Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)
Z New Jersey 1100$, ale podobno teraz podrożał do 2000$.
ja 2005r- 1600$ – chicago,
2008 – HondaCRV – 1980$ – chicago.
2008 – HondaCRV – 1980$ – chicago.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Witam.mam 6 z 3.0 silnikiem.Zaebioza!!!Pytanie.jak zdjąć ogranicznik
- Od: 2 gru 2008, 17:27
- Posty: 4
A automat czy manual – bo jak automat to jest na pewno problem – ja mam 2.3 w tiptronicu i 185 i więcej ani grama. Lancer 2.0 automat 180 i więcej ani grama – tam robią tak samochody żeby tych 200 nie przekraczać . Nawet Lancer EVO 285HP delikatnie 200 przekracza a w europie 250 ograniczone elektronicznie – bez ogranicznika i do 280 dojdzie. Poza tym nawet jak sie da w "6" zdjąć ten ogranicznik to najpierw zamontowałbym dodatkową chłodnicę oleju w skrzni biegów. bo można sobie zrobić kuku.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Siemka! Panowie może komuś jeden raz wystarczy!! Ja chce dużo i często. Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef. Macie jakieś namiary na speca od ograniczników? Proszę o namiar. Moja do 195 na miękko i jest duży zapas mocy. Szkoda tego nie wykorzystać!!! Pozdrawiam!
- Od: 2 gru 2008, 17:27
- Posty: 4
Wiesiekusc napisał(a):Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef
Jak będzie dużo i często to się przekonasz że to nie blef – dam takie porównanie – Impreza STI 285KM US i europa – niby wszystko to samo – silnik itp – ale okazuje się że szalejąc po mieście STI US dochodzi do uszkodzenia dyferencjału – bo nie ma tam chłodzenia , a w europie takowy montuja. Samochody z usa szczególnie te normalne bez specjalnych zastosowań (a "6" 3.0 w usa to zwykły mały silnik) są przystosowane do pokonywania długich tras ze stałymi prędkościami do 75mil/h. Po to jest to wszystko robione żeby 50000km rocznie nie sprawiało im kłopotu przez 8 do 10 lat. Tam nawet klocki wymienia się co 4-5lat bo się z nich nie korzysta przy normalnej jeździe, a w polsce i w maździe i w mitsubishi orginalne klocki starczają na 30 000km. Dlatego własnie jazda powyżej prędkości 180 bez odpowiedniego przygotowania na pewno doprowadzi w końcu do uszkodzenia skrzyni – a jak się poczyta forum to wiadomo że automaty w "6" w niektórych przypadkach okazywały się bardzo awaryjne – wręcz awaryjne i już nie do odzyskania.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Dzięki Karwoś za info !
Na szczęście moja "6" jest w manualu. Szukam sposobu na zdjęcie ogranicznika.
Znasz taki ? Pozdro
Na szczęście moja "6" jest w manualu. Szukam sposobu na zdjęcie ogranicznika.
Znasz taki ? Pozdro
- Od: 2 gru 2008, 17:27
- Posty: 4
A to już jest dość ważna informacja – manual na szczęście nie ma takich dolegliwości jak niektóre egzemplarze automatów – ktoś coś pisał o całkowitym wgraniu europejskiego softu ale nie wiem czy to działa – ja ogranicznika nie muszę zdejmować – jeżdzę z prędkościami do 150 bo więcej mi nie jest potrzebne – a bardziej od max prędkości chodzi mi o elastyczność i przyspieszenie.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
cze chopy
kto sie orientuje czy oslona komory silnika podejdzie z europejskiej wersji ?
dzwonilem do kilku sprzedajacych na allegro i twierdza, ze do europejskiej wersji jest inna oslona a do amerykanskiej nie maja...
a chce miec taka oslone
dzieki za pomoc i niech moc bedzie z Wami!
kto sie orientuje czy oslona komory silnika podejdzie z europejskiej wersji ?
dzwonilem do kilku sprzedajacych na allegro i twierdza, ze do europejskiej wersji jest inna oslona a do amerykanskiej nie maja...
a chce miec taka oslone
dzieki za pomoc i niech moc bedzie z Wami!
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Dziwne że jest inna – skoro błotniki, lampy pasują – ale u mnie to 2004 rok – może 2008 jest inaczej.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Karwoś
pytanie, czy spod jest inny – mocowanie/rozmieszczenie srub.... ?
ktos zagladal oslone do wersji US w Polandzie ?
nie chce kupic a pozniej bawic sie w "sztukowanie"
pytanie, czy spod jest inny – mocowanie/rozmieszczenie srub.... ?
ktos zagladal oslone do wersji US w Polandzie ?
nie chce kupic a pozniej bawic sie w "sztukowanie"
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Błotniki i lampy są identyczne (w błotnikach w europie są dziury na kierunkowskazy – ale mocowanie jest takie samo – co do maski to niestety nie wiem.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
dołączam
Kształt, mocowania maski wszystko pasuje idealnie i bez problemów. A tak z innej beczki: Czy ktoś może ustawiał zbieżność w m6 2.3 z usa? Czy parametry sa identyczne jak europejskie?
-
tojamichal
Cześć,
ja też sprowadziłem sobie mazdę 6 z usa, jestem bardzo zadowolony, na trasie ze spalaniem nie jest zle, w miescie trochę gorzej, ale wszystko zależy od charakteru jazdy. Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?
pozdrawiam
ja też sprowadziłem sobie mazdę 6 z usa, jestem bardzo zadowolony, na trasie ze spalaniem nie jest zle, w miescie trochę gorzej, ale wszystko zależy od charakteru jazdy. Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?
pozdrawiam
-
tomek1982
Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?
Tom napisał(a):tomek1982 wiesiek z debicy
Ze śląska do Debicy nie chciałbys iść z buta
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6