CHIP Tuning – DIESEL
Nie w tym celu to robiłem , Grzesiu ale... kiedys na suchym mozemy spróbować... narazie testy spalania robie, bo moze mi poprawia jeszcze soft.
CezaR83 napisał(a):To Seria z hamowni:
Młodnicka 115,7KM@4290rpm i 258Nm@2237rpm
Po programie:
134KM@4351rpm i 291Nm@2315rpm
Nieźle jak na ten silnik.
j32 napisał(a):44tuning daje o rok dłuższą gwarancję.
Tym bym się nie kierował. A raczej opiniami kierowców.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):j32 napisał(a):44tuning daje o rok dłuższą gwarancję.
Tym bym się nie kierował. A raczej opiniami kierowców.
Ano właśnie, czy ktoś ma doświadczenie z chipowaniem V-tech i DPP Multichannel?
Ponoć DPP Multichannel ma więcej zmiennych, którymi można dokładniej dostroić. Jest przez to bardziej bezpieczny dla silnika przy tych samych osiągach.
Rozmawiałem z użytkownikiem takiego systemu i bardzo zachwalał.
Niestety porównań nadal nie mam.
- Od: 2 gru 2008, 17:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
Ja mam pytanie odnosnie sipowania M6 2.0 D po lifcie mial ktos stycznosc?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Morten napisał(a):No to jak to jest w koncu z tym chipowaniem Ditd można juz czy nie można?pytajnik
Czy ja też dostane odpowiedz "sprawdz pw" czy ktoś moze napisać na forum?
Czy ktoś to w końcu zrobił, ludzie no piszcie a nie jakieś tajemnice łoł
cofnij sie o kilka stron i poczytaj moje posty ...
ja i riki mamy ditd po modach. riki robil w wawie ja w opolu. ja juz przejechalem ponad 100kkm i nic sie nie dzieje.
odp na twoje pytanie: mozna
Riki napisał(a):ile mocy ma obecnie Twoje DeiTeDe?
po glownych modach bylo na hamowni 109 ten wykres mam. potem jeszcze cos bylo dlubniete (miesiac dwa pozniej) a na hamowni bylo od 118 do 122 – bylo robionych kilka pomiarow tych wykresow nie mam... przez przypadek zostaly na moim domowym kompie, ktory sprezentowalem i go nie mam. (ustawienia optymalne byly na poziomie 119 chyba... ale co to za roznica to tylko papier, wazne jest jak jezdzi, chyba sie ze mna zgodzisz
teraz ile mam – nie wiem do mocy juz nie wracam – skupiam sie na wrazeniach z jazdy
ps
moja ditd juz stoi w komisie. jak sie sprzeda mam w planach nastepnego diesla ale juz nie z takim zapalem do tuningu – bedzie program i koniec
bartezm napisał(a):potem jeszcze cos bylo dlubniete (
turbo?
bartezm napisał(a):na hamowni bylo od 118 do 122
jak jeździliśmy w Ornecie to chyba miałeś te 109 co?
bartezm napisał(a):chyba sie ze mna zgodzisz
oczywiście..
bartezm napisał(a):skupiam sie na wrazeniach z jazdy
i tak trzymaj
Gibsong napisał(a):Kup Pan Miatę.
dobre – popatrz pod obrazek
Riki napisał(a):jak jeździliśmy w Ornecie to chyba miałeś te 109 co?
tak ale pozniej juz wielkiej roznicy nie bylo
tak na koniec o ditd – mozna z niego wycisnac duz, duzo wiecej ale zajeszcze wiecej kasy (nalezy przygotowac piec cyferek, ja za ta kase rozpoczynam "new project")
Ostatnio edytowano 23 mar 2009, 17:39 przez Barthez, łącznie edytowano 1 raz
bartezm napisał(a):popatrz pod obrazek
nieźle.. ja sobie nigdy nie kupię bo... się nie mieszczę
bartezm napisał(a):tak na koniec o ditd – mozna z niego wycisnac duz, duzo wiecej ale zajeszcze wiecej kasy
dokładnie tak jak mówisz.. ja działam dalej.. w tym roku podciągnę jeszcze kilka kuni chociaż powiem Ci ze seryjny dolot i tak już nie wystarcza...
Ok dzieki za odpowiedzi. Niedlugo też dołącze chyba do waszego grona choć cena mnie troche zniechęca – 3000 zł mi powiedzieli w mastersie, niewiele taniej chyba w 44tuning. V-tech jakoś mi sie nie widzi, nie wiem czemu. Wiec po zrobieniu chipa, planuje bardziej wydajny wydech (wszystkie cześci), lepszy dolot – i tu mam problem czy tylko filtr stożkowy z dobrze doprowadzonym powietrzem czy też nowy IC , a jeśli nowy, wiekszy IC to powinno sie chyba też dobrać bardziej wydajną turbinę np. o zmiennej geometrii tylko zupełnie nie wiem jakiej firmy, jaka by pasowała itp.
Aha jeszcze takie pytanie – dałoby sie wiekszy IC zmiescic jakos bez przesuwania tablicy rejestracyjnej?
Jakie rzeczy warto zrobić przed tym wszystkim, zeby silnik mial moc fabryczną (jeszcze nie robilem testów, auto dziala ok, ale chce sie upewnic).
Co poza przeczyszczeniem IC i kolektora przed chiptuningiem warto zrobic?
Aha jeszcze takie pytanie – dałoby sie wiekszy IC zmiescic jakos bez przesuwania tablicy rejestracyjnej?
Jakie rzeczy warto zrobić przed tym wszystkim, zeby silnik mial moc fabryczną (jeszcze nie robilem testów, auto dziala ok, ale chce sie upewnic).
Co poza przeczyszczeniem IC i kolektora przed chiptuningiem warto zrobic?
- Od: 28 lut 2009, 00:25
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323f BJ RF2F 2000r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje