DynoDay – Wykresy i komentarze
Zakładam nowy temat z wykresami z dzisiejszego DynoDay, żeby móc powrzucać wszystkie wykresy w 1 post na imageshack (nie znikną po czasie jak na fotosiku).
Niby nowa hamownia a obsługiwał nas ponownie Grabowski
1. Adaś Mazda 323F BA 2.0 V6 (KF) [seria 144KM]
pomiar dzisiejszy – 138,4 KM @ 6067rpm, 171,9Nm @ 5230rpm
wersja big http://img89.imageshack.us/img89/8765/a ... 009qt9.jpg
dla porównania mój poprzedni wykres (z seryjnym dolotem i częściowym CAI)
2. Gibsong Mazda 626 GE 2.0i (FS) seria 115KM
pomiar na benzynie i gazie
3. Xionc Mazda 323C (BA) 1,8 BP seria 114KM
4. MazDarek Mazda Xedos 6 2.0 V6 seria 140KM
5. Myjk Mazda 6 (GG) 2.0D seria 143KM
6. NBR Mazda 323F (BJ) 1,8 FP seria 114KM
7. misiekwaw Mazda 3 MPS (BK) 2.3 DISI Turbo seria 260KM
8. momores Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD seria 143KM
9. yoshiwwy Mazda 323F (BA) 1,8 BP seria 114km
10. speedone Mazda MX-6 (GE) 2.0i FS seria 115km
11. laser Mazda 6 (GG) 2.0 MZR-CD seria 121KM
12. beso Mazda MX-3 (EC) 1,8 V6 (K8) seria 133KM
13. Felix_M6 Mazda 6 (GY) 2.0 MZR-CD seria 136KM
PS. proszę wrzucać wykresy do tamtego tematu, a ja je przekopiuję wszystkie tutaj do pierwszego posta.
Niby nowa hamownia a obsługiwał nas ponownie Grabowski
1. Adaś Mazda 323F BA 2.0 V6 (KF) [seria 144KM]
pomiar dzisiejszy – 138,4 KM @ 6067rpm, 171,9Nm @ 5230rpm
wersja big http://img89.imageshack.us/img89/8765/a ... 009qt9.jpg
dla porównania mój poprzedni wykres (z seryjnym dolotem i częściowym CAI)
2. Gibsong Mazda 626 GE 2.0i (FS) seria 115KM
pomiar na benzynie i gazie
3. Xionc Mazda 323C (BA) 1,8 BP seria 114KM
4. MazDarek Mazda Xedos 6 2.0 V6 seria 140KM
5. Myjk Mazda 6 (GG) 2.0D seria 143KM
6. NBR Mazda 323F (BJ) 1,8 FP seria 114KM
7. misiekwaw Mazda 3 MPS (BK) 2.3 DISI Turbo seria 260KM
8. momores Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD seria 143KM
9. yoshiwwy Mazda 323F (BA) 1,8 BP seria 114km
10. speedone Mazda MX-6 (GE) 2.0i FS seria 115km
11. laser Mazda 6 (GG) 2.0 MZR-CD seria 121KM
12. beso Mazda MX-3 (EC) 1,8 V6 (K8) seria 133KM
13. Felix_M6 Mazda 6 (GY) 2.0 MZR-CD seria 136KM
PS. proszę wrzucać wykresy do tamtego tematu, a ja je przekopiuję wszystkie tutaj do pierwszego posta.
Ostatnio edytowano 1 lut 2009, 15:55 przez Adaś, łącznie edytowano 14 razy
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Obu_zmc_uJc&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Obu_zmc_uJc&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
ravo napisał(a):o kurde ale oleju hehehe
niebieską chmurkę puściła z tego co pamiętam złota MX-6
MazDarek napisał(a):Niestety w drodze powrotnej dostałem strzała w tył od toyoty.
Jakto? Bardzo?
Szkoda
Adaś napisał(a):Jakto? Bardzo?
Na pierwszy rzut oka straty nieduże.
Wezwałem policję, mam nadzieję, ze ubezpieczyciel nie będzie robił problemu. Autem przyjechałem normalnie do domu... poskłada się i będzie ładniejszy niż jest
MazDarek masz świetny wykres jak na serie, chyba b. zdrowy KF. Moc minimalnie mniejsza ale moment większy niż u Adaśia.
Strasznie się bałem tego hamowania Mile się zaskoczyłem
Ostatnio edytowano 31 sty 2009, 20:08 przez MazDarek, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam,
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Darek
Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
- Od: 25 gru 2004, 15:35
- Posty: 1331
- Skąd: Ząbki
- Auto: Mazda Scenic II ph II :)
Czyli tylko zderzaczek ucierpiał? Zagoi się i jeszcze trochę pewnie zostanie z kieszonce
Puhcio napisał(a):MazDarek masz świetny wykres jak na serie, chyba b. zdrowy KF. Moc minimalnie mniejsza ale moment większy niż u Adaśia.
Darkowi lepiej moc trzyma – jego KF to wersja 140KM. Czyli tylko lekko ponad 2 koniki uciekły ze stadniny
A tutaj porównanie wykresu dwóch KFów.. mojego i Darka. Widać jak moc i moment prawie tak samo idą
Dzięki wszystkim za spotkanie
Nie ogarnąłem jeszcze skanera więc tylko napiszę (wykres pokrywa się ze wcześniejszymi pomiarami na innych hamowniach)
121KM i 262NM seria 101 kucyków i 220 niutków. Reasumując... jest bardzo dobrze i na tym zostaje
Nie ogarnąłem jeszcze skanera więc tylko napiszę (wykres pokrywa się ze wcześniejszymi pomiarami na innych hamowniach)
121KM i 262NM seria 101 kucyków i 220 niutków. Reasumując... jest bardzo dobrze i na tym zostaje
Riki napisał(a):jest bardzo dobrze i na tym zostaje
Było trzeba iść po oporze i program 9 zapodać
PS. fajną miałeś minę jak Grabowski zgrzytnął skrzynią hehe
Adaś napisał(a):Było trzeba iść po oporze i program 9 zapodać
Zakopciłbym sąsiadów
Adaś napisał(a):fajną miałeś minę jak Grabowski zgrzytnął skrzynią hehe
ano.. jakoś tak mu niechcący wyszło aaa bo akurat przez telefon rozmawiałem
pinky napisał(a):Do tego mina tłumu
bezcenna
a oto wykres toyoty
seria to 110 KM i 250 NM
po hamowaniu – 112.3 KM i 250 NM
Edit – troche rozjechalam forum wiec wrzucam drugie zdj 800x600
seria to 110 KM i 250 NM
po hamowaniu – 112.3 KM i 250 NM
Edit – troche rozjechalam forum wiec wrzucam drugie zdj 800x600
Była 626 GE KL | Była 323 BG B6 "małyszolot"; Będzie... :D | Kiedyś zdobywczyni 997 obecnie 69 ;) |
- Od: 7 wrz 2006, 22:19
- Posty: 738
- Skąd: Złą sławą owiane /WWL
- Auto: mazda 6
Adaś napisał(a):ravo napisał(a):o kurde ale oleju hehehe
niebieską chmurkę puściła z tego co pamiętam złota MX-6
tylko ze ja bylem po Tobie i na poczatku poszla mi tylko woda a pozniej czysto
Gibsong mowilesz ze masz plaski moment
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości