Piszczenie paska wielorowkowego i hałas napinacza i wymiana śrub mocujących sprężarkę
Od jakiegoś czasu strasznie mi wali napinacz paska wielorowkowego, Jaksa stwierdził że padło kółko alternatora, ale okazało się że to nie to....w serwisie stwierdzili że mogą to być "śruby", na które kiedyś była akcja serwisowa, które powodują że pasek nie idzie równo ale łapie skos i już nie trzyma tak ładnie i ma uślizg....
Kiedyś coś takiego, tu na forum chyba, wyczytałem ale nie mogę znaleźć....
Pamiętacie jakieś krzywe śruby??
SKL
Kiedyś coś takiego, tu na forum chyba, wyczytałem ale nie mogę znaleźć....
Pamiętacie jakieś krzywe śruby??
SKL
Ostatnio edytowano 19 lis 2008, 11:15 przez zooomzooom, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
już wiadomo:
akcja dotyczyła 2 śrub mocujących sprężarkę klimy – wstawione były za cieńkie i to powodowało przekrzywienie układu paska wielorowkowego stad hałas...
szczegóły w serwisach mazdy...
SKL
akcja dotyczyła 2 śrub mocujących sprężarkę klimy – wstawione były za cieńkie i to powodowało przekrzywienie układu paska wielorowkowego stad hałas...
szczegóły w serwisach mazdy...
SKL
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
Proszę Moderatora o dodanie do FAQ i dzięki za informację
tylko diesel, śruby są wymieniane na grubsze. Jak mi wymienią to opowiem co i jak.
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
O! A dlaczego ja tego nie wiem ? rozmawiałem ostatnio ze szkoleniowcem i nic nie mowił .... zapytam kolegów czy faktycznie chodzi o sruby.I znowu jakas akcja serwisowa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
zooomzooom napisał(a):tylko diesel, śruby są wymieniane na grubsze. Jak mi wymienią to opowiem co i jak.
Super, zatem czekamy na info. Dzięki.
Micke P. napisał(a):I znowu jakas akcja serwisowa
Riki napisał(a):tiaaa...
Znowu zaczynacie? W ten sposób nic nie wnosicie do dyskusji.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):zooomzooom napisał(a):tylko diesel, śruby są wymieniane na grubsze. Jak mi wymienią to opowiem co i jak.
Super, zatem czekamy na info. Dzięki.Micke P. napisał(a):I znowu jakas akcja serwisowaRiki napisał(a):tiaaa...
Znowu zaczynacie? W ten sposób nic nie wnosicie do dyskusji.
a jak mogą inaczej okazać swojej rozczarowanie
z powodu kolejnej usterki
lub z niedoinformowania....
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
to nie była żadna akcja serwisowa!
ASO otrzymały TSB omawiąjący problem piszczącego paska akcesoriów, z którego wynikała konieczność wymiany śrub kompresora AC na zmodyfikowane
może jakiś "archeolog" znajdzie wypowiedzi ekspertów, którzy wymieniali pierścienie oporowe wału korbowego – ponoć one miały powodować piszczenie paska
ASO otrzymały TSB omawiąjący problem piszczącego paska akcesoriów, z którego wynikała konieczność wymiany śrub kompresora AC na zmodyfikowane
może jakiś "archeolog" znajdzie wypowiedzi ekspertów, którzy wymieniali pierścienie oporowe wału korbowego – ponoć one miały powodować piszczenie paska
newbie napisał(a):może jakiś "archeolog" znajdzie wypowiedzi ekspertów, którzy wymieniali pierścienie oporowe wału korbowego – ponoć one miały powodować piszczenie paska
A było o takim piszczeniu na Forum
Ustawało w momencie wysprzęglania. Więc być może dwa bugi?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Ustawało w momencie wysprzęglania. Więc być może dwa bugi?
wciskasz sprzęgło – odłączasz S.B. od silnika – zmienia się obciążenie i po prostu przestaje piszczeć
that's all folks
newbie napisał(a):wciskasz sprzęgło – odłączasz S.B. od silnika – zmienia się obciążenie i po prostu przestaje piszczeć
Nie bardzo to rozumiem. Piszczy pasek "osprzętu". Jaki wpływ ma na niego obciążenie od skrzyni biegów???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Witam
mam kilka pytań odnośnie tych śrub mocujących sprężarkę. Mianowicie na ile śrub jest mocowana ta sprężarka i które śruby są do wymiany? Czy te mocujące sprężarkę u dołu?
Ostatnio próbowałem jedną z nich od kręcić ale nie da się jej wyjąć bo blokuje ją belka z przodu silnika (nie wiem jak ją nazwać) podejrzewam że trzeba by odkręcić cały klimatyzator troszkę go nagiąć ku górze i wtedy może by dało się wyjąć te śruby. Ale to tylko moje domysły. Może ktoś już to robił i mógł by się podzielić informacjami co i jak???
mam kilka pytań odnośnie tych śrub mocujących sprężarkę. Mianowicie na ile śrub jest mocowana ta sprężarka i które śruby są do wymiany? Czy te mocujące sprężarkę u dołu?
Ostatnio próbowałem jedną z nich od kręcić ale nie da się jej wyjąć bo blokuje ją belka z przodu silnika (nie wiem jak ją nazwać) podejrzewam że trzeba by odkręcić cały klimatyzator troszkę go nagiąć ku górze i wtedy może by dało się wyjąć te śruby. Ale to tylko moje domysły. Może ktoś już to robił i mógł by się podzielić informacjami co i jak???
Witam.! jestem tu nowy. Posiadam Mazde 6 2.0 Citd 2004r. opisze ten problem własnie tutaj gdyż widzę że nie została dodana odpowiedź dotycząca tych śrub. Powiem tak przy zakupie mazdy 6 wymieniałem rozrząd filtry oleje itd. oraz pasek wielorowkowy został zmieniony na (Gates) podobno lepszy niż oryginał ale po miesiącu zaczął piszczeć więc kupiłem w serwisie oryginalny i po 6 miesiącach piszczy tzn. raz piszczy raz nie... np. rano gdy wsiadam do auta to nie piszczy zrobie 50km. piszczy później postój 10min. piszczy ale ciszej powrót 50km. do domu piszczy jak cholera. rano nie piszczy!!! no masakra w serwisie sprawdzili koło od alter. napinacze i wszystko jest OK!!!
kierownik serwisu Mazda w Bielsku Białej powiedział mi o forum własnie tym że podobno są tu spece od Mazd.! znalazłem informacje dot. tych śrub i zadzwoniłem do serwisu i rzeczywiście są śruby większe i mocniejsze ale jedna kosztuje 140zł a są dwie... i tu moje pytanie Czy ktoś wymieniał te śruby i czy to POMOGŁO tzn. nie piszczy pasek już.. Pomóżcie bo po prostu nie wiem już sam co mam zrobić ! z góry dziękuje za zainteresowanie się moją opowieścią pozdrawiam...!!
kierownik serwisu Mazda w Bielsku Białej powiedział mi o forum własnie tym że podobno są tu spece od Mazd.! znalazłem informacje dot. tych śrub i zadzwoniłem do serwisu i rzeczywiście są śruby większe i mocniejsze ale jedna kosztuje 140zł a są dwie... i tu moje pytanie Czy ktoś wymieniał te śruby i czy to POMOGŁO tzn. nie piszczy pasek już.. Pomóżcie bo po prostu nie wiem już sam co mam zrobić ! z góry dziękuje za zainteresowanie się moją opowieścią pozdrawiam...!!
Pal Gume nie dusze !!!
- Od: 28 kwi 2010, 15:57
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 2004r.
Mazda 6 MPS 4X4 2.3 265 kucy xD
P.M. napisał(a):kierownik serwisu Mazda w Bielsku Białej powiedział mi o forum własnie tym że podobno są tu spece od Mazd.!
Zajeżdżasz autem do ASO z problemem, a oni Ciebie na forum wysyłają? Chociaż jeden się przyznał, że jest a nie proponowali wymiany połowy silnika...? dziwne...
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
haha , szczery facet jest .... ciekawe jak chlopaki sprawdzili to kolo ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6