problem z ksenonami
1, 2
mam problem ,co jakis czas jeden ksenon mruga i po paru sekundach przestaje i tak co jakis czas,zamienilem przetwornice i dalej ten sam nie dziala ,pewnie gdzies napiecie ucieka,pytanie jak to moge naprawic,sprawdzic gdzie ucieka napiecie
- Od: 31 sty 2006, 19:45
- Posty: 80
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda mx 3 1.8 v6
a palnik sprawdzałeś? np przekładając na drugą stronę?
ps. pytanko: xenonki włożyłeś w oryginalne lampy czy wymieniałeś? orientuje się ktoś jak to jest z homologacją? wystarczy mieć lampy z homologacją na ksenony, a lampa może być z innego auta /eg. CIVIC'a?/???
ps. pytanko: xenonki włożyłeś w oryginalne lampy czy wymieniałeś? orientuje się ktoś jak to jest z homologacją? wystarczy mieć lampy z homologacją na ksenony, a lampa może być z innego auta /eg. CIVIC'a?/???
nick czyt. Falkon [czyli "Cy się pyta jako Ky"]
- Od: 15 sty 2009, 16:32
- Posty: 376
- Skąd: Trn
- Auto: Smok V8
Miałem to samo. Jedna z kostek nie była dokładnie wsunięta. Palnik migał, migał i padł.
Po zmianei znowu. Ale potem przepaliła się całkiem ta kostka i znalazłem uszkodzenie.
Po zmianei znowu. Ale potem przepaliła się całkiem ta kostka i znalazłem uszkodzenie.
norbson napisał(a):sadzam kostke od ksenonow?
najlepiej sprawdz wszystkie. Jak się przepalają to widać. Tam jest ich trochę, u mnie była jakas taka mała od palników.
witam czy może ktoś ma namiary na stronki gdzie moge kupić lampy soczewkowe ? oprócz allegro i ebay
Sprzedam silnik K8
chętnych pisać na PW :)
chętnych pisać na PW :)
- Od: 27 wrz 2009, 12:04
- Posty: 13
- Skąd: Tarnowskie Góry
- Auto: mazda mx3 2,5 KL-ZE
Ford mondeo TITANIUM S
Mass-XXL napisał(a):to po co je zakładałeś usmiech żeby innym po oczach świecić
Prawda prawda.
Ja to jak widzę jak ktoś z przeciwka jedzie na tych pseudo świeczkach to od razu na długie przełączam. Niech ci co używają te oślepiacze też poczują jak to jest być oślepianym.
specjalnie dlatego kupiłem Tungsramy sport light Ostatnio na mijankach stał jakiś burakowóz na czerwonym jako pierwszy i raził ... podjechałem mu na 3 metry centralnie przed machę i wrzuciłem długie .... niestety nikt nie wyszedł z auta
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
norbson a widziales kiedys auto z fabrycznymi xenonami??jak nie to podpowiadam,szklo reflektora jest gladkie.a teraz podreptaj do samochodu,spojrz mu w oczy i powiedz jakie ma szklo.majac szkla rozpraszajace oswietlasz sobie droge,pobocze,kierowcow z naprzeciwka,korony drzew.normalnie full wypas
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
didusiek napisał(a):to od razu na długie przełączam.
Uważaj bo kij ma dwa końce i też może takimi odpowiedzieć.
W mx-3 miałem xenony z soczewkami, nie oślepiały, po dobrym ustawieniu nikt mi nie mrugał, ani nie swiecił długimi więc było OK.
za to w S 60 miałem w zwykłych kloszach. Po za barwą, lekko niebieską nie dało się odróżnić.
Też nikt nigdy nie mrugał, nie świecił długimi.
Tak, że jak zrobi się to z głową, sprawdzi ustawi, nie jest takie złe.
Jacol ma cały czas w mx-3 i jakoś też problemu nie ma.
palkerson bixenony w BG. te widziałem na żywo, jeździłem z przeciwka moją BG i też problemu nie widziałem.
Wszystko z głową Panowie. Co z tego, że 95% jeździ na zwykłych żarówkach z czego 90% nigdy ich nie ustawia i świeci po oczach.
ja mając ksenony co kilak miesięcy sprawdzałem je na stacji diagnostycznej. Pewnie w sumie więcej razy, niż większość ludzi przez całe życie.
10 złotych za sprawdzenie nie jest majątkiem.
Zgadzam sie z Lukano
O dziwo reflektory w MX-3 tak fajnie rozpraszają wiązkę światła, że nawet przy xenonach jest prawidłowe odcięcie promienia światła i nie oślepiają. Ja jeździłem na pseudo xenonach (zwykłe żarówki tylko niebieskie) i świeciły bardzo dobrze i nikt nie mrugał do mnie:)
Dla zainteresowanych pojawiły się reflektory soczewkowe dedykowane do MX-3 z soczewkami w wersji europejskiej (przechodzą przegląd). Cena 800zł...
O dziwo reflektory w MX-3 tak fajnie rozpraszają wiązkę światła, że nawet przy xenonach jest prawidłowe odcięcie promienia światła i nie oślepiają. Ja jeździłem na pseudo xenonach (zwykłe żarówki tylko niebieskie) i świeciły bardzo dobrze i nikt nie mrugał do mnie:)
Dla zainteresowanych pojawiły się reflektory soczewkowe dedykowane do MX-3 z soczewkami w wersji europejskiej (przechodzą przegląd). Cena 800zł...
- Od: 16 cze 2008, 20:13
- Posty: 65
- Skąd: Warszawa/Jabłonna
- Auto: MX-3 1.6 98'
Lukano jak ktoś ma głęboko to czy światła świecą prawidłowo czy nie, to założenie xenonów tego nie zmieni!
Będzie walił po oczach tak jak zwykłymi żarówkami tyle, że 3x mocniej. Jak ktoś chce mieć dobrze świecące reflektory, to niech zadba o ich wyczyszczenie, stan lustra i dobre żarówki. Efekt przechodzi oczekiwania.
Jestem naprawdę wkurzony na idiotów którzy nie zainteresują się dlaczego ich auto źle świeci tylko od razu pakują xenony. Nie interesuje ich stan reflektora, przewodów, złączek i samo ustawienie wiązki (jak świecą w niebo to trudno o poprawne oświetlenie drogi). Wsadzają palniki i się cieszą. Ja tez jak widzę takiego palanta od razu włączam długie. Może jak więcej osób tak będzie robić to ich czegoś nauczy, że te homologacje to jednak nie jest kaprys. Niestety kontrole na stacjach mamy jaką mamy. Rzadko kiedy ktoś sprawdzał mi ustawienie świateł więc innej opcji nie ma. Policja też woli łapać za przekroczenie prędkości niż za całą resztę wykroczeń, w tym montowanie xenonów i walenie po oczach. W moim aucie głównym problemem ograniczającym widoczność nie są reflektory a porysowana szyba czołowa, czym mam zamiar się zająć w przeciągu miesiąca. Podejrzewam że to nie tylko mój problem bo większość aut w wieku 10+ ma wysłużoną szybę. Tylko, że koszt szyby to 700zł, a xenonów z marketu 300....
Będzie walił po oczach tak jak zwykłymi żarówkami tyle, że 3x mocniej. Jak ktoś chce mieć dobrze świecące reflektory, to niech zadba o ich wyczyszczenie, stan lustra i dobre żarówki. Efekt przechodzi oczekiwania.
Jestem naprawdę wkurzony na idiotów którzy nie zainteresują się dlaczego ich auto źle świeci tylko od razu pakują xenony. Nie interesuje ich stan reflektora, przewodów, złączek i samo ustawienie wiązki (jak świecą w niebo to trudno o poprawne oświetlenie drogi). Wsadzają palniki i się cieszą. Ja tez jak widzę takiego palanta od razu włączam długie. Może jak więcej osób tak będzie robić to ich czegoś nauczy, że te homologacje to jednak nie jest kaprys. Niestety kontrole na stacjach mamy jaką mamy. Rzadko kiedy ktoś sprawdzał mi ustawienie świateł więc innej opcji nie ma. Policja też woli łapać za przekroczenie prędkości niż za całą resztę wykroczeń, w tym montowanie xenonów i walenie po oczach. W moim aucie głównym problemem ograniczającym widoczność nie są reflektory a porysowana szyba czołowa, czym mam zamiar się zająć w przeciągu miesiąca. Podejrzewam że to nie tylko mój problem bo większość aut w wieku 10+ ma wysłużoną szybę. Tylko, że koszt szyby to 700zł, a xenonów z marketu 300....
- Od: 2 lip 2005, 14:16
- Posty: 519
- Skąd: Milanówek
- Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|
fazzi napisał(a):Lukano jak ktoś ma głęboko to czy światła świecą prawidłowo czy nie, to założenie xenonów tego nie zmieni!
Zgadzam się w 100%. Czyli większość kierowców w Polsce niestety. Żeby te samochody choć przeglady przechodziły, a nie podbijali dowody.
fazzi napisał(a):Jestem naprawdę wkurzony na idiotów którzy nie zainteresują się dlaczego ich auto źle świeci tylko od razu pakują xenony.
Ooooo i potem powstają ploty, że jak ma się żarniki to już musi być porażka i muszą świecić po oczach.
Prawidłowo ustawione pod H7, po założeniu HID-ów świeciły u mnie źle A niby w teori nie powinny.
Dopiero wtedy pojechałem na ustawienie swiateł i było dobrze.
fazzi napisał(a):(jak świecą w niebo to trudno o poprawne oświetlenie drogi). Wsadzają palniki i się cieszą. Ja tez jak widzę takiego palanta od razu włączam długie.
Mnie też, a przez takich powstają mity, że wszystkei są złe. Tylko ja chyba mniej nerwowy jestem, bo nie daje po długich.
fazzi napisał(a):Rzadko kiedy ktoś sprawdzał mi ustawienie świateł więc innej opcji nie ma.
Ja wreszcie znalazłem stację, na której nie muszę się prosić o sprawdzenie wszystkiego!!
W innej patrzyli na mnie jak na wariata jak chciałem, żeby mi sprawdzili na przykład spaliny.
Scorpio napisał(a):Dla zainteresowanych pojawiły się reflektory soczewkowe dedykowane do MX-3 z soczewkami w wersji europejskiej (przechodzą przegląd). Cena 800zł...
Możesz napisać o tym coś więcej? Może jakiś link?
bauer napisał(a):Możesz napisać o tym coś więcej? Może jakiś link? usmiech
Bo takie słuchi i info na allegro już dawno było. A po sprawdzeniu okazywało się to lipą.
Nawet najlepiej ustawione światła będą oślepiły, co najwyżej mniej niż te źle ustawione.
Projekt odbłysnika w kloszu zakłada że światło pochodzi z żarnika i tyle a nie z całej bańki gdzie świeci gaz.
Auto z seryjnymi ksenonami będzie miało stabilizację lamy oraz spryskiwacze reflektorów. Spryskiwacze moża sobie zainstalować co jest dość kosztowną imprezą (mówie o wysokociśnieniowym układzie a nie mompką od spryskiwczy szyb z allegro), stablizacja to koszt kilku tyś. więc....
P.S.
Pamiętajcie że nawet będac sprawcą kolizji w której poszkodowany był kierowaca samochodu z nieprawidłowymi światłami możecie żądać uznania go współwinnymi, bo Was oslepił.
Projekt odbłysnika w kloszu zakłada że światło pochodzi z żarnika i tyle a nie z całej bańki gdzie świeci gaz.
Auto z seryjnymi ksenonami będzie miało stabilizację lamy oraz spryskiwacze reflektorów. Spryskiwacze moża sobie zainstalować co jest dość kosztowną imprezą (mówie o wysokociśnieniowym układzie a nie mompką od spryskiwczy szyb z allegro), stablizacja to koszt kilku tyś. więc....
P.S.
Pamiętajcie że nawet będac sprawcą kolizji w której poszkodowany był kierowaca samochodu z nieprawidłowymi światłami możecie żądać uznania go współwinnymi, bo Was oslepił.
Pozdrawiam
yasko
yasko
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość