Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
Panowie,
Obecnie w InterCars mamy dostępne dwie pozycje w zakładce "Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego AUTOFREN SEINSA" dla Mazdy Xedos 6 V6:
D4163 D4-163 31,84 zł
D4648 D4-648 18,82 zł
Co jest czym ? To za mniejszą cenę to gumki i uszczelki, a za większą ?
Obecnie w InterCars mamy dostępne dwie pozycje w zakładce "Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego AUTOFREN SEINSA" dla Mazdy Xedos 6 V6:
D4163 D4-163 31,84 zł
D4648 D4-648 18,82 zł
Co jest czym ? To za mniejszą cenę to gumki i uszczelki, a za większą ?
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
- Od: 12 maja 2007, 23:18
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 CA KF
Ja tłoczek przesmarowałem tylko płynem hamulcowym i tak go wsadziłem nie ma sensu dawać na niego jakikolwiek smar. Poradziłem sobie także z tą regulacją teraz wszystko śmiga tak jak trzeba Nawe spalanie zmalało . Także zregenerowałem przednie zaciski jest z nimi o 3/4 mniej roboty niż z tyłem a powiem szczerze, że na przednich tłoczkach miałem więcej rdzy niż na [jakich?]. Co do zestawu autofren uszczelki wyglądają bardzo solidnie zresztą wole już, np: co trzy lata dać 29 zł na jeden zacisk na tył i 12 zł na jeden przedni plus swoja robota a w ASO 390 zł komplet tył i 300 zł kompletny front.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Jakoże się nie znam to i pytam Was,
czy ten zestaw będzie pasował również do 626 GE RX-CX?
Wiele części się różni i być może ze względu na różnice mocy w benzynie i dieslu są i inne zaciski hamulcowe,
a u mnie to naglący problem i od pól roku się przymierzam do tej naprawy a dopiero fotorelacja przekonała mnie że sam dam radę.. Pozdrawiam
czy ten zestaw będzie pasował również do 626 GE RX-CX?
Wiele części się różni i być może ze względu na różnice mocy w benzynie i dieslu są i inne zaciski hamulcowe,
a u mnie to naglący problem i od pól roku się przymierzam do tej naprawy a dopiero fotorelacja przekonała mnie że sam dam radę.. Pozdrawiam
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
dodam że chodzi o zestaw Autofren D4163 – na tył
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
Oki, kupiłem reperaturki ale zapomniałem o sworzniu, czy bez niego nie warto nawet rozkręcać zacisku??
Dodam, że raczej zaciski są w złym stanie (dużo rdzy i nie chodzi z jednej strony tłoczek), ręczny łapie gorzej niż podłożona pod koło gazeta...
Dodam, że raczej zaciski są w złym stanie (dużo rdzy i nie chodzi z jednej strony tłoczek), ręczny łapie gorzej niż podłożona pod koło gazeta...
- Od: 31 maja 2008, 10:47
- Posty: 37
- Skąd: Warszawa
W jednym z postów na forum, w opisie regeneracji zacisku hamulca tylnego znalazłem informację, że można zastąpić łożyska igiełkowe tuleją z brązu. Nie wiem jeszcze czy tez będę musiał to robić ale chcę być przygotowany na taką ewentualność. Czy któryś z forumowiczów może mi podać dokładne wymiary takiej tulei ? lub ewentualnie symbol łożyska, które tam się znajduje.
Dzięki Siw-y jak rozumiem jest to numer katalogowy wg Mazdy ?
qbass napisał(a):Kolejną rzeczą będzie zdjęcie dźwigni hamulca ręcznego. W tym celu wybijamy najpierw bolec zabezpieczający przed wypadnięciem dźwigni, używając do tego śrubokręta i młotka (chyba że ktoś da radę kombinerkami).
Z gory zaznaczam, ze o mechanice wiem tyle ile kaczynski o naszych zarobkach
Ale uwazam ze nie trzeba tego bolca wybijac, u mnie wybijanie zapewne skonczylo by sie jego polamaniem bo zamiast wychodzic to sie wyginal na wszelkie strony. Jezeli wyciagniemy juz trzpien regulacyjny (z nim w srodku, dzwignia nie wyjdzie) to wystarczy dzwignie ustawic tak jak na zdjeciach ponizej i pociagnac – wychodzi bez problemu.
A teraz pytanie, regulujac reczny imbusem, po zlapaniu tarczy o ile obrotow odkrecic imbus aby bylo ok?
270k wspólnie przejechanych kilometrów...
y napisał(a):ezeli wyciagniemy juz trzpien regulacyjny (z nim w srodku, dzwignia nie wyjdzie) to wystarczy dzwignie ustawic tak jak na zdjeciach ponizej i pociagnac – wychodzi bez problemu.
Jasne Tylko w wielu przypadkach ta dźwignia nie chce się przekręcić.
y napisał(a):A teraz pytanie, regulujac reczny imbusem, po zlapaniu tarczy o ile obrotow odkrecic imbus aby bylo ok?
Nie ma reguły, odkręcasz tyle, aby koła swobodnie się obracały.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Na szczescie mi do takiego stanu nie udalo sie doprowadzic zaciskow, mimo ze reczny nie uzywany przez 2 lataqbass napisał(a):w wielu przypadkach ta dźwignia nie chce się przekręcić.
Ale jesli komus dzwignia sie obraca to bedzie mial troche mniej pracy i cala operacje mozna przeprowadzic bez imadla. Gdyby tylko ten nieszczesny seger w glebi latwiej wychodzil, to byloby pieknie.
Tak tez zrobilem, jeden obrot wystarczyl, ale chyba gdyby bylo za duzo luzu to sie samo wyreguluje?qbass napisał(a):Nie ma reguły, odkręcasz tyle, aby koła swobodnie się obracały.
Pytam bo cos pedal (mimo kilkukrotnego odpowietrzania) ma za duzy skok jalowy.
270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6