Witam
Mam taki problem, a mianowicie jak hamuje bardzo ostro to blokuje mi tylko lewe kolo i teraz okazalo sie jesczze ze nowa tarcza ATE (lewa) jest juz przegrzana.. nie wiem czym jest to spowodowane... mysle ze lewy zacisk jakos mocniej dociska niz prawy i moze to dlatego?? Prosze o pomoc! Pozdrawiam
Tarcze... lewa sie grzeje??
Strona 1 z 1
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
musisz odpowietrzyc hamulce kolego jak byla nowa zakladana tarcza czy cos ale nie koniec\nie mogly sie zapowietrzyc odpowietrz sobie hamulce i jedz na jakis szuter i ostro zachamuj przy predkosci 25 km/h lub 20km/h byle nie za szybko i zobaczysz ktore ci jeszcze nie biora pozdro
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
a może po prostu zapiekł ci sie zacisk( zaciski ) i nie odbija i klocki cała czas lekko hamują ,rozbierz zacisk i wyczyśc i nasmaruj zacisk jest gdzies foto relacja nawet jak to zrobic jak masz dobre gómki nie musisz zestawu naprawczego kupować (zacisk smaruj tylko smarem miedzianym inny nie wytrzyma teperatury )
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
myśle ze wersja Cingular jest najlepsza,ostatnio sam to przerabiałem.
a dokładnie sworznie które wchodzą w gumkeCingular napisał(a):zacisk smaruj tylko smarem miedzianym inny nie wytrzyma teperatury
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
dzięki że myślisz jak ja hihi . a te swożnie lubią być nieźle zapieczone u mnie na jednym [jakim?] zacisku był tak zapieczony że nawet młotkiem był problem go wybić <ten na dole musiałem wykręcic cały ten swożeń z jarzma co jest tłoczek w imadło i naparzałem młotkiem > mogą być nie lada problemy czasem jak sie bardzo zapiecze zacisk
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Cingular napisał(a):a może po prostu zapiekł ci sie zacisk( zaciski )
Wszytskie zaciski byly zregenerowane wraz z wypchaniem tloka itd. wczesniej tego nie bylo. Dziekuje za zainteresowanie. Sprobuje jeszcze raz odpowietrzys heble. Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ja stawiam na zapieczony zacisk.Psiknij penetrantem na elementy ruchome,powinno pomoc
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
u mnie jest to samo i już mi ręce opadają na te zaciski.... 120% sa to te zaciski i prowadnice... ja tak raz na trzy miechy je regeneruje bo autentycznie po tych trzech miesiącach nie da się młotkiem tego ruszyć... niby mam smar (jakiś hamerykanski do zacisków ale g**no pomaga) – może dlatego ze była zima (sol, woda, szybka rdza)... teraz na wiosnę zrobiłem znowu... ale już na forum czytałem ze NAJDALEJ raz w roku trzeba dokładnie sie przyjrzeć zaciskom (przynajmniej w bg) bo to jest jakiś żal i ultra szybko rdzewieją te prowadnice i nie można ich ruszyć
objawia sie to tym miedzy innymi z właśnie jedno kolo sie grzeje bardziej od drugiego
objawia sie to tym miedzy innymi z właśnie jedno kolo sie grzeje bardziej od drugiego
zapiekł się zacisk – trzeba rozebrac, przesmarowac, przeczyscic, zaaplikowac tak zwane reperaturki zaciskow i po problemie
jak podniesiesz samochod to koła powinny się obraca bez żadnyhch oporów, szmerów czy też szumów
jak podniesiesz samochod to koła powinny się obraca bez żadnyhch oporów, szmerów czy też szumów
- Od: 7 sie 2008, 11:39
- Posty: 503
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG
luki88 napisał(a):jak podniesiesz samochod to koła powinny się obraca bez żadnyhch oporów, szmerów czy też szumów
Tak jest bez problemu sie obracaja. Mysle ze problem jest rozwizany bo dalem tarcze do przetoczenia i jak narazie jest git.
Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Tak jak wszyscy pisali zaciski w mx3 to jest coś strasznego, prowadnice sie zacierają na potęgę trzeba to tak oczyścić zeby w rekach śmigały, wymienić gumki wszystkie i mieć dobry smar, jak takie czynności robie przy każdej wymianie klocków to niema najmniejszego problemu
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
sie podepne pod temat
miałem wymienane klocki i tylne tarcze 2-3 miechy temu
i teraz piszcza niektore jak jade (nie hamuje) i jest odczuwalny opór jak podniose auto i zakrece
czy to normalne, moze musza sie "przetrzeć"
miałem wymienane klocki i tylne tarcze 2-3 miechy temu
i teraz piszcza niektore jak jade (nie hamuje) i jest odczuwalny opór jak podniose auto i zakrece
czy to normalne, moze musza sie "przetrzeć"
=x
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości