[FOTORELACJA] Czyszczenie pływaka spryskiwaczy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Speed » 15 maja 2009, 19:44

Objawów chyba niemusze tlumaczyc , albo sie w ogole nie pali albo ciagle sie pali. Mi naprawil jakis czas temu Siwy ale plyn sie konczyl a kontrolka dalej sie nie pali :/ u mnie okazalo sie ze mx mial spryskiwacze na swiatla i przy naprawie przodu nie do tej pompi sie wpieli , gdzie jedna jest wyzej (ciut powyzej tego czujnika) a druga na samym dnie.

Wiec zdejmuje od dolu oslony zeby dostac sie do czujnika

tu widac pompki
Obrazek
a tutaj widac czujnik , dwa niebieskie kable ida do niego
Obrazek
widok do dolu , miejsce na czujnik
Obrazek

przy czujniku jest kostka ktora mozna odpiąć ale mi sie niechcialo bo pozniej trzeba z powrotem przeciągać na gore przewody.
Odpiąłem magnes (zdjecie niestety nie wyszlo)
Obrazek
widok plywaka
Obrazek

trzeba wszystko ładnie wyczyścić i gra :)

a teraz pytanie za 100zl co można znaleźc na dnie zbiorniczka ? :D
Obrazek
























2/3 damskich majtek hahaha
Ostatnio edytowano 29 maja 2009, 22:47 przez Speed, łącznie edytowano 1 raz
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez kierownik » 17 maja 2009, 13:41

i działa już jak należy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Lulka » 17 maja 2009, 14:01

jak najbardziej , czujnik Siwy mi wczesniej naprawiał


EDIT to ja Speed napisal :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 01:19
Posty: 2749
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02

Postprzez Siw-y » 17 maja 2009, 15:10

Naprawiał i na jakiś czas zadziałało, ale warto by przepłukać zbiornik jakimś podwyższonym ciśnieniem, np. szlauchem (raczej nie karcherem bo troszku za duże ciśnienie ;) ) aby pozbyć się szlamu ze starych płynów i piasku.

Można by jeszcze zbiornik zalać octem aby rozpuścił resztki kamienia
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Speed » 17 maja 2009, 15:29

zbiornik byl czysty po za majtkami , jedynie co warto zrobic to odpiac przewod i go calego przedmuchać :)
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez DamianMX6 » 17 maja 2009, 23:46

Czy w MX6 ta kontrolka wystepowała w standardzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Siw-y » 17 maja 2009, 23:50

DamianMX6 napisał(a):Czy w MX6 ta kontrolka wystepowała w standardzie?


W J-Spec raczej nie było bo ten zbiorniczek, który mam od Loczka ma tylko pompkę i jest z połowę mniejszy niż E-Spec.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Speed » 18 maja 2009, 12:38

DamianMX6 napisał(a):Czy w MX6 ta kontrolka wystepowała w standardzie?


w mx6 na 99% tak , w 626 GE dosc czesto ale niezawsze
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Loczek » 18 maja 2009, 13:01

Siw-y napisał(a):W J-Spec raczej nie było bo ten zbiorniczek, który mam od Loczka ma tylko pompkę i jest z połowę mniejszy niż E-Spec.

Widzisz mnieju zawodny i lzejszy przez co bedziesz szybszy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Siw-y » 18 maja 2009, 18:13

Loczek napisał(a):Widzisz mnieju zawodny i lzejszy przez co bedziesz szybszy

hahaha Akurat ten zbiorniczek u mnie ocalał, poniszczyła się tylko szyjka/fajka/wlew do zbiorniczka ale od "J" pasuje idealnie :D

Przy okazji wyciągnę zbiornik i przeczyszczę go oraz dokładnie wymyje czujnik rezerwy :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez DamianMX6 » 19 maja 2009, 00:16

Speed napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Czy w MX6 ta kontrolka wystepowała w standardzie?


w mx6 na 99% tak , w 626 GE dosc czesto ale niezawsze


No to kolejna rzecz do uruchomienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez artro219 » 4 wrz 2009, 11:04

Tak troszke z innej beczki, czy ten czujnik poziomu spryskiwaczy ma jakiś przekaźnik czy tylko jest wpiety bezpośrednio w wiązke.
Na dniach będe u sibie taki zakładał i nie wiem gdzie go wpiąć, no chyba że metodą na próbę, może gdzieś zaspoczy :)
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez victorios1 » 30 gru 2010, 23:26

dobrze,że to nie stringi bo by Ci dziury na dnie nie przykryły :) 2/3 majtek a gdzie reszta?
Dziekuje za fotorelację ,bardzo mi pomogłeś.Wyczyściłem swój też ale było pusto-majtek i innych gadżetów brak:)
Sprzedam felgi z oponami "lato" 225/55/16 Stan felg jedna mała ryska na 1.Opony bez szału ale jeszcze w miarę na 1 sezon.
Felgi "ARTEC"
Opony "Kumho Supra"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2006, 14:45
Posty: 63
Skąd: Lubień Kujawski/Bydgoszcz
Auto: Mazda 626GE 1.8 LPG

Postprzez dirtracer » 25 lip 2011, 20:51

fotorelacja pomogła jednak mój pływak stracił wlaściwości pływające hahaha i musiałem go troszkę po tuningować :D

najpierw wywierciłem dziurkę w pływaku tak aby nic nie uszkodzić

Obrazek


potem napchałem tam styropianu

Obrazek


a na koniec zakleiłem to silikonem (akurat taki miałem)

Obrazek


teraz tak pływa że koło mam wyżej podniesione hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez Arek148ldz » 29 maja 2012, 19:32

witam. Chciałbym sie zapytac jak najlepiej sie dostac do zbiornika spryskiwaczy w 626 ge?
Arek148ldz
 

Postprzez Siw-y » 29 maja 2012, 20:02

Odginasz zakole.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6