożoną!
Nie szybko i nawet nie wiem sam kiedy. Chcę wszystko spokojnie dopracować, a w takim przypadku nie da się ocenić. Jeszcze magisterka pochłania czas.
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
mX-MEN napisał(a):Pierwsza klasa
Dzięki brachu
mX-MEN napisał(a):Nie mogę się doczekać końcowego efektu
Uwierz, mi że ja też...
Mev napisał(a):Szacuneczek Letki – jak zwykle pełen profesjonalizm
Dzięki
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości